O szkoleniu
Skuteczny handlowiec musi umieć dostosować się do zmiennych warunków zewnętrznych, a także specyficznych potrzeb klienta. W dzisiejszych czasach klienci mają coraz mniej czasu. Z tego względu preferują nierzadko rozmowy telefoniczne zamiast spotkań osobistych. Niekiedy sytuacje, takie jak pandemia, zmuszają nas do prowadzenia rozmów na odległość. Warto poznać skuteczne techniki sprzedaży telefonicznej i online, by utrzymać obsługę i sprzedaż na odpowiednim poziomie, a nawet zwiększać ją, mimo pozornie niesprzyjających warunków.
Cele szkolenia:
- rozwijanie umiejętności sprawnej obsługi klienta i sprzedaży przez telefon,
- wzmacnianie umiejętności prowadzenia skutecznych spotkań z klientem w formie zdalnej.
Korzyści ze szkolenia:
- utrzymanie skuteczności sprzedaży niezależnie od zmieniających się warunków zewnętrznych (np. pandemia), dzięki umiejętności prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych i online,
- zwiększenie zarobków swoich i firmy
- BONUS
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej, godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym, ustalonym terminie (do 30 dni po zakończonym szkoleniu). Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia taktyk sprzedażowych z uwzględnieniem uwarunkowań konkretnej firmy. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jednemu uczestnikowi. Trener przyjmuje rolę mentora, który – korzystając ze swojego doświadczenia – pomaga zaplanować efektywne działania w zakresie skutecznej sprzedaży telefonicznej lub online.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- wywieraniu wpływu na klienta w procesie telefonicznej i zdalnej sprzedaży,
- metodach nowoczesnego prospectingu, czyli poszukiwaniu i kwalifikowaniu klienta w procesie sprzedaży,
- Cold callingu i cold mailingu w procesie pozyskiwania potencjalnych klientów,
- efektywnym rozpoczynaniu rozmów handlowych przez telefon i skutecznym umawianiu spotkań zdalnych,
- budowaniu relacji z klientem na odległość,
- skutecznym kreowaniu i odkrywaniu potrzeb oraz problemów klienta,
- przedstawieniu klientowi rozwiązania, które spełni jego oczekiwania,
- wpływaniu na wyobrażenia, motywacje i decyzje klienta,
- odkrywaniu prawdziwych obiekcji klienta i zarządzaniu nimi,
- finalizowaniu współpracy zdalnie w tzw. „pierwszym kontakcie”.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- swobodnego prowadzenia telefonicznej rozmowy handlowej dążącej do szybkiej finalizacji,
- prowadzenia rozmowy dążącej do umówienia zdalnego spotkania,
- wzbudzenia zaufania i zainteresowania klienta podczas spotkania zdalnego,
- pokonywaniu obiekcji klienta (nawet w początkowym etapie rozmowy handlowej),
- zbudowania relacji z klientem oraz zaskarbienia sobie jego zaufania do siebie i organizacji,
- sprawnego znalezienia, selekcjonowania klientów oraz ocenienia szans sprzedaży,
- skutecznego diagnozowania oczekiwań klientów oraz zaspokajanie ich własnym rozwiązaniem,
- bezpośredniej, asertywnej komunikacji telefonicznej i zdalnej relacji z klientem,
- sprawnego zamykania sprzedaży.
Adresaci szkolenia:
- pracownicy mający telefoniczny i zdalny kontakt z klientem i/lub zajmujący się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego przez telefon lub zdalnie
- osoby zaczynające swoja przygodę ze sprzedażą telefoniczną lub prowadzące spotkania zdalne i chcące się dowiedzieć, jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami
- wszyscy, kótrzy chcą rozwinąć swoje umiejętności telefonicznego pozyskiwania klientów do współpracy oraz prowadzenia zdalnych spotkań z klientami
- pozostali zainteresowani tematyką szkolenia
Program szkolenia
MODUŁ „0” – Rozpoczęcie szkolenia
- Przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się
- Przedstawienie agendy i celów szkolenia
- Ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników
I MODUŁ – Dlaczego i jak klienci podejmują decyzję o zakupie na odległość?
- Strategie motywacyjne klientów w procesie podejmowania decyzji o zakupie
- Wywieranie wpływu społecznego i pozytywna perswazja jako czynniki wspierające proces sprzedaży
- Teoria trójdzielnego mózgu, czyli o wpływie emocji na działanie
II MODUŁ – Poszukuj nowych rozwiązań i znajdź klienta dla siebie
- Susupect, prospect, lead, customer – kwalifikowanie prospectów
- Sztuka networkingu i aktywne poszukiwanie klientów w procesie sprzedaży telefonicznej i zdalnej
- Cold calling i cold mailing w procesie pozyskiwania klientów
- Telefoniczny follow up po zdalnym spotkaniu i jego wpływ na skuteczność budowania bazy potencjalnych klientów
III MODUŁ – Wykorzystaj moc pierwszego wrażenia i pozwól klientowi otworzyć się na rozmowę z Tobą
- Zaufanie to podstawa, czyli jak na odległość zaskarbić sobie przychylność klienta?
- Etapy telefonicznej rozmowy handlowej z elementami partnerskiego modelu sprzedaży
- Telefoniczne umówienie i zakontraktowanie spotkania zdalnego
- 3 kluczowe zasady przygotowania się do telefonicznej rozmowy handlowej oraz do spotkania zdalnego
- „Haki na uwagę” – skuteczne rozpoczynanie rozmowy handlowej
- „Znowu do mnie dzwonicie…”, czyli trudne sytuacje w telefonicznej rozmowie handlowej
- To tylko wierzchołek góry lodowej, czyli o co tak naprawdę chodzi klientowi?
- Interes mój, a klienta, czyli jak mówić wprost o intencjach w rozmowie handlowej
- Nadrzędne zasady radzenia sobie z obiekcjami klienta w rozmowie telefonicznej i podczas spotkania zdalnego
IV MODUŁ – Zdiagnozuj wyzwanie i problem klienta, które rozwiążesz swoimi usługami i produktami
- Rodzaje pytań i ich znaczenie w procesie sprzedaży
- Od problemu do celu – etapy badania potrzeb i problemów w rozmowie z klientem
- „Elevator pitch”, czyli przygotowanie klienta na szczegółowe pytania dotyczące jego wyzwań i oczekiwań
- Parafraza i techniki aktywnego słuchania w rozmowie telefonicznej
- Umawianie spotkań online na początkowym etapie rozmowy z klientem oraz po diagnozie potrzeb
V MODUŁ – Pokaż klientowi wartość Twojego rozwiązania na jego bolączki
- Wachlarz możliwości, czyli o dobrze dobranych rozwiązaniach do potrzeb klienta
- Technika wizualizacji zysku, czyli jak skutecznie poprowadzić klienta do jego celu?
- Storytelling w rozmowie handlowej
- Cross- i up-selling – maksymalizowanie zysku w jednej transakcji
VI MODUŁ – „Kuj żelazo, póki gorące” – zamknij sprzedaż w pierwszym kontakcie z klientem
- Pytania „przygotowujące” i „domykające” – rola i rodzaje pytań w procesie finalizacji transakcji
- Kiedy cena przestaje być przeszkodą?
- Finalizacja TU I TERAZ – techniki zamykania sprzedaży
MODUŁ „Podsumowujący”
- Runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok
- Ankieta poszkoleniowa
- Rozdanie dyplomów
Czas trwania
Prelegenci
Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym. Certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz dzięki projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej. Zrealizowała tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
