O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na szkolenie prowadzone w formie stacjonarnej. Na szkoleniu:
- poznasz zasady pozycjonowania cenowego wpływające na poprawę rentowności punktu handlowego. Na licznych przykładach pokażemy, jak pricing i zarządzanie ceną kształtują wybory zakupowe klientów,
- przedstawimy praktyczne rozwiązania, które budują celowy i świadomy wizerunek cenowy produktów, zwiększając ich zyskowność,
- przedstawimy najlepsze praktyki związane z komunikacją cen i promocji, a wszystko to na podstawie licznych przykładów z różnorodnych branż,
- podczas warsztatów, które stanowią znaczną część szkolenia, każdy z uczestników zyska unikalną wiedzę z obszaru zarządzania ceną i strategii pricingowych będących dźwignią zysku oraz psychologii cen,
- poznasz zasady pozycjonowania cenowego skutecznie wpływające na poprawę rentowności Twojego punktu sprzedaży,
- wskażemy praktyczne rozwiązania, które pozwolą na zbudowanie odpowiedniego wizerunku cenowego produktów, a tym samym na zwiększenie ich zyskowności,
- dowiesz się, w jaki sposób przyjęta polityka cenowa kształtuje wybory zakupowe klientów, dzięki czemu wdrożysz odpowiednie rozwiązania w swoim biznesie,
- pokażemy, jak zastosować strategie cenowe zwiększające marżę w punkcie handlowym co najmniej o 1-3%.
- menadżerów sprzedaży
- liderów
- osób chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie polityki cenowej
Program szkolenia
MODUŁ 1
Pricing jako element właściwego pozycjonowania rynkowego
- Ustalenie pojęć pricingowych i wyliczeń zarządzania cenami
- Badania dotyczące postrzegania cen przez klientów..
- Determinanty cenowe wpływające na cenę.
- Narzędzia i techniki maksymalizowania marży produktów – ćwiczenia analityki efektywności.
MODUŁ 2
Strategie cenowe - najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy
- Strategie cenowe - najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy
- Dźwignia pricingowa i jej znaczenie dla pozycjonowania cenowego
- Analiza finansowa osiąganej marży
- Badania własne odnoszące się postrzegania cen i plakatów
MODUŁ 3
Psychologia cen - prezentacja 30 taktyk cenowych
- Taktyki oznaczeń cenowych
- Taktyki wartościujące cenę i postrzeganie przez klienta
- Taktyki "editingu" upraszczającego decyzje zakupową.
- Taktyki kotwiczenia
MODUŁ 4
Ćwiczenie „MAKSYMALIZACJA KORZYŚCI” – matryca pricingowa
- Zastosowanie poznanej wiedzy w zakresie motywów zakupowych i psychologii cen
- Osiągnięcie efektu odpowiedniego postrzegania cenowego produktu i producenta
- Wyliczanie skuteczności pozycjonowania cenowego w zależności od przyjętej strategii
Czas trwania
Prelegenci

Roman Szymczak
Piastował stanowiska managera w takich firmach jak: Makro Cash & Carry, Tradis, Kaufland. Zdobywał rynki krajowe i międzynarodowe jako Commercial Director w holenderskiej firmie zajmującej się dystrybucją narzędzi. Jako Prezes Zarządu zarządzał siecią sklepów detalu własnego i franczyzowego jednej z wiodących w Polsce spółek w branży FMCG. Ukończył Zarządzanie i Marketing UMCS w Lubinie oraz studia MBA University of Illinois. Uczestnik studiów podyplomowych Master Class of Management – Psychologia Działań Menadżerskich SWPS w Warszawie. Laureat prestiżowej nagrody konkursu Trener Sprzedaży 2015 Polish National Sales Awards. Od wielu lat jest trenerem biznesu i ekspertem trade marketingu detalicznego. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych oraz prelegentem wielu konferencji branżowych. Autor książki „Merchandising w aptece – czyli jak dostosować aptekę do oczekiwań pacjenta” i "Pricing - jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu" oraz wielu specjalistycznych publikacji dla czasopism branżowych. Organizator 8 konferencji dla branży farmaceutycznej: Forum Liderów Farmacji.
Artur Dłubak
Absolwent Zarządzania Przedsiębiorstwem i Managementu na Fern Akademie w Hamburgu, Marketingu i Sprzedaży na WSHiFM w Warszawie, oraz Wprowadzania Innowacji i Zmiany na York St. John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studium Zarządzania Supermarketami w instytucie IGA w Atlancie. Pełnione funkcje: dyrektora hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży, marketingu & rozwoju biznesu, dyrektora generalnego w takich firmach, jak: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok (X5) Rosja, Dixy Rosja, Kreisel GmbH Russland, Megapolis Group Rosja, IGA Russia, Barlinek Rosja. Jako ekspert - trener i coach od 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry managerskiej, w tym pod kątem szybkiego i skutecznego działania oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę managerów na szczeblu średnim, top oraz executive. Od prawie 4 lat rozwija szkoleniowo i coachingowo siły sprzedaży w branży e-commerce / digital marketingu. Autor książki: Sprzedawanie jest sztuką.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
Al. Jerozolimskie 123A
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
