Pricing - zarządzanie cenami i polityka cenowa

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie prowadzone w formie stacjonarnej. Na szkoleniu:
- poznasz zasady pozycjonowania cenowego wpływające na poprawę rentowności punktu handlowego. Na licznych przykładach pokażemy, jak pricing i zarządzanie ceną kształtują wybory zakupowe klientów,
- przedstawimy praktyczne rozwiązania, które budują celowy i świadomy wizerunek cenowy produktów, zwiększając ich zyskowność,
- przedstawimy najlepsze praktyki związane z komunikacją cen i promocji, a wszystko to na podstawie licznych przykładów z różnorodnych branż,
- podczas warsztatów, które stanowią znaczną część szkolenia, każdy z uczestników zyska unikalną wiedzę z obszaru zarządzania ceną i strategii pricingowych będących dźwignią zysku oraz psychologii cen,
- poznasz zasady pozycjonowania cenowego skutecznie wpływające na poprawę rentowności Twojego punktu sprzedaży,
- wskażemy praktyczne rozwiązania, które pozwolą na zbudowanie odpowiedniego wizerunku cenowego produktów, a tym samym na zwiększenie ich zyskowności,
- dowiesz się, w jaki sposób przyjęta polityka cenowa kształtuje wybory zakupowe klientów, dzięki czemu wdrożysz odpowiednie rozwiązania w swoim biznesie,
- pokażemy, jak zastosować strategie cenowe zwiększające marżę w punkcie handlowym co najmniej o 1-3%.
Kto powinien wziąć udział?
  • menadżerów sprzedaży
  • liderów 
  • osób chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie polityki cenowej

Program szkolenia

MODUŁ 1
Pricing jako element właściwego pozycjonowania rynkowego

  • Ustalenie pojęć pricingowych i wyliczeń zarządzania cenami
  • Badania dotyczące postrzegania cen przez klientów..
  • Determinanty cenowe wpływające na cenę.
  • Narzędzia i techniki maksymalizowania marży produktów – ćwiczenia analityki efektywności.

MODUŁ 2
Strategie cenowe - najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy

  • Strategie cenowe - najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy
  • Dźwignia pricingowa i jej znaczenie dla pozycjonowania cenowego
  • Analiza finansowa osiąganej marży
  • Badania własne odnoszące się postrzegania cen i plakatów

MODUŁ 3
Psychologia cen - prezentacja 30 taktyk cenowych

  • Taktyki oznaczeń cenowych
  • Taktyki wartościujące cenę i postrzeganie przez klienta
  • Taktyki "editingu" upraszczającego decyzje zakupową.
  • Taktyki kotwiczenia

MODUŁ 4
Ćwiczenie „MAKSYMALIZACJA KORZYŚCI” – matryca pricingowa

  • Zastosowanie poznanej wiedzy w zakresie motywów zakupowych i psychologii cen
  • Osiągnięcie efektu odpowiedniego postrzegania cenowego produktu i producenta
  • Wyliczanie skuteczności pozycjonowania cenowego w zależności od przyjętej strategii

Czas trwania

1 dzień, 09.00-17.00

Prelegenci

Roman Szymczak

Piastował stanowiska managera w takich firmach jak: Makro Cash & Carry, Tradis, Kaufland. Zdobywał rynki krajowe i międzynarodowe jako Commercial Director w holenderskiej firmie zajmującej się dystrybucją narzędzi. Jako Prezes Zarządu zarządzał siecią sklepów detalu własnego i franczyzowego jednej z wiodących w Polsce spółek w branży FMCG. Ukończył Zarządzanie i Marketing UMCS w Lubinie oraz studia MBA University of Illinois. Uczestnik studiów podyplomowych Master Class of Management – Psychologia Działań Menadżerskich SWPS w Warszawie. Laureat prestiżowej nagrody konkursu Trener Sprzedaży 2015 Polish National Sales Awards. Od wielu lat jest trenerem biznesu i ekspertem trade marketingu detalicznego. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych oraz prelegentem wielu konferencji branżowych. Autor książki „Merchandising w aptece – czyli jak dostosować aptekę do oczekiwań pacjenta” i "Pricing - jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu" oraz wielu specjalistycznych publikacji dla czasopism branżowych. Organizator 8 konferencji dla branży farmaceutycznej: Forum Liderów Farmacji.

 

 Artur Dłubak

Absolwent Zarządzania Przedsiębiorstwem i Managementu na Fern Akademie w Hamburgu, Marketingu i Sprzedaży na WSHiFM w Warszawie, oraz Wprowadzania Innowacji i Zmiany na York St. John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studium Zarządzania Supermarketami w instytucie IGA w Atlancie. Pełnione funkcje: dyrektora hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży, marketingu & rozwoju biznesu, dyrektora generalnego w takich firmach, jak: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok (X5) Rosja, Dixy Rosja, Kreisel GmbH Russland, Megapolis Group Rosja, IGA Russia, Barlinek Rosja. Jako ekspert - trener i coach od 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry managerskiej, w tym pod kątem szybkiego i skutecznego działania oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę managerów na szczeblu średnim, top oraz executive. Od prawie 4 lat rozwija szkoleniowo i coachingowo siły sprzedaży w branży e-commerce / digital marketingu. Autor książki: Sprzedawanie jest sztuką.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

CK Golden Floor

Warszawa

Al. Jerozolimskie 123A

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
950
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę
855
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!