O szkoleniu
Szkolenia mające na celu pokazanie jak w praktyce wygląda proces wdrażania KseF w firmie i jakie działania podjąć aby przeszedł on sprawnie i prawidłowo. Ekspert w trakcie szkolenia podzieli się praktycznymi wskazówkami odnośnie rozwiązania problemów, które mogą pojawić się na każdym etapie przy wdrażaniu systemu. Uczestnicy mogą zgłosić również swoje pytania, problemy do omówienia, które zostaną uwzględnione w programie realizacji szkolenia.
Szkolenie skierowane jest do księgowych, kontrolerów finansowych, dyrektorów finansowych, audytorów wewnętrznych, osób zainteresowanych tematyką.
Program szkolenia
- Czym jest e-Faktura i Krajowy System e-Faktur (KSeF)?
- Czy wszystkie faktury wystawia się w KSeF?
- Faktury poza KSeF.
- Jak wystawić faktury WDT?
- Czy każda faktura zagraniczna musi przejść przez KSeF?
- Kto może nie wystawiać e-Faktur?
- Kto ma uprawnienie do wystawiania faktur w KSeF. Nadawanie uprawnień.
- Nadawanie dalszych uprawnień.
- Jak wystawić i odebrać fakurę krok po kroku. Analiza aplikacji Ministerstwa Fianansów.
- KSeF w przedsiębiorstwach.
- Jak poradzić sobie z wdrożeniem zmian pod KSeF?
- Jakie elementy dodatkowo mogę umieścić w KSeF? Warunki obejmujące konkretne branże.
- Faktura dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej.
- Data wystawienia Faktury.
- Data otrzymania Faktury.
- Noty korygujące.
- Faktury korygujące w KSeF - co ze SLIM Vat 2.0?
- Kary pieniężne za błędy w KSeF.
- Przelewy a KSeF.
- Zablokowany system. Co dalej?
- Preferencje w KSeF.
- Od kiedy obligatoryjny KSeF?
Czas trwania
9:00 - 12:30
Prelegenci
Monika Brzostowska
Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13 753. Absolwentka wydziału Ekonomii i Zarządzania oraz wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób fizycznych oraz problematyce przychodów zagranicznych.
Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego. Autorka wielu publikacji z zakresu prawa podatkowego. Szkoleniowiec. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 350 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Aby wziąć udział w szkoleniu, wypełnij formularz rejestracji online - po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem.
Faktura jest płatna w terminie 14 dni od daty jej wystawienia.
- Nazwa firmy: Instytut Cen Transferowych Akademia Podatkowa Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Al. Jerozolimskie 181B
- Kod pocztowy: 02-222
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5213654751