O szkoleniu
Zasięgi na Facebooku i Instagramie spadają? Treści nie przebijają się do docelowych odbiorców, gubiąc się w szumie informacyjnym generowanym przez innych użytkowników? W takim razie już czas sięgnąć po odpłatne promowanie treści. Niniejsze szkolenie wyjaśni, w jaki sposób skutecznie i bez nadmiernych kosztów ustawiać reklamy swojej marki, produktów lub usług za pomocą dedykowanych mechanizmów najpopularniejszych platform społecznościowych: Facebooka, Instagrama, TikToka, Twittera, Linkedina i Pinteresta.
Szkolenie kierowane do osób, które szukają lepszych, skutecznych sposobów promocji swoich produktów i usług. Popularne platformy społecznościowe komercjalizują się i nie sposób już przebić się do odbiorców, publikując codzienne, darmowe treści. Umiejętne ustawianie reklam pozwala ominąć ten problem i dotrzeć do precyzyjnie wyznaczonej grupy klientów, oszczędzając zarówno czas, jak i środki przeznaczone na działania promocyjne. Dzięki opanowaniu podstawowych funkcji tzw. menadżerów reklam, możliwe jest stworzenie skutecznej kampanii reklamowej i jej późńiejsze wielokrotne powtarzanie, by zmaksymalizować efekty marketingowe. Zagadnienie ustawiania reklam zostanie omówione kompleksowo, nie tylko od strony teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznej, z uwzględnieniem specyfiki konkretnych serwisów społecznościowych i mechanizmów, które należy wziąć pod uwagę, by osiągnąć założone cele.
Uczestnicy szkolenia otrzymają również konkretne porady na temat tego, jak skonstruować przekaz reklamowy, aby końcowa kreacja była zgodna z regulaminami danej platformy, a przy tym zgodna z obowiązującymi w Polsce przepisami prawnymi.
Szkolenie kierowane jest do przedsiębiorców, bez względu na formę prowadzenia działalności oraz osób odpowiedzialnych w firmach za marketing i promocję, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie promować produkty, usługi lub markę w mediach społecznościowych. Przydatne będzie również dla pracowników agencji kreatywnych, zainteresowanych poszerzeniem swojej oferty o reklamy w mediach społecznościowych.
Program szkolenia
- Wprowadzenie i podstawy
- Na czym polegają płatne reklamy?
- Po co ustawiać płatne reklamy?
- Gdzie się reklamować w mediach społecznościowych?
- Reklama na Facebooku
- Ustawienie reklam w Menadżerze reklam Facebooka
- Cele reklamowe na Facebooku
- Skuteczność reklam na Facebooku
- Facebook Ads Library
- Reklama na Tiktoku
- Tiktok Ads - wstęp do kampanii płatnych
- Struktura tworzenia reklam na Tiktoku
- Cele w Tiktok Ads
- Tiktok Ads Insights Audience
- Reklama na Instagramie
- Reklamy w Menadżerze reklam
- Przycisk “Promuj post”
- Cele reklam na Instagramie
- Formaty i kreacje reklam na Instagramie
- Reklamy w pozostałych mediach społecznościowych - Pinterest, LinkedIn, Twitter
- Pinterest Ads
- LinkedIn Ads
- Twitter Ads
CZĘŚĆ PRAWNA:
- Przekaz reklamowy - zagadnienia prawne
- Oznaczanie reklam w mediach społecznościowych - wymagania prawne
- Autopromocja a reklama
- reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa albo czyn nieuczciwej konkurencji
- Tworzenie treści reklamy - na jakie przepisy należy uważać
- Prawo autorskie
- Ochrona znaków towarowych
- Ochrona wizerunku
- Prawo karne, czyli jak nie popełnić przestępstwa, tworząc przekaz reklamowy
- Zakazy reklamowania określonych rodzajów produktów i usług
- Treść reklamy - ograniczenia i zakazy wynikające z regulaminów mediów społecznościowych
- TikTok
- Pinterest, Linkedin, Twitter
Czas trwania
Prelegenci
Karina Kunc-Urbańczyk
Doktor nauk prawnych, specjalistka z zakresu ochrony programów komputerowych i prawa nowych technologii. Autorka publikacji naukowych i prelegentka konferencji naukowych z zakresu postępowania cywilnego oraz prawa autorskiego i nowych technologii.
Hobbystycznie edukuje na temat przestrzegania prawa w mediach społecznościowych, działając pod marką PrawoWita. Na swoich profilach społecznościowych podpowiada, jak legalnie tworzyć i promować się w Internecie.
Absolwentka Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, od 10 lat zawodowo związana z wymiarem sprawiedliwości. Prowadzi szkolenia o tematyce prawnoautorskiej, sporządza opinie prawne oraz przeprowadza audyty i konsultacje dla przedsiębiorców w zespole „Prawo Małego Biznesu”.
Weronika Modzelewska
Ekspertka marketingu, specjalistka od mediów społecznościowych i wideo marketingu. Autorka szkoleń, kursów i programów grupowych z zakresu marketingu online.
W sieci działa jako Przystanek Internet. Na swoich profilach społecznościowych uczy o marketingu i biznesie w prostym języku. Współpracuje z markami zarówno od strony firmy jak i influencera (na swoim koncie na Instagramie gromadzi ponad 67k osób).
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 790 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
Masz pytania? Napisz do nas
