MARKETINGOWO – LOGISTYCZNE ZARZĄDZANIE PRODUKTEM, KREOWANIE PRODUKTU

O szkoleniu

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z efektywnym zarządzaniem produktem w oparciu o metody zarządzania strategicznego i marketingu produktu. Uczestnicy poznają techniki długofalowego prognozowania życia produktu, ich rozwoju, a także rozpoznawania oczekiwań i satysfakcji klientów. Uczestnicy nauczą się kształtowania decyzji logistycznych w zakresie podstawowych procesów w odniesieniu do pojedynczych produktów oraz grup produktów tworzących kategorie.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do menedżerów i specjalistów zajmujących się zarządzaniem produktami, logistyków, pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta.

Program szkolenia

1. Nowoczesne zarządzanie produktem na tle innych technik zarządzania
• Zarządzanie strategiczne, reengineering, benchmarking,
• Japońskie techniki zarządzania
• Strategie marketingowe
• Innowacyjne i funkcjonalne łańcuchy logistyczne

2. Metody budowania strategii produktu
• Udział rynkowy, segmentacja rynku
• Cykl życia produktu
• Struktura produktu
• Zarządzanie produktem w poszczególnych fazach jego życia
• Macierz BCG, analiza portfolio

3. Zarządzanie produktem/zarządzanie marką
• Czynniki decydujące o zakupie produktu
• Korzyści z produktu dla klienta
• Opakowanie i inne elementy rynkowe produktu
• Certyfikacja, oznakowanie i uwarunkowania prawne produktu

4. Zadania Product Managera
• Planowanie marketingowe produktu
• Kierowanie rozwojem produktu

5. Rola prognozowania w zarządzaniu produktem
• Idea systemu prognozowania
• Główne cechy dobrego systemu prognozowania
• Podstawowe metody prognozowania
• Wykorzystanie prognoz w logistyce produktu

6. Zarządzanie kategoriami produktów
• Czym jest kategoria produktu i jak się ją tworzy
• Typy kategorii produktów
• Planowanie kategorii produktów
• Rozwiązania logistyczne w zarządzaniu kategoriami produktów

Czas trwania

21 godzin

Prelegenci

Ekspert w dziedzinie logistyki i produkcji, trener z 10-letnim doświadczeniem, praktyk – aktualnie pełni funkcję Dyrektora ds. Finansów i Logistyki w firmie z branży budowlanej.
Absolwentka wydziału Ekonomii, specjalność logistyka . Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Logistycznego. Prowadziła jako kierownik merytoryczny kilkadziesiąt kompleksowych projektów szkoleniowych z dziedziny logistyki. Specjalizuje się w zarządzaniu łańcuchem dostaw, zarządzaniu zapasami, logistyce zaopatrzenia i dystrybucji, controllingu logistycznym. Prowadzi szkolenia otwarte, zamknięte, warsztaty. Zajmuje się doradztwem logistycznym i kompleksowym wdrażaniem rozwiązań logistycznych. Jest autorką wielu publikacji i opracowań m.in. The possibility of improvement in supply management, An Identification of Factors Influencing the Supply Chain of Cereal from Farmer to Final Processing, Przesłanki zarządzania kategoriami produktów w zapasach, Transport w sieci dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej i wiele innych.Szkoliła pracowników wielu firm m.in.:
Saint-Gobain Raab-Karcher, Volvo, Volkswagen, Stanley, Hutmen, HR Automotive Poland, Cadbury Wedel, Hasco, Bosch, Górażdże, Żywiec, PKP Cargo.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14 a

woj. małopolskie

Rejestracja

Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 850
Cena zawiera:
  • pobyt: od 18.11.2012 r. (kolacja) do 21.11.2012 r.(śniadanie), zakwaterowanie w pokojach 2-os. (do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT), pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z basenu hotelowego, sauny i jacuzzi
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

• Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!