Szkolenie

Ekonomia behawioralna

O szkoleniu

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Jak nawyki myślenia, błędy poznawcze, emocje wpływają na na zachowania konsumentów i podejmowane przez nich decyzje
Pułapki myślenia - dlaczego podejmujemy błędne decyzje i jakie są sposoby ograniczenia pochopnych decyzji
Kiedy nieracjonalność jest przydatna i czy jest możliwe podejmowanie stuprocentowo racjonalnych decyzji
Czym są heurystyki i jak wiedzę o nich zastosować w pracy marketingowej
Jak zwiększać efektywność marketingu w oparciu o odkrycia ekonomii behawioralnej
Jak przełożyć wiedzę o zachowaniach konsumentów na działania marketingowe przydatne m.in. w projektowaniu doświadczeń, procesach projektowania produktów i usług human-centric design (np. design thinking/service design), user experience czy komunikację marketingową.
Jak wykorzystać wiedzę o nawykach w myśleniu do poprawienia komunikacji marketingowej i rozumienia „architektury decyzji” konsumenckich
Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy osoby zainteresowane tematem szkolenia.

Program szkolenia

1. KONTEKST: lepsze zrozumienie procesów myślenia, emocji i motywów działania człowieka na podstawie najnowszej wiedzy i odkryć dokonanych w naukach społecznych i ekonomicznych

  • Stare i nowe myślenie w ekonomii (zmiana założeń w ekonomii, ekonomia behawioralna, zmiany społeczne i świadomość zmian przez biznes). Odkrycia Noblistów: Daniela Kahnemana i Richarda Thalera
  • Zmiany wiedzy i podejścia do klienta (wybrane charakterystyki zmian w podejściu do tworzenia wartości m.in. human-centered design, service design, user experience, prosument, marketing 4.0, customer value proposition, growth-hacing marketing, futures thinking, job-to-be-done framework i in.).
  • Kompetencje pracownicze niezbędne teraz i w bliskiej przyszłości wynikające z przedstawionych zmian.
  • Praktyczne wnioski i narzędzia dla wybranych działań marketingowych.
     

2. CZŁOWIEK: w wielu rolach i sytuacjach. ak wykorzystać tę wiedzę do działania

  • System 1 i System 2 w myśleniu człowieka, łatwość poznawcza, tory wpływu społecznego

System 1 jest intuicyjny, szybki, automatyczny, łatwy, nieuświadomiony i emocjonalny
System 2 jest powolny, bardziej przemyślany, logiczny i jego działanie wymaga wysiłku i energii

  • Wybrane pułapki myślenia, które zmieniają postrzeganie człowieka wpływając na jego zachowania i działania

Heurystyki

Błędy poznawcze

Atrybucje i inne filtry myślenia i emocji

  • Reguły decyzyjne
  • Praktyczne wnioski i narzędzia dla wybranych działań marketingowych.

3. PSYCHOLOGIA: od wiedzy o decyzjach konsumenckich do wdrożenia

  • Czym jest ekonomia behawioralna, przykłady i case studies.
  • Jak konsumenci widzą świat i samych siebie (percepcja, ja, motywacje i wartości).
  • Podejmowanie decyzji konsumenckich (uczenie i pamięć, emocje, wybory).
  • Motywy zachowania, „architektura decyzji” i projektowanie „zapalników zmian” do wykorzystania w procesach marketingowych.
  • Wpływ poznanej wiedzy o człowieku i narzędzi na zmianę myślenia m.in. w procesach projektowania produktów, usług i doświadczeń konsumenckich, design thinking, komunikacji marketingowej oraz pracy w zespołach projektowych – ćwiczenie.
  • Praktyczne wnioski i narzędzia dla wybranych działań marketingowych.

Czas trwania

10:00 - 16:00
2 dni

Prelegenci

Cytat

Agnieszka Pełka-Szajowska

Mówi o sobie, że tworzy mosty między biznesem i człowiekiem. By biznes rozumiał więcej i lepiej jak myśli, czuje i działa człowiek (evidence-based) oraz by umiał przekładać tę wiedzę i doświadczenia na lepsze decyzje i wartość. Łączy dwa spojrzenia na biznes, jako doświadczony menadżer w zakresie komunikacji marketingowej oraz jako psycholog biznesu.
Ponad 20 lat w biznesie pracując dla różnych marek, zdobywaając nagrody m.in. Superbrands, nagrodę za najlepszą kampanię reklamową, najlepszy rebranding czy nagrodę dla marki najbardziej przyjaznej blogerom. Specjalizuje się m.in. w zarządzaniu marką i marketingu 4.0, procesach human-centric design (m.in. design thinking / value proposition i in.), psychologii decyzji konsumenckich oraz ekonomii behawioralnej.
W zakresie psychologii interesuje ją creative problem-solving, myślenie krytyczne, psychologia zarządzania ludźmi i teamwork.
Ukończyła studia MBA, pracuje nad doktoratem (marka i ekonomia behawioralna). Certyfikowany trener biznesu, wykładowca marketingu na studiach MBA (Akademia Koźmińskiego w Warszawie), prelegentka na konferencjach, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Pracowała dla Tołpa, Concordia Design, Santander Bank, PEKAO SA, Bosh Rexroth, Volkswagen Poznań, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.

Gdzie i kiedy

Online 17 - 18 lutego 2021

Zapisz się

Cena
za osobę
1350 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o zgłoszenie z użyciem formularza rejestracji online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!