Szkolenie: Marketing, PR i reklama internetowa

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/marketing-pr-i-reklama-internetowa-35545-id453

Informacje o szkoleniu

Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: „Marketing, PR i reklama internetowa”



WOMM, SEM, social media, kontekst, display, mailing, viral. Nic z tego nie rozumiesz? Nie szkodzi, jedno szkolenie wystarczy, by zrozumieć. W ciągu dwóch dni dowiesz się, jak wykorzystać te i inne narzędzia do promocji i budowania marki w internecie.

Celem szkolenia jest przedstawienie internetu jako taniego i niezwykle skutecznego kanału pozwalającego promować instytucje, firmy, usługi, produkty, projekty, wydarzenia kulturalne i imprezy, a nawet pojedyncze osoby.



Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak zbudować i poprowadzić profesjonalną stronę internetową, by zainteresować nią nie tylko internautów, ale także wyszukiwarki. Poznają tajniki reklamy graficznej i kontekstowej. Zdobędą wiedzę na temat mailingu oraz promocji w wyszukiwarkach. Nauczą się również uprawiać skuteczny marketing szeptany w sieci i otrzymają wskazówki, jak budować społeczność internetową wokół własnej marki.

Szkolenie skierowane jest do:

Uczestnicy:

· Przedsiębiorcy.

· Pracownicy działów reklamy i promocji.

· Specjaliści ds. marketingu i PR.

· Redaktorzy i wydawcy serwisów internetowych.

· Studenci oraz uczniowie szkół średnich i pomaturalnych.



Szkolenie prowadzone na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym.



Metody szkoleniowe: Szkolenie obejmuje część teoretyczną oraz tzw. case study.

Program szkolenia:

Strona internetowa jako podstawowe narzędzie e-marketingu:

· dobór atrakcyjnej domeny;

· tworzenie specyfikacji technicznej dla wykonawcy serwisu;

· projektowanie układu strony (usability, eyetracking);

· redagowanie treści i zarządzanie kontentem na stronie;

· rozwój serwisu w oparciu o analizę statystyk.



Promocja przez reklamę internetową:

· trendy i perspektywy rozwoju reklamy internetowej w Polsce;

· profil polskich e-konsumentów;

· rodzaje i formy e-reklamy (display, kontekst, mailing);

· modele rozliczeń kampanii;

· budowa skutecznej strategii reklamowej.



Mailing jako forma kontaktu z otoczeniem:

· newslettery - informacje dla użytkowników;

· presslettery – sposób na dotarcie do mediów;

· tworzenie bazy adresatów i netykieta.



Podstawowe zasady pozycjonowania i promocji w wyszukiwarkach (SEM/SEO)

· co wpływa na naszą pozycję w wyszukiwarce;

· jak się wyróżnić na tle innych wyników;

· linki i boksy sponsorowane.



Kreowanie wizerunku w serwisach społecznościowych (case study):

· fanpage na Facebooku;

· profil firmowy na Google+;

· mikroblogi (Twitter, Blip);

· blogosfera;



Marketing wirusowy i szeptany w sieci (case study)

· virale na YouTube;

· kampanie wirusowe na Facebooku;

· fora dyskusyjne;

· marketing wirusowy a polskie prawo.



Pytania, odpowiedzi, dyskusja.

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1090 - +23% vat

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu

Wydarzenie: Marketing, PR i reklama internetowa