O szkoleniu
Cel szkolenia:
Poszerzanie wiedzy i umiejętności z zakresu rozwijania i kształcenia innych. Dostarczanie wiedzy na temat efektywnego sposobu przekazywania informacji zwrotnych. Ćwiczenie technik służących przełamywaniu oporu w przyjmowaniu i wykorzystaniu nowych informacji. Standaryzacja narzędzi oceny umiejętności pracowników. Umiejętność tworzenia arkuszy obserwacyjnych
Poszerzanie wiedzy i umiejętności z zakresu rozwijania i kształcenia innych. Dostarczanie wiedzy na temat efektywnego sposobu przekazywania informacji zwrotnych. Ćwiczenie technik służących przełamywaniu oporu w przyjmowaniu i wykorzystaniu nowych informacji. Standaryzacja narzędzi oceny umiejętności pracowników. Umiejętność tworzenia arkuszy obserwacyjnych
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia
Program szkolenia
ISTOTA COACHINGU
- Coaching, jako jeden z elementów szkolenia pracownika
- Podstawowe zasady Coaching
- Funkcja poznawcza coachingu – analiza stylu pracy i potencjału pracownika
- Struktura szkolenia na stanowisku pracy: analizowanie, planowanie, wdrażanie i ocena
- Style Coaching
- Coaching, jako element budowy zespołu
- Rola i zadania coach'a.
KOMUNIKACJA W PROCESIE PRZEKAZYWANIA WIEDZY
- Komunikacja - błędy i wynikające z nich zagrożenia
- Style uczenia się ludzi dorosłych i preferencje, co do sposobu przekazu informacji
- Systemy reprezentacji i ich znaczenie w Coaching
- Okno Johari
- Otwartość i kreatywność, jako umiejętność potrzebna w trakcie szkolenia innych
- Bariery i utrudnienia komunikacyjne
- Wykorzystanie technik aktywnego słuchania w celu wspólnego rozwiązania problemu
- Racjonalny, a emocjonalny poziom komunikacji
- Przyjmowanie i wywieranie wpływu-metody budowania wypowiedzi
ZASADY UDZIELANIA FEEDBACKU - NARZĘDZIA I STRUKTURA
- Konstruktywna pochwała i konstruktywna krytyka
- Technika kanapki motywacyjnej
- Oceny, a opinie
- Uszczegóławianie krytyki
- Budowa planu działań korygujących
- Techniki przedstawiania kontrowersyjnej kwestii
- Wskazywanie na rozbieżności i konsekwencje
PRZEKAZYWANIE WIEDZY FACHOWEJ
- Przekaz bezpośredni, a odkrywający
- Rola pytań otwartych i zamkniętych
- Trening umiejętności, a presja sytuacyjna
- Nadawanie znaczenia, jako sposób wykorzystania własnych doświadczeń
- Techniki radzenia sobie z oporem
WSPÓLNE BUDOWANIE CELÓW DZIAŁANIA
- Co motywuje ludzi do pracy?
- Formułowanie celów
- Analiza środków niezbędnych do realizacji celu
- Analiza sytuacji – szanse i zagrożenia
- Zasady wydobywania z ludzi, tego, co w nich najlepsze
- Moja indywidualna strategia doskonałości
ZEWNĘTRZNE NARZĘDZIA OCENY PRACOWNIKÓW
- Metody oceny umiejętności sprzedawców
- Tworzenie arkuszy obserwacyjnych
- Karty rozwoju umiejętności członków zespołu.
- Coaching, jako jeden z elementów szkolenia pracownika
- Podstawowe zasady Coaching
- Funkcja poznawcza coachingu – analiza stylu pracy i potencjału pracownika
- Struktura szkolenia na stanowisku pracy: analizowanie, planowanie, wdrażanie i ocena
- Style Coaching
- Coaching, jako element budowy zespołu
- Rola i zadania coach'a.
KOMUNIKACJA W PROCESIE PRZEKAZYWANIA WIEDZY
- Komunikacja - błędy i wynikające z nich zagrożenia
- Style uczenia się ludzi dorosłych i preferencje, co do sposobu przekazu informacji
- Systemy reprezentacji i ich znaczenie w Coaching
- Okno Johari
- Otwartość i kreatywność, jako umiejętność potrzebna w trakcie szkolenia innych
- Bariery i utrudnienia komunikacyjne
- Wykorzystanie technik aktywnego słuchania w celu wspólnego rozwiązania problemu
- Racjonalny, a emocjonalny poziom komunikacji
- Przyjmowanie i wywieranie wpływu-metody budowania wypowiedzi
ZASADY UDZIELANIA FEEDBACKU - NARZĘDZIA I STRUKTURA
- Konstruktywna pochwała i konstruktywna krytyka
- Technika kanapki motywacyjnej
- Oceny, a opinie
- Uszczegóławianie krytyki
- Budowa planu działań korygujących
- Techniki przedstawiania kontrowersyjnej kwestii
- Wskazywanie na rozbieżności i konsekwencje
PRZEKAZYWANIE WIEDZY FACHOWEJ
- Przekaz bezpośredni, a odkrywający
- Rola pytań otwartych i zamkniętych
- Trening umiejętności, a presja sytuacyjna
- Nadawanie znaczenia, jako sposób wykorzystania własnych doświadczeń
- Techniki radzenia sobie z oporem
WSPÓLNE BUDOWANIE CELÓW DZIAŁANIA
- Co motywuje ludzi do pracy?
- Formułowanie celów
- Analiza środków niezbędnych do realizacji celu
- Analiza sytuacji – szanse i zagrożenia
- Zasady wydobywania z ludzi, tego, co w nich najlepsze
- Moja indywidualna strategia doskonałości
ZEWNĘTRZNE NARZĘDZIA OCENY PRACOWNIKÓW
- Metody oceny umiejętności sprzedawców
- Tworzenie arkuszy obserwacyjnych
- Karty rozwoju umiejętności członków zespołu.
Czas trwania
3 dni; okolo 20 godz.dyd.
Prelegenci

Trener Biznesu ze szczególnym doświadczeniem w realizacji szkoleń i projektów doradczych dla wielu różnych branż i środowisk. Menedżer – praktyk . Z pasją i energią prowadzi szkolenia i coaching w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, telemarketingu , doskonalenia umiejętności osobistych i rozwoju kompetencji menedżerskich. Realizuje badania satysfakcji pracowników i Klientów oraz wspiera wdrażanie systemów motywacji pozafinansowej i skutecznej komunikacji wewnętrznej dla firm.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel o wysokim standardzie
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
hotel o wysokim standardzie
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN+VAT
2 100
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach