O szkoleniu
Uczestnicy pozyskają na szkoleniu wiedzę o zasadach funkcjonowania przywództwa (leadership).
• Dowiedzą się, jakie są podstawowe zadania, role, funkcje i obowiązki menedżera..
• Poznają korzyści, jakie odnoszą menedżerowie wykorzystujący przywództwo do zarządzania organizacją i zespołem.
• Nauczą się wykorzystywać leadership w swojej pracy
• Dowiedzą się, jakie są podstawowe zadania, role, funkcje i obowiązki menedżera..
• Poznają korzyści, jakie odnoszą menedżerowie wykorzystujący przywództwo do zarządzania organizacją i zespołem.
• Nauczą się wykorzystywać leadership w swojej pracy
Kto powinien wziąć udział?
Kadra zarządzająca wszystkich szczebli – dyrektorzy, kierownicy, liderzy zespołów
Program szkolenia
1. Kim jest lider?
• pomaga grupie w podejmowaniu decyzji
• rozstrzyga konflikty
• motywuje członków grupy
• reprezentuje grupę
• zdobywa zaufanie
• rozumie innych ludzi
2. Style kierowania i ich wpływ na zespół
• Style kierowania
• Typy pracowników
• Kierowanie sytuacyjne
3. Zarządzanie zespołem
• Role zespołowe i ich znaczenie dla zespołu
• Fazy rozwoju zespołów
4. Podstawowe obowiązki menedżera
• Wytyczanie celów – SMART
• Organizacja – KOORDYNACJA
• Motywacja – POPRZEZ ZNAJOMOŚĆ POTRZEB
• Rozwijanie ludzi – WIZJA PRZYSZŁOŚCI I CELE
• Komunikacja – OTWARTOŚĆ
• Ocena i analiza – WNIOSKI NA PRZYSZŁOŚĆ
5. Rozwiązywanie problemów
• Kiedy mamy do czynienia z problemem?
• Etapy rozwiązywania problemów
6. Delegowania zadań a wydawanie poleceń
• Kiedy delegujemy zadania
• Korzyści delegowania
• Zasady delegowania zadań
• Etapy delegowania zadań
• Poziomy delegowania zadań
• Struktura rozmowy delegującej zadania
• Kiedy wydajemy polecenia
• Zasady wydawania poleceń
• Prowadzenie rozmowy
7. Motywowanie
• Rola menedżera
• Znaczenie środowiska pracy
• Wpływ grupy
• Czynniki pozafinansowe
8. Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
• Czym jest informacja zwrotna?
• Zasady udzielania informacji zwrotnej
• Zadania informacji zwrotnej
• Struktura feedbacku
• pomaga grupie w podejmowaniu decyzji
• rozstrzyga konflikty
• motywuje członków grupy
• reprezentuje grupę
• zdobywa zaufanie
• rozumie innych ludzi
2. Style kierowania i ich wpływ na zespół
• Style kierowania
• Typy pracowników
• Kierowanie sytuacyjne
3. Zarządzanie zespołem
• Role zespołowe i ich znaczenie dla zespołu
• Fazy rozwoju zespołów
4. Podstawowe obowiązki menedżera
• Wytyczanie celów – SMART
• Organizacja – KOORDYNACJA
• Motywacja – POPRZEZ ZNAJOMOŚĆ POTRZEB
• Rozwijanie ludzi – WIZJA PRZYSZŁOŚCI I CELE
• Komunikacja – OTWARTOŚĆ
• Ocena i analiza – WNIOSKI NA PRZYSZŁOŚĆ
5. Rozwiązywanie problemów
• Kiedy mamy do czynienia z problemem?
• Etapy rozwiązywania problemów
6. Delegowania zadań a wydawanie poleceń
• Kiedy delegujemy zadania
• Korzyści delegowania
• Zasady delegowania zadań
• Etapy delegowania zadań
• Poziomy delegowania zadań
• Struktura rozmowy delegującej zadania
• Kiedy wydajemy polecenia
• Zasady wydawania poleceń
• Prowadzenie rozmowy
7. Motywowanie
• Rola menedżera
• Znaczenie środowiska pracy
• Wpływ grupy
• Czynniki pozafinansowe
8. Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
• Czym jest informacja zwrotna?
• Zasady udzielania informacji zwrotnej
• Zadania informacji zwrotnej
• Struktura feedbacku
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
Prelegenci

Wojciech Michałek
Konsultant zarządzania, trener biznesu, coach, Interim Manager. Dyrektor merytoryczny / Partner Zarządzający w WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia. Prowadzi projekty doradcze w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektami, zarządzania zmianą, zarządzania operacyjnego. Praktyk zarządzania z ponad 15 – letnim stażem na stanowiskach: Kierownik działu HR, Dyrektor Projektów, Dyrektor Personalny, Dyrektor Naczelny. Autor książek i artykułów z zakresu prawa pracy i zarządzania zasobami ludzkimi w Wydawnictwie „Wiedza i Praktyka” w Warszawie oraz publikacjach G.W. INFOR S.A. Wykładowca na studiach podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach w zakresie: strategii i polityki HRM, opisów i wartościowania stanowisk pracy, systemów motywacyjnych i wynagrodzeń, systemów ocen okresowych pracowników, systemów zarządzania szkoleniami, zarządzania zmianą, zarządzania projektami, umiejętności kierowniczych
Konsultant zarządzania, trener biznesu, coach, Interim Manager. Dyrektor merytoryczny / Partner Zarządzający w WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia. Prowadzi projekty doradcze w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektami, zarządzania zmianą, zarządzania operacyjnego. Praktyk zarządzania z ponad 15 – letnim stażem na stanowiskach: Kierownik działu HR, Dyrektor Projektów, Dyrektor Personalny, Dyrektor Naczelny. Autor książek i artykułów z zakresu prawa pracy i zarządzania zasobami ludzkimi w Wydawnictwie „Wiedza i Praktyka” w Warszawie oraz publikacjach G.W. INFOR S.A. Wykładowca na studiach podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach w zakresie: strategii i polityki HRM, opisów i wartościowania stanowisk pracy, systemów motywacyjnych i wynagrodzeń, systemów ocen okresowych pracowników, systemów zarządzania szkoleniami, zarządzania zmianą, zarządzania projektami, umiejętności kierowniczych
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
do uzgodnienia
Warszawa
do uzgodnienia
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto od osoby
1 390
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach