Szkolenie

Nasze spotkania z innymi kulturami

O szkoleniu

We współczesnym świecie kontakt z odmiennymi kulturami stał się niemal codziennością. Integracja europejska, swoboda przemieszczania się, wzrost mobilności wpłynęły na częstsze interakcje miedzy ludźmi różnych narodowości. Ważnym atutem stają się kompetencje międzykulturowe, bo dzięki nim efektywniej radzimy sobie w spotkaniach z tym, co odmienne od naszej codzienności, lepiej korzystamy z potencjału nawiązanych kontaktów i mamy szansę poznawać siebie, swoje przekonania i granice.



Nie wystarczy wyłącznie znajomość języka obcego. Ważna jest otwartość na poznawanie postaw różnych od naszych. Czeka nas duże wyzwanie, jakim będzie EURO 2012. To także szansa. Nie będziemy musieli opuszczać swojego miejsca zamieszkania, aby w różnych sytuacjach spotykać i poznawać przedstawicieli innych kultur. Nie będziemy na nich tylko patrzeć, ale – zaczniemy intensywnie rozmawiać i współpracować. Dowiedzmy się o nich więcej zawczasu, poszerzmy swoje rozumienie innych nacji i umiejętności podejścia do nich. Zapraszamy!



Cel szkolenia:

· odkrycie czynników kulturowych wpływających na postawy różnych kultur

· poszerzenie rozumienia specyfiki innych kultur

· usprawnienie komunikacji i pracy w środowisku międzykulturowym

· poznanie reguł obyczajowych
Kto powinien wziąć udział?
Uczestnicy:

Szkolenie jest adresowane do osób zajmujących się kontaktami z klientami różnych nacji, z obsługą klienta, działających na styku różnych kultur.

Program szkolenia

1. Od czegoś trzeba zacząć, czyli: kultura i jej wymiary.



2. Kolory naszej kultury.



3. Różnica jest regułą, a nie – wyjątkiem, czyli: co wiemy o różnicach kulturowych i po co nam ta wiedza?



4. Świat bez granic, czyli kompetencje międzykulturowe. Czy możemy je trenować?



5. Komunikacja międzykulturowa, czyli: co każdy z nas wiedzieć powinien o ludziach z innych krajów oraz o tym, co ułatwia i utrudnia porozumienie.



6. Jak reagujemy w zderzeniu z obcymi elementami – czy czeka nas szok kulturowy przy okazji Euro 2012? Zjawiska i procesy występujące na styku różnych kultur.



7. „Pozory mylą” czyli - nasze nastawienie do różnych nacji i co z tego wynika.



8. Czym są wymiary kultury we współpracy z innymi nacjami i jakie wskazówki praktyczne z nich płyną?



9. Bazowe różnice kulturowe istotne we współpracy – dystans, czas, terminowość, skuteczne sposoby porozumienia, zwroty zakazane.



10. Odkrywanie obrazu kraju goszczącego, czyli – co i jak prezentować naszym gościom, aby lepiej nas poznali?



11. Jak radzić sobie z wyzwaniami i sytuacjami specyficznymi? Wymiana doświadczeń.

Czas trwania

10-17
9-16

Prelegenci

Cytat
trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 15 - 16 września 2011
hotel

Warszawa

Belwederska

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
+23% vat
1400 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!