O szkoleniu
Szkolenie, które pozwoli Ci zrozumieć, jak możesz dbać o pozytywne doświadczenie klienta i jego lojalność. Dołącz do grupy i sprawdź, co możesz robić, aby klient został fanem Twojej firmy.
KAMERALNA GRUPA
Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
ELASTYCZNA OFERTA
Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
GWARANCJA JAKOŚCI
Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
GWARANCJA TERMINU
To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
Sprzedawcy i pracownicy BOK, którzy:
- mają ciągły kontakt z klientami i dbają o ich zadowolenie
- budują trwałe i silne relacje biznesowe z klientami
- rozwijają sprzedaż na klientach, którzy są już w portfelu filmy
Program szkolenia
Moduł 1. Profesjonalna obsługa klienta – wprowadzenie do tematu
- Rola i znaczenie obsługi posprzedażowej w procesie sprzedaży firmy
- Lojalność klienta – dlaczego firmom opłaca się dbać o satysfakcję klienta
- Customer Experience – co kryje się za najmodniejszym terminem ostatnich lat
- Trójkąt Satysfakcji – jak zaspokajać potrzeby klienta, aby nie odszedł do konkurencji
Moduł 2. Psychologiczne aspekty pracy z klientem
- Typy osobowościowe klientów – podstawowe zagadnienia
- Charakterystyka typów ludzi – różnice w sposobie komunikowania się, dynamice działania i podejmowania decyzji
- Jak wiedzę o typie klienta można wykorzystać w profesjonalnej obsłudze i procesie budowania relacji z nim
Moduł 3. Praktyczne aspekty komunikacji bezpośredniej z klientem
- Savoir vivre w biznesie – jak należy zachowywać się w kontakcie z klientem
- Efektywna komunikacja interpersonalna – podstawowe zagadnienia
- Prowadzenie rozmowy z klientem – wyrażanie swojego stanowiska, uzyskiwanie informacji, kontraktowanie działań (przegląd przydatnych technik komunikacyjnych)
Moduł 4. Telefon i email - jak profesjonalnie kontaktować się z klientem
- Komunikacja drogą elektroniczną (mail, chat) – dobre praktyki
- Telefoniczna obsługa klienta – dobre praktyki
Moduł 5. Rozwijanie relacji biznesowych z klientem
- Kontakt z klientem po pierwszym zakupie – dobre praktyki
- Dobre praktyki w zakresie lojalizowania klienta – co robić, aby klient pozostał z nami na dłużej
- Dobre praktyki w zakresie rozwijania relacji z klientem – co zrobić, aby klient zaczął kupować więcej i częściej
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- dodatkowo: 2 wideoszkolenia "Organizacja procesu sprzedaży" oraz "Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- dodatkowo: 2 wideoszkolenia "Organizacja procesu sprzedaży" oraz "Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania" oraz Indywidualna konsultacja (1h)
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
Masz pytania? Napisz do nas
