Szkolenie

Obsługa trudnego klienta - czyli jak reagować na reklamację?

O szkoleniu

Biorąc udział w warsztatach uzyskacie Państwo praktyczną wiedzę na temat:
* jaką odpowiedzialność niesie za sobą praca w dziale obsługi klienta?
* jak usprawnić jakość obsługi klienta poprzez wypracowanie modelu prawidłowej postawy pracownika w dziale obsługi klienta?
* jak umiejętnie docierać do potrzeb klienta oraz reagować na jego zarzuty oraz ostrzeżenia?
* jak eliminować agresywne reakcje klienta?
* jak rozpoznać prawdziwe źródła zastrzeżeń klienta?
* jak pracować z klientem roszczeniowym, zdenerwowanym, nieprzyjemnym i aroganckim?
* jakie prawa reklamacyjne ma klient, a jakie my mamy obowiązki?
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci warsztatów:
* przedstawiciele handlowi
* pracownicy działów sprzedaży
* pracownicy działów obsługi klienta
* pracownicy zajmujący się sprzedażą bezpośrednią
* wszyscy mający kontakt z klientem i zainteresowani tematyką warsztatów

Program szkolenia

Ramowy program warsztatów:

REGUŁY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
* firma ukierunkowana na klienta
* rola obsługi klienta w działalności przedsiębiorstwa
* jak organizować sprawną obsługę klienta?

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI W KONTAKCIE Z KLIENTEM - WZORCE REAGOWANIA
* zastrzeżenia klienta
* krytyka ze strony klienta
* techniki radzenia sobie z "nie" klienta
* reakcje na zachowania agresywne - sytuacje konfliktowe
* rozpoznawanie potrzeb klienta i strategie postępowania

ZACHOWANIA ASERTYWNE W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM
* formułowanie asertywnych komunikatorów w kontakcie z klientem
* rodzaje zachować nieasertywnych

MAPA ASERTYWNOŚCI - diagnoza własnej asertywności

MANIPULOWANIE ZACHOWANIEM SWOIM I KLIENTA - TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
* motywacje klienta - racjonalne i emocjonalne
* psychologiczne reguły wpływania na klienta
* skuteczne finalizowanie rozmów z klientami

"JA" W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM - DIAGNOZA OSOBOWOŚCIOWA
* pozytywna samoocena i własne mocne strony
* autoprezentacja w kontakcie z klientem
* typy osobowe osób obsługujących klienta
* główne atuty obsługującego

ROLA REKLAMACJI W FIRMIE
* dlaczego nie lubimy reklamować?
* analiza typowych modeli i form obsługi reklamacji
* reklamacja jako zapowiedź trudnej sytuacji w relacji z klientem

REKLAMACJE W ORGANIZACJI NASTAWIONEJ NA KLIENTA
* kultura organizacji a reklamacje
* reklamacja - informacja na temat jakości obsługi klienta
* etapy w procesie przyjmowania reklamacji
* zarządzanie reklamacją jako zjawiskiem kreującym relacje z klientem

POZYCJA KLIENTA W PROCESIE REKLAMACYJNYM
* prawa i obowiązki konsumenta
* ocena oczekiwań klienta związanych ze zgłaszanym problemem
* charakterystyka podstawowych postawa w procesie reklamacji

PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI
* jak długo trwa odpowiedzialność?
* konsekwencje nieuznania reklamacji

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.

Czas trwania

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Prelegenci

Cytat

Trenerzy:
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Gdzie i kiedy

Wrocław 26 - 27 października 2017
Centrum szkoleniowe EMPRIZ

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 1 sierpnia 2017
Centrum szkoleniowe EMPRIZ

00-015 Warszawa

Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 - 20 września 2016
Sala szkoleniowa EMPRIZ Warszawa

00-015 Warszawa

ul. Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 7 - 8 lipca 2016
Sale szkoleniowe EMPRIZ Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 20 - 21 stycznia 2011
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ

Warszawa

ul. Trębacka 3

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 6 - 7 maja 2010
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ

00-074 Warszawa

Trębacka 3

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 15 - 16 kwietnia 2010
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ

00-074 Warszawa

Trębacka 3

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 15 - 16 marca 2010
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ

00-074 Warszawa

Trębacka 3

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 9 - 10 listopada 2009
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ

00-074 Warszawa

Trębacka 3

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu w okresie rabatowym.
700 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Weź udział
Cena 2
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po okresie rabatowym.
790 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Weź udział

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!