O szkoleniu
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z efektywnym zarządzaniem produktem w oparciu o metody zarządzania strategicznego i marketingu produktu. Uczestnicy poznają techniki długofalowego prognozowania życia produktu, ich rozwoju, a także rozpoznawania oczekiwań i satysfakcji klientów. Uczestnicy nauczą się kształtowania decyzji logistycznych w zakresie podstawowych procesów w odniesieniu do pojedynczych produktów oraz grup produktów tworzących kategorie.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do menedżerów i specjalistów zajmujących się zarządzaniem produktami, logistyków, pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta.
Program szkolenia
1. Nowoczesne zarządzanie produktem na tle innych technik zarządzania
• Zarządzanie strategiczne, reengineering, benchmarking,
• Japońskie techniki zarządzania
• Strategie marketingowe
• Innowacyjne i funkcjonalne łańcuchy logistyczne
2. Metody budowania strategii produktu
• Udział rynkowy, segmentacja rynku
• Cykl życia produktu
• Struktura produktu
• Zarządzanie produktem w poszczególnych fazach jego życia
• Macierz BCG, analiza portfolio
3. Zarządzanie produktem/zarządzanie marką
• Czynniki decydujące o zakupie produktu
• Korzyści z produktu dla klienta
• Opakowanie i inne elementy rynkowe produktu
• Certyfikacja, oznakowanie i uwarunkowania prawne produktu
4. Zadania Product Managera
• Planowanie marketingowe produktu
• Kierowanie rozwojem produktu
5. Rola prognozowania w zarządzaniu produktem
• Idea systemu prognozowania
• Główne cechy dobrego systemu prognozowania
• Podstawowe metody prognozowania
• Wykorzystanie prognoz w logistyce produktu
6. Zarządzanie kategoriami produktów
• Czym jest kategoria produktu i jak się ją tworzy
• Typy kategorii produktów
• Planowanie kategorii produktów
• Rozwiązania logistyczne w zarządzaniu kategoriami produktów
• Zarządzanie strategiczne, reengineering, benchmarking,
• Japońskie techniki zarządzania
• Strategie marketingowe
• Innowacyjne i funkcjonalne łańcuchy logistyczne
2. Metody budowania strategii produktu
• Udział rynkowy, segmentacja rynku
• Cykl życia produktu
• Struktura produktu
• Zarządzanie produktem w poszczególnych fazach jego życia
• Macierz BCG, analiza portfolio
3. Zarządzanie produktem/zarządzanie marką
• Czynniki decydujące o zakupie produktu
• Korzyści z produktu dla klienta
• Opakowanie i inne elementy rynkowe produktu
• Certyfikacja, oznakowanie i uwarunkowania prawne produktu
4. Zadania Product Managera
• Planowanie marketingowe produktu
• Kierowanie rozwojem produktu
5. Rola prognozowania w zarządzaniu produktem
• Idea systemu prognozowania
• Główne cechy dobrego systemu prognozowania
• Podstawowe metody prognozowania
• Wykorzystanie prognoz w logistyce produktu
6. Zarządzanie kategoriami produktów
• Czym jest kategoria produktu i jak się ją tworzy
• Typy kategorii produktów
• Planowanie kategorii produktów
• Rozwiązania logistyczne w zarządzaniu kategoriami produktów
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Ekspert w dziedzinie logistyki i produkcji, trener z 10-letnim doświadczeniem, praktyk – aktualnie pełni funkcję Dyrektora ds. Finansów i Logistyki w firmie z branży budowlanej.
Absolwentka wydziału Ekonomii, specjalność logistyka . Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Logistycznego. Prowadziła jako kierownik merytoryczny kilkadziesiąt kompleksowych projektów szkoleniowych z dziedziny logistyki. Specjalizuje się w zarządzaniu łańcuchem dostaw, zarządzaniu zapasami, logistyce zaopatrzenia i dystrybucji, controllingu logistycznym. Prowadzi szkolenia otwarte, zamknięte, warsztaty. Zajmuje się doradztwem logistycznym i kompleksowym wdrażaniem rozwiązań logistycznych. Jest autorką wielu publikacji i opracowań m.in. The possibility of improvement in supply management, An Identification of Factors Influencing the Supply Chain of Cereal from Farmer to Final Processing, Przesłanki zarządzania kategoriami produktów w zapasach, Transport w sieci dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej i wiele innych.Szkoliła pracowników wielu firm m.in.:
Saint-Gobain Raab-Karcher, Volvo, Volkswagen, Stanley, Hutmen, HR Automotive Poland, Cadbury Wedel, Hasco, Bosch, Górażdże, Żywiec, PKP Cargo.
Absolwentka wydziału Ekonomii, specjalność logistyka . Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Logistycznego. Prowadziła jako kierownik merytoryczny kilkadziesiąt kompleksowych projektów szkoleniowych z dziedziny logistyki. Specjalizuje się w zarządzaniu łańcuchem dostaw, zarządzaniu zapasami, logistyce zaopatrzenia i dystrybucji, controllingu logistycznym. Prowadzi szkolenia otwarte, zamknięte, warsztaty. Zajmuje się doradztwem logistycznym i kompleksowym wdrażaniem rozwiązań logistycznych. Jest autorką wielu publikacji i opracowań m.in. The possibility of improvement in supply management, An Identification of Factors Influencing the Supply Chain of Cereal from Farmer to Final Processing, Przesłanki zarządzania kategoriami produktów w zapasach, Transport w sieci dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej i wiele innych.Szkoliła pracowników wielu firm m.in.:
Saint-Gobain Raab-Karcher, Volvo, Volkswagen, Stanley, Hutmen, HR Automotive Poland, Cadbury Wedel, Hasco, Bosch, Górażdże, Żywiec, PKP Cargo.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 850
zł
Cena zawiera:
- pobyt: od 18.11.2012 r. (kolacja) do 21.11.2012 r.(śniadanie), zakwaterowanie w pokojach 2-os. (do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT), pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z basenu hotelowego, sauny i jacuzzi
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
• Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach