O szkoleniu
zkolenie Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING.
Sztuka nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego zainicjowania procesu sprzedaży.
Jeśli chcesz, by Twój dział sprzedaży systematycznie rozwijał bazę wartościowych klientów...
Jeśli chcesz, by handlowcy wiedzieli, jak skutecznie szukać i znajdować klientów B2B...
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak pozyskiwać wartościowych klientów...
...ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności pozyskiwania - prospectingu B2B – poszukiwania nowych klientów, nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży.
Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają Twojej firmie realizację celów sprzedażowych. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej.
Twoi pracownicy dowiedzą się jak:
- analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
- precyzyjnie określać grupy potencjalnych i wartościowych klientów i nawiązywać z nimi kontakt
- planować działania sprzedażowe, by osiągnąć postawione przed nami cele
- zorganizować działania prospectingowe na potrzeby realizacji celów sprzedażowych
- nie marnować szans sprzedażowych, przejmować klienta konkurencji
- podejmować działania inicjujące i usprawniające relację, poznasz proces inicjowania sprzedaży
- zaplanować działania prospectingowe
Szkolenie skierowane do: pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży osobom odpowiedzialnym za aktywne pozyskiwanie klientów, menadżerom i dyrektorom działów handlowych.
Program szkolenia
Wprowadzenie do prospektingu.
- Proces poszukiwania potencjalnych klientów jako pierwszy etap cyklu sprzedaży.
- Kluczowe czynniki sukcesu – co robić, aby propekting był skuteczny.
- Aktywne poszukiwanie klienta – obawy i korzyści.
Poszukiwanie potencjalnych klientów – pierwsze kroki.
- Idealny klient – segmentacja i tworzenie bazy klientów.
- Lejek sprzedażowy - magia liczb w poszukiwaniu potencjalnych klientów.
- Gdzie szukać klientów - źródła poszukiwania potencjalnych nabywców.
Skuteczne działania prospektingowe.
- Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów.
- Pierwszy kontakt z klientem – najważniejsze zasady skutecznej rozmowy.
- „Proszę wysłać ofertę” – skuteczny metody mailingu do klientów.
Nowoczesne narzędzia prospektingowe.
- Portale społecznościowe w służbie sprzedaży – jak korzystać z mediów społecznościowych.
- Networking jak „gorące” źródło klientów.
- Prospekting wg Joe Girarda – najskuteczniejszego sprzedawcy świata.
Indywidualny plan prospektingowy.
- Przygotowanie kompletnego planu działań prospektingowych.
- Karta działań prospektingowych – narzędzie wspierające w codziennej pracy.
- Kontrola i analiza wyników – ocena efektywności działań prospektingowych.
Czas trwania
➡ Szkolenie on-line odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem.
Uczestnicy biorą aktywny udział w szkoleniu, widzą się i słyszą wzajemnie, oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia, mogą rozmawiać się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.
➡ Czas trwania każdego dnia: od 9.00 do 16.00 (8 godzin szkoleniowych w tym 1 godziny konsultacji z trenerem, gdy chcesz doprecyzować coś indywidualnie do swoje specyfiki pracy lub omówić jednostkowo)
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 090 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 9.17% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 9.17% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 9.17% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 9.17% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789