Jak INSTAGRAM może zwiększyć Twoją sprzedaż? Szkolenie z budowania marki

O warsztatach

Szkolenie z marketingu na Instagramie jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz zacząć budować zaangażowaną społeczność
  • szukasz praktycznych porad do tworzenia postów, stories i reels
  • konto na Instagramie nie przynosi oczekiwanych rezultatów
  • konto utknęło w miejscu i nie rozwija się
  • chcesz tworzyć dobry content
  • zastanawiasz się, jak zacząć sprzedaż na Instagramie

Weź udział w szkoleniu i stwórz strategię kampanii, stwórz angażujący content, przeprowadź skuteczne działania, a w rezultacie – świętuj sukces!

Cele szkolenia:

  • nabycie wiedzy z podstaw prowadzenia konta na Instagramie
  • nabycie kompetencji stworzenia angażującego contentu
  • zdobycie wiedzy dotyczącej budowania społeczności
  • zdobycie umiejętności planowania i egzekucji skutecznych kampanii z twórcami internetowymi
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • większa efektywność wydanego budżetu na działania na Instagramie
  • możliwość zbudowania nowego kanału dotarcia do odbiorców
  • umiejętność planowania kampanii, które przynoszą realne efekty
  • poznanie nowego sposobu na budowanie świadomości o marce/produkcie
  • zdobycie praktycznych umiejętności warsztatowych z tworzenia contentu

Na szkoleniu dowiesz się, jak:

  • ułożyć strategię na działania na Instagramie
  • tworzyć angażujący content
  • praktycznie jak nagrywać stories, pisać posty, montować reels
  • wyszukiwać odpowiednich influencerów
  • analizować swoje działania
  • budować społeczność, która chce kupować Twoje produkty
Kto powinien wziąć udział?

Wszystkie osoby, które chcą rozwinąć swoje umiejętności planowania, tworzenia i realizacji skutecznych kampanii z wykorzystaniem influencerów, w szczególności:

  • marketerzy
  • pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i promocję
  • właściciele firm

Program warsztatu

Zaczynamy od fundamentów – strategia

  • SWOT dla marki
  • Kanwa marki

Jak zbudować społeczność, która kupuje

  • Budowanie społeczności od czego zacząć
  • Dlaczego nie warto kupować followersów/lajków
  • Co podbija poczucie przynależności do grupy
  • Jak pozyskać pierwszych followersów
  • Strategia „mikro interakcji”

Zasady tworzenie dobrego contentu - angażowanie - 30 min

  • Insight podstawą tworzenia.
  • Dlaczego szerujemy content? Co sprawia, że post staje się viralem
  • Jak zrobić angażującą grafikę/zdjęcie

Instagram - dobre praktyki

BLOK I – specyfika platformy i przykłady

  • Specyfika platformy
  • O co chodzi z hashtagami
  • Warsztat z dobierania hashtagów
  • Najlepsze narzędzia
  • Dobre praktyki – przykłady

BLOK II – warsztaty praktyczne

  • Tworzenie postów produktowych
  • Opracowywanie grafik

Skuteczne sprzedawanie na Instagramie

  • Angażowanie influencerów
  • Najlepsze praktyki influencer marketingu
  • Analityka na Instagramie

Warsztaty praktyczne - stworzenie relacji Insta stories /reels

BLOK I – teoria

  • Insta stories/reels – czym są i dlaczego uzależniają
  • Warsztaty – przejście możliwości aplikacji
  • Dobre praktyki – przykłady pomysłów na stories

BLOK II – warsztaty praktyczne

  • Praktyczne zadanie do wykonania dla uczestników

Sesja pytań, podsumowanie szkolenia

Czas trwania

I dzień, 10.00-16.00

Prelegenci

Specjalistka analityki influencer marketingu.
Posiada holistyczne, praktyczne doświadczenie – pracuje po stronie agencji jako strateżka dla dużych, znanych marek.
Swoją przygodę w Internecie zaczynała prowadząc bloga, dlatego influencer marketing zna od każdej strony – jako pracowniczka kreatywna w agencji, ekspertka analityki w wiodącej platformie do analityki influencer marketingu w Polsce - Influtool, jako twórczyni internetowa oraz Brand Managerka Pani Swojego Czasu.
Współpracowała z narzędziem do analityki Instagrama i posiada praktyczne doświadczenie z tworzenia strategii komunikacji, pracowała jako Content Creatorka dla zagranicznej marki.
Na bieżąco z obecnymi trendami – często występuje na konferencjach, prowadzi gościnne webinary, pisze artykuły dla branżowych tytułów.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Dostępne zniżki:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!