Profesjonalna sekretarka / asystentka

O szkoleniu

Profesjonalna Sekretarka / Asystentka to prawa ręka swojego przełożonego bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Idealna Sekretarka/Asystentka to osoba wykształcona, zawsze odpowiednio ubrana, uśmiechnięta, komunikatywna, świetnie zorganizowana, która nie tylko reaguje na rzeczywistość, ale sama ją kreuje. Sekretarka / Asystentka tworzy dobrą atmosferę w pracy, odpowiada za organizację czasu swoją i szefa, przejmuje określone zadania a poprzez swoją postawę buduje wizerunek firmy.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Sekretarek / Asystentek łatwiejszą, wydajniejszą, ale i dającą im satysfakcję zawodową.

Dlaczego warto wziąć udział?

Główne zagadnienia szkolenia:

  • budowanie właściwych relacji z pracownikami, Klientami i przełożonymi
  • asertywne obrona swoich poglądów, siebie oraz firmy
  • sposoby rozładowania stresu
  • radzenie sobie z nieporozumieniami i konfliktami w pracy
  • zwiększenie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w sekretariacie
  • efektywne zarządzanie czasem
Kto powinien wziąć udział?

Sekretarki, asystentki.

Program szkolenia

I dzień szkolenia

8.45 – 9.00 Rejestracja uczestników, rozpoczęcie szkolenia

Efektywna komunikacja w pracy Sekretarki/Asystentki

DWUSTRONNOŚĆ KOMUNIKACJI 

  • Jak konstruować przekaz, by dobrze „trafiał” do odbiorcy? 
  • Jak porzucić rolę biernego odbiorcy przekazu na rzecz aktywnego słuchacza? 
  • Jak dążyć do wzajemnego zrozumienia się?

[PRECYZJA WYPOWIEDZI, SPRAWDZANIE ZROZUMIENIA, 
AKTYWNE SŁUCHANIE, RODZAJE I ZASTOSOWANIE PYTAŃ] 

KOMUNIKACJA RELACYJNA

  • Co „mówimy” nic nie mówiąc? Jak „wyłapywać” sygnały wysyłane przez rozmówcę?
  • Jak wykorzystać język do budowania pozytywnych relacji? 
  • Jakich narzędzi komunikacji wspierającej używać? 

[KOMUNIKACJA POZAWERBALNA, JĘZYK POZYTYWÓW] 

10.30 – 10.45  Przerwa na kawę, herbatę, słodki poczęstunek

KONSTRUKTYWNA INFORMACJA ZWROTNA

  • Czym jest konstruktywny feedback? Co jest jego celem? 
  • Jak konstruktywnie krytykować (i chwalić)? 
  • Jak wykorzystać potęgę informacji zwrotnej? 

[ZASADY KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ, 
TECHNIKA ZE(E)W] 

PRZESZKODY W KOMUNIKACJI 

  • Co może utrudniać efektywne porozumiewanie się? 
  • Co możemy robić, aby skutecznie przezwyciężać te trudności?

[BARIERY KOMUNIKACYJNE I ICH POKONYWANIE]

13.15 – 14.00  Przerwa na lunch

Asertywność w kontakcie z przełożonymi i klientami/gośćmi

FUNDAMENTY ASERTYWNOŚCI 

  • Czym jest asertywność? W jaki sposób zdiagnozować własny poziom asertywności?
  • Do czego ludzie mają prawo?  Co składa się na postawę asertywną? Czy zawsze warto zachowywać się asertywnie? 
  • Skąd biorą się obawy przed byciem asertywnym? Czy są one uzasadnione? Jak je pokonywać?

[AUTOANALIZA, POSTAWA A ZACHOWANIE ASERTYWNE, ZACHOWANIA NIE-ASERTYWNE: PLUSY I MINUSY, 
PRAWA W ASERTYWNOŚCI]

WYRAŻANIE SIEBIE, CZYLI KOMUNIKACJA ASERTYWNA

  • Jak asertywnie prezentować swoje stanowisko/ opinie/ punkt widzenia? Jak asertywnie wyrażać swoje prośby,  potrzeby i oczekiwania?
  • Jak asertywnie reagować na czyjeś pretensje/ „przytyki”? 
  • Jak skutecznie (i asertywnie) powiedzieć „nie”?

