Wdrożenie KSeF w praktyce

O szkoleniu

Szkolenia mające na celu pokazanie jak w praktyce wygląda proces wdrażania KseF w firmie i jakie działania podjąć aby przeszedł on sprawnie i prawidłowo. Ekspert w trakcie szkolenia podzieli się praktycznymi wskazówkami odnośnie rozwiązania problemów, które mogą pojawić się na każdym etapie przy wdrażaniu systemu. Uczestnicy mogą zgłosić również swoje pytania, problemy do omówienia, które zostaną uwzględnione w programie realizacji szkolenia.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do księgowych, kontrolerów finansowych, dyrektorów finansowych, audytorów wewnętrznych, osób zainteresowanych tematyką.

Program szkolenia

1. Czym jest faktura ustrukturyzowana?
2. Do czego służy i jaką rolę pełni Krajowy System e-Faktur (KSeF)?
3. Dostęp do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).
4. Nadawanie uprawnień w Krajowym Systemie e-Faktur (KSeF).
5. Omówienie formularza ZAW-FA.
6. Katalog podmiotów zobowiązanych do stosowania faktur ustrukturyzowanych.
7. Podmioty zwolnione z podatku VAT, a Krajowy System e-Faktur (KSeF).
8. Jak przygotować się do faktur ustrukturyzowanych?
9. Data wystawienia faktury ustrukturyzowanej.
10. Data otrzymania faktury ustrukturyzowanej.
11. Obieg e-Faktur. Jak działa system?
12. Rozliczenia pracowników, a KSeF, zaliczki faktury gotówkowe.
13. Niedostępność, awaria systemu, niemożliwość wystawienia z przyczyn leżących po stronie podatnika, a data wystawienia faktury, odebrania faktury.
14. Kursy walut podczas wystawiania faktur lub w sytuacji awarii.
15. Przekazywanie informacji o wystawianych fakturach lub odbiór faktur.

Czas trwania

9:00 - 12:30

Prelegenci

Monika Brzostowska

Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13 753. Absolwentka wydziału Ekonomii i Zarządzania oraz wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób fizycznych oraz problematyce przychodów zagranicznych.

Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego. Autorka wielu publikacji z zakresu prawa podatkowego. Szkoleniowiec. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Live Webinar
Live Webinar

Rejestracja

350,00 zł netto
315
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 350 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Instytut Cen Transferowych Akademia Podatkowa Sp. z o.o.
02-222 Warszawa
Al. Jerozolimskie 181B
woj. mazowieckie
Specjalizujemy się w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń dla głównych księgowych, dyrektorów finansowych, specjalistów działów podatkowo-finansowo-księgowych. Szkolimy również doradców podatkowych, biegłych rewidentów oraz indywidualnych przedsiębior...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby wziąć udział w szkoleniu, wypełnij formularz rejestracji online - po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem.

Faktura jest płatna w terminie 14 dni od daty jej wystawienia. 

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Instytut Cen Transferowych Akademia Podatkowa Sp. z o.o.
02-222 Warszawa Al. Jerozolimskie 181B
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!