Ustawienie reklam w mediach społecznościowych

O szkoleniu

Zasięgi na Facebooku i Instagramie spadają? Treści nie przebijają się do docelowych odbiorców, gubiąc się w szumie informacyjnym generowanym przez innych użytkowników? W takim razie już czas sięgnąć po odpłatne promowanie treści. Niniejsze szkolenie wyjaśni, w jaki sposób skutecznie i bez nadmiernych kosztów ustawiać reklamy swojej marki, produktów lub usług za pomocą dedykowanych mechanizmów najpopularniejszych platform społecznościowych: Facebooka, Instagrama, TikToka, Twittera, Linkedina i Pinteresta.

Szkolenie kierowane do osób, które szukają lepszych, skutecznych sposobów promocji swoich produktów i usług. Popularne platformy społecznościowe komercjalizują się i nie sposób już przebić się do odbiorców, publikując codzienne, darmowe treści. Umiejętne ustawianie reklam pozwala ominąć ten problem i dotrzeć do precyzyjnie wyznaczonej grupy klientów, oszczędzając zarówno czas, jak i środki przeznaczone na działania promocyjne. Dzięki opanowaniu podstawowych funkcji tzw. menadżerów reklam, możliwe jest stworzenie skutecznej kampanii reklamowej i jej późńiejsze wielokrotne powtarzanie, by zmaksymalizować efekty marketingowe. Zagadnienie ustawiania reklam zostanie omówione kompleksowo, nie tylko od strony teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznej, z uwzględnieniem specyfiki konkretnych serwisów społecznościowych i mechanizmów, które należy wziąć pod uwagę, by osiągnąć założone cele.
Uczestnicy szkolenia otrzymają również konkretne porady na temat tego, jak skonstruować przekaz reklamowy, aby końcowa kreacja była zgodna z regulaminami danej platformy, a przy tym zgodna z obowiązującymi w Polsce przepisami prawnymi.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierowane jest do przedsiębiorców, bez względu na formę prowadzenia działalności oraz osób odpowiedzialnych w firmach za marketing i promocję, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie promować produkty, usługi lub markę w mediach społecznościowych. Przydatne będzie również dla pracowników agencji kreatywnych, zainteresowanych poszerzeniem swojej oferty o reklamy w mediach społecznościowych.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie i podstawy
    • Na czym polegają płatne reklamy?
    • Po co ustawiać płatne reklamy?
    • Gdzie się reklamować w mediach społecznościowych?
  2. Reklama na Facebooku
    • Ustawienie reklam w Menadżerze reklam Facebooka
    • Cele reklamowe na Facebooku
    • Skuteczność reklam na Facebooku
    • Facebook Ads Library
  3. Reklama na Tiktoku
    • Tiktok Ads - wstęp do kampanii płatnych
    • Struktura tworzenia reklam na Tiktoku
    • Cele w Tiktok Ads
    • Tiktok Ads Insights Audience
  4. Reklama na Instagramie
    • Reklamy w Menadżerze reklam
    • Przycisk “Promuj post”
    • Cele reklam na Instagramie
    • Formaty i kreacje reklam na Instagramie
  5. Reklamy w pozostałych mediach społecznościowych - Pinterest, LinkedIn, Twitter
    • Pinterest Ads
    • LinkedIn Ads
    • Twitter Ads

CZĘŚĆ PRAWNA:

  1. Przekaz reklamowy - zagadnienia prawne
    • Oznaczanie reklam w mediach społecznościowych - wymagania prawne
    • Autopromocja a reklama
    • reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa albo czyn nieuczciwej konkurencji
  2. Tworzenie treści reklamy - na jakie przepisy należy uważać
    • Prawo autorskie
    • Ochrona znaków towarowych
    • Ochrona wizerunku
    • Prawo karne, czyli jak nie popełnić przestępstwa, tworząc przekaz reklamowy
    • Zakazy reklamowania określonych rodzajów produktów i usług
  3. Treść reklamy - ograniczenia i zakazy wynikające z regulaminów mediów społecznościowych
    • Facebook
    • TikTok
    • Instagram
    • Pinterest, Linkedin, Twitter

Czas trwania

10.00-15.00

Prelegenci

Karina Kunc-Urbańczyk

Doktor nauk prawnych, specjalistka z zakresu ochrony programów komputerowych i prawa nowych technologii. Autorka publikacji naukowych i prelegentka konferencji naukowych z zakresu postępowania cywilnego oraz prawa autorskiego i nowych technologii.
Hobbystycznie edukuje na temat przestrzegania prawa w mediach społecznościowych, działając pod marką PrawoWita. Na swoich profilach społecznościowych podpowiada, jak legalnie tworzyć i promować się w Internecie.
Absolwentka Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, od 10 lat zawodowo związana z wymiarem sprawiedliwości. Prowadzi szkolenia o tematyce prawnoautorskiej, sporządza opinie prawne oraz przeprowadza audyty i konsultacje dla przedsiębiorców w zespole „Prawo Małego Biznesu”.

Weronika Modzelewska

Ekspertka marketingu, specjalistka od mediów społecznościowych i wideo marketingu. Autorka szkoleń, kursów i programów grupowych z zakresu marketingu online.
W sieci działa jako Przystanek Internet. Na swoich profilach społecznościowych uczy o marketingu i biznesie w prostym języku. Współpracuje z markami zarówno od strony firmy jak i influencera (na swoim koncie na Instagramie gromadzi ponad 67k osób).

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena promocyjna
zgłoszenie min. 2 tygodnie przed terminem
766
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 790 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
863
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
  2. Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
  3. Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
  4. Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  5. Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
  6. Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
  7. Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Ficowskiego 15
  • Kod pocztowy: 01-747
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5260209840

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska Ficowskiego 15

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska
Ficowskiego 15
woj. mazowieckie
Centrum Promocji Informatyki (CPI) to firma edukacyjna działająca na rynku szkoleniowym od 1992 roku. CPI specjalizuje się w organizowaniu szkoleń otwartych, kursów i konferencji oraz projektów zamkniętych organizowanych na zlecenia firm i organizacj...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!