Wysoka pozycja w wyszukiwarkach internetowych – jak ją osiągnąć wykorzystując Content
O szkoleniu
Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności pozwalające na prowadzenie skutecznych działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych oraz osiąganiem maksymalnych rezultatów pozycjonerskich oraz promocyjnych przy wykorzystaniu najnowszych wytycznych Google.
- osoby samodzielnie pozycjonujące strony www,
- webmasterzy,
- właściciele firmy SEO, którzy chcą zgłębić swoją wiedzę,
- osoby zainteresowane tematyką marketingu internetowego.
Program szkolenia
1. Wytyczne Google – co brać pod uwagę?
a. Content Marketing: atrakcyjne treści na stronie www – kluczowy czynnik mający wpływ na pozycję w wyszukiwarce:
• Skuteczne treści na stronie www – zasady tworzenia.
• O czym pisać aby sprzedać?
• Odpowiednie rozmieszczenie treści na stronie www.
• Słowa kluczowe zamieszczane w treści jako wyznacznik pozycjonowania.
• Treść o niskiej jakości dla Google – czyli jaka?
• Strony www, które poprawnie prowadzą Content Marketing – przykłady oraz analiza.
• Promowanie i rozpowszechnianie treści poza stroną www.
b. Optymalizacja – niezbędne działania, mające wpływ na wysoką pozycję strony www:
• Roboty wyszukiwarki Google – jak zapewnić im odpowiednią dostępność strony?
• Kluczowe elementy strony www, które są konieczne w zdobyciu wysokiej pozycji
• w wyszukiwarce.
• Wewnętrzne linkowanie strony – na czym polega?
c. Linkowanie – sposób na budowanie wysokiej pozycji strony www w wyszukiwarce
• Prywatne zaplecze linków – jak je zbudować?
• Disavow tool – jak uniknąć miejsc określonych przez Google jako niebezpieczne?
• Śledzenie efektów linkowania
• Linki ze stron zewnętrznych – co zrobić, aby linkowano do naszej strony www?
2. Aktualizacje algorytmu Google.
• Zmiany w algorytmie Google – jak je śledzić i interpretować?
• Jaki wpływ mają zmiany w algorytmie dla dotychczas pozycjonowanej strony www?
• Algorytm: Panda, Pingwin i Koliber – czym są oraz jak ustrzec się przed ich negatywnymi skutkami?
• Jakie umieszczać treści na stronie aby odpowiadały, aktualnym wytycznym Google?
3. Kary i ograniczenia w widoczności Google
• Na czym polegają kary Google?
• Po czym rozpoznać, że strona www została ukarana przez Google?
• Zdejmowanie kary ręcznej – działania naprawcze.
Czas trwania
Prelegenci


Trener Akademii MDDP
Weź udział
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o zgłoszenie z użyciem formularza rejestracji online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
