O warsztatach
Szkolenie z marketingu na Instagramie jest dla Ciebie, jeśli:
- chcesz zacząć budować zaangażowaną społeczność
- szukasz praktycznych porad do tworzenia postów, stories i reels
- konto na Instagramie nie przynosi oczekiwanych rezultatów
- konto utknęło w miejscu i nie rozwija się
- chcesz tworzyć dobry content
- zastanawiasz się, jak zacząć sprzedaż na Instagramie
Weź udział w szkoleniu i stwórz strategię kampanii, stwórz angażujący content, przeprowadź skuteczne działania, a w rezultacie – świętuj sukces!
Cele szkolenia:
- nabycie wiedzy z podstaw prowadzenia konta na Instagramie
- nabycie kompetencji stworzenia angażującego contentu
- zdobycie wiedzy dotyczącej budowania społeczności
- zdobycie umiejętności planowania i egzekucji skutecznych kampanii z twórcami internetowymi
Korzyści ze szkolenia:
- większa efektywność wydanego budżetu na działania na Instagramie
- możliwość zbudowania nowego kanału dotarcia do odbiorców
- umiejętność planowania kampanii, które przynoszą realne efekty
- poznanie nowego sposobu na budowanie świadomości o marce/produkcie
- zdobycie praktycznych umiejętności warsztatowych z tworzenia contentu
Na szkoleniu dowiesz się, jak:
- ułożyć strategię na działania na Instagramie
- tworzyć angażujący content
- praktycznie jak nagrywać stories, pisać posty, montować reels
- wyszukiwać odpowiednich influencerów
- analizować swoje działania
- budować społeczność, która chce kupować Twoje produkty
Wszystkie osoby, które chcą rozwinąć swoje umiejętności planowania, tworzenia i realizacji skutecznych kampanii z wykorzystaniem influencerów, w szczególności:
- marketerzy
- pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i promocję
- właściciele firm
Program warsztatu
Zaczynamy od fundamentów – strategia
- SWOT dla marki
- Kanwa marki
Jak zbudować społeczność, która kupuje
- Budowanie społeczności od czego zacząć
- Dlaczego nie warto kupować followersów/lajków
- Co podbija poczucie przynależności do grupy
- Jak pozyskać pierwszych followersów
- Strategia „mikro interakcji”
Zasady tworzenie dobrego contentu - angażowanie - 30 min
- Insight podstawą tworzenia.
- Dlaczego szerujemy content? Co sprawia, że post staje się viralem
- Jak zrobić angażującą grafikę/zdjęcie
Instagram - dobre praktyki
BLOK I – specyfika platformy i przykłady
- Specyfika platformy
- O co chodzi z hashtagami
- Warsztat z dobierania hashtagów
- Najlepsze narzędzia
- Dobre praktyki – przykłady
BLOK II – warsztaty praktyczne
- Tworzenie postów produktowych
- Opracowywanie grafik
Skuteczne sprzedawanie na Instagramie
- Angażowanie influencerów
- Najlepsze praktyki influencer marketingu
- Analityka na Instagramie
Warsztaty praktyczne - stworzenie relacji Insta stories /reels
BLOK I – teoria
- Insta stories/reels – czym są i dlaczego uzależniają
- Warsztaty – przejście możliwości aplikacji
- Dobre praktyki – przykłady pomysłów na stories
BLOK II – warsztaty praktyczne
- Praktyczne zadanie do wykonania dla uczestników
Sesja pytań, podsumowanie szkolenia
Czas trwania
I dzień, 10.00-16.00
Prelegenci
Specjalistka analityki influencer marketingu.
Posiada holistyczne, praktyczne doświadczenie – pracuje po stronie agencji jako strateżka dla dużych, znanych marek.
Swoją przygodę w Internecie zaczynała prowadząc bloga, dlatego influencer marketing zna od każdej strony – jako pracowniczka kreatywna w agencji, ekspertka analityki w wiodącej platformie do analityki influencer marketingu w Polsce - Influtool, jako twórczyni internetowa oraz Brand Managerka Pani Swojego Czasu.
Współpracowała z narzędziem do analityki Instagrama i posiada praktyczne doświadczenie z tworzenia strategii komunikacji, pracowała jako Content Creatorka dla zagranicznej marki.
Na bieżąco z obecnymi trendami – często występuje na konferencjach, prowadzi gościnne webinary, pisze artykuły dla branżowych tytułów.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
