Leadership (Przywództwo). Szkolenie managerskie

O szkoleniu

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa, bez względu na to jak dużą firmą czy też zespołem kieruje. Implikacją tego zjawiska jest konieczność rozwoju swoich kompetencji zarządczych w kierunku przywództwa (leadership) poprzez szkolenie managerskie, które pozwoli na zdobycie wiedzy i podniesienie umiejętności bycia inspirującym liderem, za którym chcą podążać i podążają podwładni i współpracownicy.
Dlaczego warto wziąć udział?

Leadership, to szkolenie, które przygotuje Cię do zmiany sposobu zarządzania z bycia "kierownikiem" do stania się inspirującym "liderem". Przywództwo, to szkolenie, na którym zdobędziesz wiedzę i umiejętności, których zastosowanie pozwoli Tobie i Twoim pracownikom (współpracownikom) wrzucić kolejny "wyższy bieg".

Biorąc udział w warsztacie "Leadership (Przywództwo). Szkolenie managerskie"

  • Rozwiniesz kompetencje komunikacji managerskiej w budowaniu relacji, współpracy i kierowaniu zespołem.
  • Poznasz różne rodzaje komunikatów: budujących autorytet, kreujących współpracę, motywujących, itp.
  • Zdobędziesz (rozwiniesz) umiejętność posługiwania się narzędziami komunikacji managerskiej.
  • Nabędziesz (podniesiesz) umiejętności prowadzenia kluczowych rozmów managerskich.
    Rozwiniesz kompetencje radzenia sobie w trudnych sytuacjach w komunikacji managerskiej.
  • Zdobędziesz umiejętności angażowania i motywowania pracowników.
  • Nauczysz się sposobów stawiania przed zespołem inspirujących celów.
  • Poznasz zasady budowania prawdziwego i silnego zaangażowania pracowników.
Kto powinien wziąć udział?

Od ponad 20 lat aktywnie i skutecznie wspieramy rozwój polskich kadr managerskich. Nasze doświadczenie pozwala polecić warsztat "Leadership (Przywództwo). Szkolenie managerskie":

  • Właścicielom firm, członkom zarządów przedsiębiorstw.
  • Managerom działów, zespołów pracowniczych, managerom projektów.
  • Wszystkim, którzy wiążą swoją karierę zawodową z zarządzaniem.

Program szkolenia

1. PRZYWÓDZTWO A AUTORYTET?

  • Czym jest przywództwo?
  • Czym jest autorytet?
  • 4 typy autorytetu
  • Autorytet w świecie VUCA

2. JAKA JEST DROGA OD MANAGERA DO LIDERA?

  • Trzy poziomy zarządzania (Ja, zespół, organizacja)
  • Na czym polega różnica między managerem a liderem?
  • Cztery role lidera. Kiedy jaka rola?
  • Kluczowe kompetencje lidera

3. JAK ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKAMI?

  • Rozmowa startem do budowania relacji
  • Na czym polega efektywny dialog?
  • Reagowanie konstruktywne
  • Model komunikacji wg. von Thuna
  • Dlaczego warto doskonalić warsztat komunikacji?
  • Co utrudnia komunikację - jakie są najczęstsze przyczyny?

4. JAK AKTYWNIE SŁUCHAĆ LUDZI?

  • Aktywne słuchanie - na czym polega?
  • Podstawowe mechanizmy słuchania
  • Co przeszkadza w aktywnym słuchaniu?
  • Techniki aktywnego słuchania

5. FEEDBACK MODEL - JAK GO DAWAĆ I DOSTAWAĆ?

  • Czym jest i czego dotyczy feedback?
  • Zasady przyjmowania i udzielania feedbacku
  • Model DEEP, FUKO
  • Bariery w udzielaniu feedbacku

6. JAK ZBUDOWAĆ ZAUFANIE W ZESPOLE?

  • Zarządzanie i przywództwo - jakie są różnice?
  • Cztery elementy zaufania niezbędne w budowaniu relacji
  • Model Johari Window - jak wykorzystać w budowaniu długotrwałych relacji

7. JAK STAWIAĆ INSPIRUJĄCE CELE?

  • Czym jest inspiracja?
  • Jak zamienić biznesowe cele SMART w cele inspirujące?
  • Co musi mieć cel, aby był inspirujący?

8. JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE WŚRÓD PRACOWNIKÓW?

  • Czym jest autentyczne zaangażowanie?
  • Co motywuje pokolenie X, Y
  • Motywacja 3.0

9. MÓJ INDYWIDUALNY STYL LIDERA

  • Expose lidera - czym jest expose? Jak i kiedy wygłosić? O czym pamiętać?
  • Ćwiczenia wzmacniające autorytet lidera

Czas trwania

2 dni (16h)

Prelegenci

Katarzyna Pawłowska

Trener praktyk. Manager z ponad 28 letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie obsługi klientów, zarządzania zespołami pracowniczymi, rozwoju kompetencji managerskich.

Karierę zawodową rozpoczynała w 1994 roku w McDonald’s Polska jako Konsultant Operacyjny odpowiadała m.in. za realizację celów sprzedażowych i szkoleniowych, przygotowanie i otwarcie nowych restauracji (rekrutacja managerów i pracowników, współpraca z partnerami biznesowymi).

Od 1999 roku związana z IKEA Retail początkowo jako Food Manager zarządzający częścią gastronomiczną sklepu (restauracją, bistro, sklepikiem szwedzkim) w Poznaniu. Następnie jako Customer Relations Manager (Poznań) zarządzała zespołami (120 osób) Działu Obsługi Klienta, Serwisu, Działu Kas, Działu Marketingu. Odpowiadała za koordynację procesów zapewniających wysoką jakość obsługi klientów, w tym customer journey. Jako członek zespołu zarządzającego tworzyła lokalny biznes plan, budżety i cele. Z sukcesem wprowadzała zmiany mające na celu podniesienie jakości obsługi klientów i dbania o ich satysfakcję.

W latach 2015-2020 Country Customer Service Manager (cała Polska). Na tym stanowisku odpowiadała strategicznie i operacyjnie za wszystkie Działy Obsługi Klienta IKEA Retail w Polsce. Do swoich sukcesów może zaliczyć standaryzację procesów obsługi klienta w sklepach i Contact Center. Z powodzeniem stworzyła i wdrożyła krajową politykę obsługi reklamacji i zwrotów produktów dla kanału offline i e-commerce.

W trakcie swojej pracy w IKEA, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenia, opracowała i realizowała szkolenia dla kadry managerskiej, "high potencial" specjalistów z zakresu kompetencji miękkich, managerskich, przywódczych (IKEA Leadership Fundamentals).

Obecnie Erickson Certified Professional Coach z akredytacją ACC International Coach Federation. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Gdzie i kiedy

Online 25-26 maj 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 8-9 wrzesień 2022
Sala szkoleniowa w Warszawie

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Poznań 17-18 listopad 2022
Sala szkoleniowa w Poznaniu

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 15-16 grudzień 2022
Sala szkoleniowa w Warszawie

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena regularna
Cena regularna
1 687
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 740 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Cena w projekcie "Profesjonaln
Cena w projekcie "Profesjonalny Indywidualista 2022"
1 000
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o kontakt a następnie postępowanie zgodnie z otrzymanymi instrukacjami,

Szkolenie realizowane na platformie eszkolenia.clickmeeting.com.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!