O szkoleniu
Celem szkolenia Lean w usługach jest przygotowanie uczestników do usprawniania procesów usługowych i biurowych z wykorzystaniem narzędzi Lean Management.
Uczestnicy szkolenia:
-
nauczą się identyfikować marnotrawstwa oraz czynniki o znikomej wartości w procesie,
-
opanują praktyczne stosowanie narzędzia Lean (SIPOC, schemat blokowy, VSM, raport A3, burza mózgów, 5S, Poka-Yoke),
-
nabędą umiejętności standaryzacji pracy oraz opracowania nowego standardu procesu,
-
poznają, jak Lean wpływa na poprawę zyskowności oraz zwiększenie zaangażowania pracowników,
-
poznają zasady tworzenia i utrzymania zespołu projektowego.
Adresaci szkolenia:
Menedżerowie, kierownicy, liderzy zespołów usprawniających procesy usługowe, osoby chcące wdrożyć lub odpowiedzialne za wdrożenie Lean Managment w swoich usługach, wszystkie osoby zainteresowane Lean Managment.
Program szkolenia
Sesja 1. Analiza stanu obecnego procesu.
- Wprowadzenie do Lean
- Marnotrawstwa w procesie
- Analiza i wizualizacja danych
Sesja 2. Opracowanie docelowego stanu procesu.
- Generowanie, analiza i wdrożenie rozwiązań
- Ocena rezultatów
- Standard procesu usługowego
Sesja 3. Wdrożenie nowego standardu procesowego.
- Praca standaryzowana
- Organizacja miejsca pracy
- Podsumowanie projektu
- Warsztat Symulacja Lean
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
51-605 Wrocław
Józefa Mianowskiego 2b
woj. dolnośląskie
51-605 Wrocław
Józefa Mianowskiego 2b
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Wystawowa 1/125
- Kod pocztowy: 51-618
- Miejscowość: Wrocław
- Numer NIP: 8982102780