[TECHNIKI ASERTYWNEGO WYRAŻANIA POGLĄDÓW/ ODCZUĆ / POTRZEB/ PRÓŚB I OCZEKIWAŃ, ASERTYWNA ODMOWA]


II dzień szkolenia

8.45 – 9.00 Rejestracja uczestników, rozpoczęcie szkolenia

Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarządzanie czasem

OKREŚLANIE CELÓW 

  • Po co określać cele? 
  • Jak formułować cele zwiększające prawdopodobieństwo ich realizacji? Jakie kryteria zastosować? 

PRIORYTETYZACJA DZIAŁAŃ 

  • Czy wiemy, co jest ważne a co pilne? 
  • Czy potrafimy tę wiedzę odpowiednio wykorzystywać?
  • Na czym polega różnica pomiędzy efektywnością 
    a sprawnością działania?     

10.30 – 10.45  Przerwa na kawę, herbatę, słodki poczęstunek

PLANOWANIE

  • Czy planowanie ułatwia czy utrudnia pracę? Jak planować?
  • Jakimi zasadami się kierować w trakcie planowania, żeby ograniczać ryzyko frustracji wynikającej z konieczności zmiany planu? 
  • Jak dopasować plan dnia do swojego „zegara biologicznego”?

„ZŁODZIEJE” CZASU:

  • Co „kradnie” nam czas? 
  • Jak eliminować działania nieefektywne? 

12.30 – 13.15  Przerwa na lunch

Sposoby radzenia sobie ze stresem

ISTOTA I ŹRÓDŁA STRESU 

  • Czym w istocie jest stres? Jak funkcjonuje nasz organizm pod wpływem stresu? 
  • Które stresory zależą od nas samych, a które pozostają poza naszą kontrolą? 
  • Czy na pewno nie możemy wpływać na te ostatnie?

PANOWANIE NAD STRESEM 

  • Jak skutecznie się "odstresowywać"? 
  • W jaki sposób dobrać odpowiednią metodę dla siebie? 


Zarządzanie konfliktami - zapobieganie i rozwiązywanie

ISTOTA KONFLIKTU 

  • Jak funkcjonuje nasz organizm w sytuacji konfliktowej? 
  • Czy i w jakim stopniu możemy przeciwstawić się naszej fizjologii?

„DOROSŁA” KOMUNIKACJA ZAPOBIEGAJĄCA POTENCJALNYM KONFLIKTOM 

  • Jak – wykorzystując zasady Analizy Transakcyjnej – używać komunikacji sprzyjającej porozumieniu?

ZACHOWANIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH 

  • Jak każdy z nas reaguje na sytuacje konfliktowe? Jak powinniśmy reagować? 
  • Czym charakteryzują się poszczególne style reagowania na sytuacje konfliktowe i kiedy je stosować?

16.00 – 16.15 Wręczenie certyfikatów, zakończenie szkolenia




Czas trwania

2 dni

Forma zajęć

Prelegenci

I PROWADZĄCY
MIRELLA KAMIŃSKA - od kilkunastu lat realizuje warsztaty menedżerskie wdrażając nowoczesne rozwiązania w zakresie technik zarządzania, coachingu, budowania zespołów, obsługi klienta i komunikacji w biznesie. Specjalizuje się w długofalowych projektach rozwojowych dla kadry kierowniczej typu MBA. Szkoli trenerów wewnętrznych. Od początku swojej działalności zawodowej prowadzi także szkolenia anglojęzyczne. Realizuje sesje szkoleniowe i facylitacyjne dla organizacji wielonarodowych (m.in. ING Bank Śląski S.A., SGL Carbon Group, CMC Group). Projektant i realizator cyklu szkoleń wspomagających proces transformacji gospodarczej w oddziałach amerykańskiej instytucji finansowej Opportunity International w krajach Europy Środkowowschodniej. Współautorka książki "Panowanie nad stresem" wydanej jako pozycja nr 1 w kolekcji BusinessWeek Polska. Miłośniczka kina i egzotycznych podróży.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

GRAND ROYAL HOTEL

60-004 POZNAŃ

ul. Głogowska 358A

woj. wielkopolskie

HOTEL SWING

31-416 KRAKÓW

ul. Dobrego Pasterza 124

woj. małopolskie

NOVOTEL WROCŁAW CENTRUM

53-332 WROCŁAW

ul. Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

ARCHE HOTEL

02-246 WARSZAWA

ul. Geologiczna 4

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena 1
1 251
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 3.1% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: BusinessHouse
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5771259425

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

BusinessHouse
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!