Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji.

O szkoleniu

Potrzeby klientów to ruchomy cel. Gdy tylko ułożysz tę łamigłówkę, musisz od nowa zabrać się do dzieła"

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta oraz przedstawienie jak istotne jest budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem z perspektywy całej organizacji.
Szkolenie będzie skoncentrowane wokół obszarów:

  • właściwego reprezentowania organizacji w kontaktach z Klientami;
  • dostosowywania sposobów obsługi do typu Klienta;
  • radzenia sobie w kontakcie z wymagającym klientem;
  • profesjonalnego podtrzymywania relacji z klientem.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy podczas szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności praktyczne w obszarach:

  • zrozumienia motywów działania klientów
  • bycia w roli klienta
  • diagnozowania mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami
  • umiejętności budowania relacji z klientami
  • posługiwania się językiem korzyści w kontakcie z klientami.
Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

  • Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta zewnętrznego i wewnętrznego w organizacji.
  • Wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem.

Program szkolenia

I.Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie.
II.Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji.
III.Każdy z nas jest klientem.
IV.Oczekiwania klientów.
V. Proces obsługi klienta.

  1. Badanie potrzeb klientów.
  2. Przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeby. Model cecha - korzyść.
  3. Rozwiewanie obiekcji klienta.

VI.Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści.
VII.Typy klientów.
VIII.Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.
IX.Praca z klientem wymagającym.
X.Kontakt z klientem.

  1. Zadawanie pytań.
  2. Parafraza.
  3. Budowanie kontaktu z klientem.
  4. Pierwsze wrażenie.
  5. Udzielanie informacji klientowi.

XI.Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta.
XII.Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia klientów.
 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Trener biznesu, wykładowca i konsultant HR. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich (Dyrektor Oddziału, Kierownik marketingu) oraz handlowych. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi.  Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach:  80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera.  Pracował w charakterze Trenera Regionalnego (zarządzał zespołem Trenerów Obszarowych) i Głównego specjalisty w korporacjach: TP SA., oraz Ergo Hestia. Ekspert w zakresie zarządzania ludźmi, HR, przywództwa i sprzedaży.  Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych z zakresu kierowania zespołami,  negocjacji i HR.  Twórca instrukcji procesu coaching’owego oraz finalista konkursu „Mówca znakomity. Twórca wielu programów szkoleniowych.  Absolwent Politechniki Warszawskiej (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie, komunikacja i promocja w biznesie, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych oraz  studiów MBA ZZL. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Poza pracą jest „molem książkowym”, krzyżówkowiczem  i kinomanem.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-

Warszawa

woj. mazowieckie

Online 22-23 sierpień 2022
-

Gdańsk

woj. pomorskie

Online 19-20 wrzesień 2022
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Online 10-11 październik 2022
-

Poznań

woj. wielkopolskie

Online 28-29 listopad 2022
-

Kraków

woj. małopolskie

Online 8-9 grudzień 2022
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Online 23-24 styczeń 2023

Rejestracja

szkolenie stacjonarne
zł netto
1 348
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 390 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
szkolenie online
zł netto
1 251
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Trener biznesu, wykładowca i konsultant HR. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich (Dyrektor Oddziału, Kierownik marketingu) oraz handlowych. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi.  Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach:  80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera.  Pracował w charakterze Trenera Regionalnego (zarządzał zespołem Trenerów Obszarowych) i Głównego specjalisty w korporacjach: TP SA., oraz Ergo Hestia. Ekspert w zakresie zarządzania ludźmi, HR, przywództwa i sprzedaży.  Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych z zakresu kierowania zespołami,  negocjacji i HR.  Twórca instrukcji procesu coaching’owego oraz finalista konkursu „Mówca znakomity. Twórca wielu programów szkoleniowych.  Absolwent Politechniki Warszawskiej (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie, komunikacja i promocja w biznesie, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych oraz  studiów MBA ZZL. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Poza pracą jest „molem książkowym”, krzyżówkowiczem  i kinomanem.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!