O szkoleniu
Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe
Nauczysz się, jak projektować loterię krok po kroku oraz jak wykorzystać pełny potencjał sprzedażowy i marketingowy, jaki daje organizacja loterii promocyjnej
Odkryjesz jak wiele możliwości prowadzenia narracji reklamowej daje loteria
Opanujesz sztukę projektowania loterii dowiesz się, jak tworzyć mechanizmy i dobierać nagrod
Poznasz sposoby na atrakcyjną i skuteczną komunikację loterii
Szkolenie skierowane jest do marketerów, handlowców oraz pracowników agencji reklamowych, którzy chcą w pełni wykorzystać potencjał loterii promocyjnej.
Program szkolenia
Marka to coś więcej niż produkt – czyli dlaczego Harley-Davidson nie sprzedaje tylko motocykli
Jak marki budują emocje, społeczności i styl życia
Shopper vs. konsument – kto naprawdę podejmuje decyzję zakupową?
Mechanizmy, emocje i decyzje zakupowe
Co konkretnie chcesz osiągnąć dzięki loterii?
Jak właściwie wyznaczyć i ocenić cele (sprzedaż, lojalność, świadomość marki)?
Jak dopasować rodzaj loterii do zamierzonego efektu?
Loteria jako narzędzie wspierające inne działania – dopełnienie czy motor napędowy?
Miejsce loterii w kalendarzu marketingowym
Wpływ loterii na postrzeganie marki i relacje z klientami
Kim jest Twój shopper i co go motywuje?
Wybór grupy docelowej – insighty i segmentacja
Jak mówić do uczestników, by chcieli wziąć udział?
Jak kontekst i opowieść wzmacniają zaangażowanie
Tworzenie spójnego świata wokół loterii
Nazwa loterii – jak przyciągać uwagę i emocje
Jak dobrać nagrody, które przyciągają i budują wizerunek
Wartość nagrody a postrzeganie loterii
Jak często nagradzać i jak zorganizować wręczanie nagród
Jak projektować przejrzyste i atrakcyjne mechanizmy
Uproszczenie zasad a zaangażowanie
Rola technologii w loterii i wygoda użytkownika
Kanały, które działają najlepiej
Jak zbudować mocny przekaz reklamowy
Jak utrzymać uwagę i zainteresowanie przez cały czas trwania akcji
Jak profesjonalnie zakończyć promocję
Wnioski, follow-up i wykorzystanie efektów loterii w kolejnych działaniach
Czas trwania
2 dni, 9-16
Prelegenci
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od przeszło 20 lat zawodowo związany jest z branżą marketingową. Doświadczenie zdobywał m.in. w Platformie Mediowej Point Group, VA strategic communications, Fabryce Pomysłów oraz agencji Walk, gdzie przez ponad 6 lat piastując stanowisko m.in. Managing Partnera i Client Service Directora odpowiadał za kluczowych klientów oraz rozwijał shopper marketingowe kompetencje firmy. To właśnie komunikacja marketingowa, a w tym shopper marketing, stanowią specjalizację Tomasza. Na swoim koncie ma szereg zrealizowanych projektów dla klientów takich jak: Volkswagen, Coca-Cola, Johnson&Johnson, Nikon, Nestle, Atrium, NN IP, CEDC czy Orange. Organizator wielu loterii promocyjnych oraz innych aktywacji konsumenckich. Trener z wieloletnim doświadczeniem oraz wykładowca na Uniwersytecie Civitas w Warszawie. Juror konkursu EFFIE. Obecnie skupiony na rozwijaniu własnej agencji reklamowej - 81/82 oraz marki wyspecjalizowanej w projektowaniu i organizacji loterii – Kotoloty.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-876 Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 950 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 20 dni przed terminem
- Rozwiń
- 2.56% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
