O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na szkolenie prowadzone w formie stacjonarnej. Na szkoleniu:
- Dowiesz się jak stosować kreatywne rozwiązania wyróżniania produktów w sklepie, nie tylko obniżając radykalnie ceny.
- Jakimi sposobami zaskoczyć klienta i przyciągnąć jego uwagę?
- Dowiesz się, jakie są główne błędy przy organizowaniu akcji promocyjnych i jak wpływają na rentowność.
- Poznasz sposoby zwiększania sprzedaży dzięki akcjom promocyjnym bez utraty marży.
- Poznasz metody zdobycia lojalnych klientów, którzy będą wracać do danego punktu handlowego.
- Nauczysz się używać mechanizmów promocji sprzedaży m.in. re-sell, up-sell, add-sell czy cross-sell.
- Zapoznasz się z podstawowymi zasadami psychologii sprzedaży i dowiesz się, jak wykorzystać fakt, że kliencie nie kupują racjonalnie.
- Omówimy 7 etapów procesu budowania promocji oraz przejdziemy przez proces identyfikacji persony.
- Nauczysz się lepiej wykorzystywać i eksponować materiałów POS oraz ich efektywność.
- menadżerów sprzedaży
- liderów
- osób chcących poszerzyć swoją wiedzę o strategiach wyróżniania produktów
Program szkolenia
MODUŁ 1
Proces budowania efektywnych promocji.
- Dane firm badawczych i niezbędna analityka do organizowania akcji marketingowych. Rodzaje akcji marketingowych w rynku - przegląd
- Efektywność materiałów POSM, a określony ROI działań trade marketingowych
- Mity dotyczące promocji np. promocja równa się obniżce cenowej, klienci kupują tylko tanie produkty.
- 7 etapów procesu budowania skutecznych promocji
- Budowanie persony (odbiorcy materiału POSM
- Cele promocji z punktu widzenia producenta i sklepu
- 10 najczęstszych błędów w organizowaniu promocji
- Ćwiczenie: przygotowanie akcji marketingowej na podstawie założonego case study
MODUŁ 2
Rodzaje promocji
- 8 najważniejszych funkcji promocji
- Promocje cenowe - zalety i korzyści dla klienta, sklepu i producenta
- Promocje niecenowe - czy w ogóle istnieją? Jak je organizować skutecznie, aby nie obniżać marży?
MODUŁ 3
Oznaczenia promocji
- Efektywność wizerunkowa promocji
- Sposoby pokazywania produktów w materiałach reklamowych np. gazetki, plakaty
MODUŁ 4
Miejsce pokazywania promocji
- Gorące miejsca na pokazanie promocji a floorplan sklepu
- Promocje, których klient nie zauważy
- Wyróżnienia produktów w regale.
MODUŁ 5
Wybór i ocena materiału POS w odniesieniu do celu produktu
- Rodzaje materiałów POS - praktyczne przykłady
- Case study - przykłady rozwiązań i osiąganych efektów po zastosowaniu odpowiedniego materiału POS
- Analiza wskaźnikowa efektywności poszczególnych materiałów POS
- 10 najważniejszych wskaźników marketingowych w zależności od założonej strategii oraz celów jednostkowych
Czas trwania
Prelegenci

Roman Szymczak
Piastował stanowiska managera w takich firmach jak: Makro Cash & Carry, Tradis, Kaufland. Zdobywał rynki krajowe i międzynarodowe jako Commercial Director w holenderskiej firmie zajmującej się dystrybucją narzędzi. Jako Prezes Zarządu zarządzał siecią sklepów detalu własnego i franczyzowego jednej z wiodących w Polsce spółek w branży FMCG. Ukończył Zarządzanie i Marketing UMCS w Lubinie oraz studia MBA University of Illinois. Uczestnik studiów podyplomowych Master Class of Management – Psychologia Działań Menadżerskich SWPS w Warszawie. Laureat prestiżowej nagrody konkursu Trener Sprzedaży 2015 Polish National Sales Awards. Od wielu lat jest trenerem biznesu i ekspertem trade marketingu detalicznego. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych oraz prelegentem wielu konferencji branżowych. Autor książki „Merchandising w aptece – czyli jak dostosować aptekę do oczekiwań pacjenta” i "Pricing - jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu" oraz wielu specjalistycznych publikacji dla czasopism branżowych. Organizator 8 konferencji dla branży farmaceutycznej: Forum Liderów Farmacji.
Artur Dłubak
Absolwent Zarządzania Przedsiębiorstwem i Managementu na Fern Akademie w Hamburgu, Marketingu i Sprzedaży na WSHiFM w Warszawie, oraz Wprowadzania Innowacji i Zmiany na York St. John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studium Zarządzania Supermarketami w instytucie IGA w Atlancie. Pełnione funkcje: dyrektora hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży, marketingu & rozwoju biznesu, dyrektora generalnego w takich firmach, jak: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok (X5) Rosja, Dixy Rosja, Kreisel GmbH Russland, Megapolis Group Rosja, IGA Russia, Barlinek Rosja. Jako ekspert - trener i coach od 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry managerskiej, w tym pod kątem szybkiego i skutecznego działania oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę managerów na szczeblu średnim, top oraz executive. Od prawie 4 lat rozwija szkoleniowo i coachingowo siły sprzedaży w branży e-commerce / digital marketingu. Autor książki: Sprzedawanie jest sztuką.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
Al. Jerozolimskie 123A
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
