Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-interpersonalna-w-biznesie-19-czerwca-2012-r-27309-id1078

Informacje o szkoleniu

  • Komunikacja interpersonalna w biznesie (19 czerwca 2012 r.)


    ID szkolenia: 27309
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Training Business Group Sp. z o.o.
    Jana Sawy 2
    20-632 Lublin
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9:00 - 16:00
  • Organizator szkolenia:

    Training Business Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Po szkoleniu uczestnicy będą skuteczniej komunikować się wykorzystując różnorodne techniki oraz dostosowywać sposób komunikacji do sytuacji i rozmówcy. Począwszy od umiejętności kształtowania własnej komunikacji i lepszego rozumienia innych po umiejętności przekonywania do swoich racji oraz komunikacji z „trudnym” rozmówcą.

PROMOCJA WAKACYJNA!
1.06.-15.09.2012 r.


Jako jedyni w regionie nie odwołujemy naszych szkoleń!

Nawet jeśli będzie to tylko jedna osoba!


Gwarantujemy profesjonalne zajęcia z najlepszą kadrą trenerską!


Przyjdź do nas i zdobądź nowe kwalifikacje!

Szkolenie skierowane jest do:

managerów, liderów i członków zespołów, handlowców, członków zespołów projektowych oraz wszystkich, którzy chcieliby usprawnić swoje zdolności komunikacyjne i interpersonalne.

Program szkolenia:

1. Co to jest komunikacja?
- Proces komunikacji.
- Kluczowe aspekty efektywności.
- Kanały przekazu.
2. Komunikacja niewerbalna
- Znaczenie poszczególnych elementów.
- Odczytywanie zachowań rozmówcy.
- Spójność komunikacji.
3. Komunikacja werbalna
- Wykorzystanie pytań.
- Aktywne słuchanie.
- Parafraza.
- Udzielanie informacji zwrotnej.
- Słownictwo, które pomaga.
4. Bariery i zniekształcenia w komunikacji
- Co utrudnia skuteczne porozumiewanie się?
- Sposoby przeciwdziałania barierom.
- Reakcje na zniekształcenia komunikacyjne rozmówcy.
5. Komunikacja jedno– i dwukierunkowa
- Obszary zastosowań.
- Kryteria skuteczności.
6. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z rozmówcą/ klientem
- Pierwsze wrażenie.
- Elementy ułatwiające budowanie porozumienia.
- Identyfikacja potrzeb rozmówcy.
- Otwartość w komunikacji.
- Sztuka perswazji.
7. Rozwiązywanie problemów
- Podejście do rozwiązywania problemów.
- Model rozwiązywania problemów.
- Negocjowanie rozwiązań.
- Kontakt z ”trudnym” rozmówcą, dobór stylu działania.
- Postępowanie w sytuacjach trudnych.

Informacje o prelegentach:

Mariola Dołgan - Trener Biznesu. Prowadzi szkolenia warsztatowe i konsultacje z zakresu: kultury Biznesu, savoir'e–vivru w biznesie, komunikacji interpersonalnej oraz funduszy unijnych. Absolwentka Wydziału Politologii UMCS oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1100 netto + 23 VAT

Cena zawiera:

udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu, lunch, przerwy kawowe

Dostępne zniżki:

  • 10 % prz zgłoszeniu dwóch uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.tbg.biz.pl

Wydarzenie: Komunikacja interpersonalna w biznesie (19 czerwca 2012 r.)