Loteria promocyjna w marketingu

O szkoleniu

Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe

Dlaczego warto wziąć udział?
KORZYŚCI
  •  Nauczysz się, jak projektować loterię krok po kroku oraz jak wykorzystać pełny potencjał sprzedażowy i marketingowy, jaki daje organizacja loterii promocyjnej

  •  Odkryjesz jak wiele możliwości prowadzenia narracji reklamowej daje loteria

  •  Opanujesz sztukę projektowania loterii dowiesz się, jak tworzyć mechanizmy i dobierać nagrod

  •  Poznasz sposoby na atrakcyjną i skuteczną komunikację loterii

Kto powinien wziąć udział?
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE? 

Szkolenie skierowane jest do marketerów, handlowców oraz pracowników agencji reklamowych, którzy chcą w pełni wykorzystać potencjał loterii promocyjnej.


Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA1. Loteria jako narzędzie wpływu - emocje, decyzje, zakupu
  • Marka to coś więcej niż produkt – czyli dlaczego Harley-Davidson nie sprzedaje tylko motocykli

  • Jak marki budują emocje, społeczności i styl życia

  • Shopper vs. konsument – kto naprawdę podejmuje decyzję zakupową?

  • Mechanizmy, emocje i decyzje zakupowe

2. Cel – po co organizujesz loterię?
  • Co konkretnie chcesz osiągnąć dzięki loterii?

  • Jak właściwie wyznaczyć i ocenić cele (sprzedaż, lojalność, świadomość marki)?

  • Jak dopasować rodzaj loterii do zamierzonego efektu?

3. Rola loterii w planie marketingowym
  • Loteria jako narzędzie wspierające inne działania – dopełnienie czy motor napędowy?

  • Miejsce loterii w kalendarzu marketingowym

  • Wpływ loterii na postrzeganie marki i relacje z klientami

4. Dla kogo to wszystko?
  • Kim jest Twój shopper i co go motywuje?

  • Wybór grupy docelowej – insighty i segmentacja

  • Jak mówić do uczestników, by chcieli wziąć udział?

5. Storytelling w loterii – budowanie świata promocji
  • Jak kontekst i opowieść wzmacniają zaangażowanie

  • Tworzenie spójnego świata wokół loterii

  • Nazwa loterii – jak przyciągać uwagę i emocje

6. Nagrody – łączymy marzenia klientów z marką
  • Jak dobrać nagrody, które przyciągają i budują wizerunek

  • Wartość nagrody a postrzeganie loterii

  • Jak często nagradzać i jak zorganizować wręczanie nagród

7. Mechanika – prosto, skutecznie, legalnie
  • Jak projektować przejrzyste i atrakcyjne mechanizmy

  • Uproszczenie zasad a zaangażowanie

  • Rola technologii w loterii i wygoda użytkownika

8. Promocja promocji – jak skutecznie komunikować loterię
  • Kanały, które działają najlepiej

  • Jak zbudować mocny przekaz reklamowy

  • Jak utrzymać uwagę i zainteresowanie przez cały czas trwania akcji

9. Zakończenie loterii i co dalej
  • Jak profesjonalnie zakończyć promocję

  • Wnioski, follow-up i wykorzystanie efektów loterii w kolejnych działaniach

Czas trwania

2 dni, 9-16

Prelegenci

Tomasz Bogdanowicz

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od przeszło 20 lat zawodowo związany jest z branżą marketingową. Doświadczenie zdobywał m.in. w Platformie Mediowej Point Group, VA strategic communications, Fabryce Pomysłów oraz agencji Walk, gdzie przez ponad 6 lat piastując stanowisko m.in. Managing Partnera i Client Service Directora odpowiadał za kluczowych klientów oraz rozwijał shopper marketingowe kompetencje firmy. To właśnie komunikacja marketingowa, a w tym shopper marketing, stanowią specjalizację Tomasza. Na swoim koncie ma szereg zrealizowanych projektów dla klientów takich jak: Volkswagen, Coca-Cola, Johnson&Johnson, Nikon, Nestle, Atrium, NN IP, CEDC czy Orange. Organizator wielu loterii promocyjnych oraz innych aktywacji konsumenckich. Trener z wieloletnim doświadczeniem oraz wykładowca na Uniwersytecie Civitas w Warszawie. Juror konkursu EFFIE. Obecnie skupiony na rozwijaniu własnej agencji reklamowej - 81/82 oraz marki wyspecjalizowanej w projektowaniu i organizacji loterii – Kotoloty.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu KFK

00-876 Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard Akademia KFK
1 891
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 950 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 20 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 2.56% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia KFK
  • Ulica i nr: Ogrodowa 58
  • Kod pocztowy: 00-876
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5263684984

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska Ogrodowa 58

Organizator

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Akademia Marketingu KFK oferuje profesjonalne szkolenia z Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketingu i Category Management), AI w biznesie i CX. 13 lat działalności (wcześniej pod nazwą Akademia Marketingu Atrium) Trenerzy eksperci ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!