Zarządzanie kompetencjami pracowników

O szkoleniu

Na każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia więc pracę zarówno pracownikom jak i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje, a menedżerowie mają jasne kryteria oceny efektywności poszczególnych podwładnych. Sukces na stanowisku pracy i rozwój organizacji zależy więc od właściwych kompetencji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Po szkoleniu uczestnicy:

  • posiądą praktyczną wiedzę na temat projektowania i zastosowania kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
  • zdobędą umiejętność powiązania różnych narzędzi w spójny system zarządzania oparty na kompetencjach,
  • uzyskają świadomość wpływu profili kompetencyjnych na procesy zarządzania rozwojem organizacji i zarządzania zmianą oraz modelowanie oczekiwanej kultury organizacyjnej.
Kto powinien wziąć udział?
  • Właściciele firm
  • Menadżerowie
  • Osoby rozliczające pracowników
  • Pracownicy działu kadr
  • Personel zajmujący się pracownikami

Program szkolenia

Zarządzanie kompetencjami

  • definicje kompetencji
  • cechy kompetencji
  • metodologia opisów kompetencji
  • klasyfikacja kompetencji

Kompetencyjne opisy stanowisk pracy

  • rola opisu stanowiska w systemie zarządzania kompetencjami
  • określanie zadań
  • wybór kompetencji kluczowych
  • profil kompetencyjny – oczekiwane poziomy kompetencji

Ćwiczenie: Tworzenie profili kompetencyjnych

  1. Zastosowanie kompetencji w procesach HRM
    • Rekrutacja pracowników
    • Ocena pracowników
    • Rozwój pracowników
    • System wynagradzania

Ćwiczenie: Studium przypadku – zastosowanie kompetencji w systemach HR

  1. Narzędzia oceny poziomu kompetencji
  • Ocena 180
  • Ocena 360
  • Assessment & Development center
  • Testy kompetencyjne

Ćwiczenie: Symulacja zastosowania wybranych narzędzi oceny kompetencji

  1. Budowa systemu zarządzania kompetencjami
  • Etapy budowy systemu
  • Tworzenie opisów kompetencji
  • Skale stosowane w opisach kompetencji
  • Wskaźniki behavioralne
  • Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania

Ćwiczenie: Studium przypadku – budowa systemu zarządzania kompetencjami
Ćwiczenie: Opis wybranych kompetencji​​​​​​​

  1. Wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami
    • Etapy wdrażania systemu
    • Model kompetencji – zmiany w organizacji
    • Budowa klimatu dla kompetencji
    • Wykorzystanie kompetencji w strategii HRM

Ćwiczenie: Projekt wdrożenia systemu zarządzania kompetencjami

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Wojciech Michałek - Partner Zarządzający, dyrektor merytoryczny WIK Consulting. Konsultant zarządzania, trener biznesu, dyrektor projektów, Interim Manager. Praktyk z ponad 19-letnim stażem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania przedsiębiorstwami oraz restrukturyzacji firm. Prowadzi projekty doradcze i szkoleniowe w obszarach systemów zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania operacyjnego.

Doświadczenie zawodowe:

  • Od 2006 roku zarządza WIK Consulting
  • Praktyk zarządzania z ponad 16- letnim stażem na stanowiskach: Kierownik działu HR, Dyrektor Projektów, Dyrektor Personalny, Dyrektor Generalny w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania przedsiębiorstwami oraz restrukturyzacji firm.
  • Autor artykułów z zakresu prawa pracy i zarządzania w Wydawnictwie „Wiedza i Praktyka” w Warszawie oraz publikacjach G.W. INFOR S.A.
  • Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, Stowarzyszenia Matrik.
  • Wykładowca na studiach podyplomowych z HRM w WSB w Toruniu i Chorzowie, GWSH w Katowicach.
  • Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu

Prowadzi projekty doradcze i szkolenia w zakresie:

  • Tworzenia i wdrażania strategii i polityki HRM
  • Tworzenia opisów stanowisk i wartościowania pracy
  • Budowy i zarządzania systemami motywacyjnymi i wynagrodzeń
  • Budowy i zarządzania systemami ocen okresowych
  • Budowy i zarządzania systemami kompetencyjnymi
  • Programów outplacementu
  • Zarządzania zmianą
  • Audytów organizacyjnych i personalnych
  • Zarządzania projektami
  • Budowy i implementacji strategii organizacji

Wykształcenie:

  • absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu
  • ukończył studia podyplomowe: Zarządzanie Potencjałem Pracy w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Biznesu w Warszawie, Project Management na WWSI w Warszawie,
  • absolwent studiów MBA w The Nottingham Trent University
  • Certyfikowany Dyrektor Projektów PRINCE2 – Foundation / Practitioner

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wik Consulting

02-017 Warszawa

Aleje Jerozolimskie 123a

woj. mazowieckie

Wik Consulting

02-017 Warszawa

Aleje Jerozolimskie 123a

woj. mazowieckie

Wik Consulting

02-017 Warszawa

Aleje Jerozolimskie 123a

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia, negocjacja ceny powyżej 5 uczestników z firmy
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: WIK Consulting
  • Ulica i nr: Różyckiego 2/23
  • Kod pocztowy: 62-510
  • Miejscowość: Konin
  • Numer NIP: 7781112647

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin, Polska
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych. ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!