Szkolenie: Projektowanie skutecznych Newsletterów i strategie Email Marketingu

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/projektowanie-skutecznych-newsletterow-i-strategie-email-marketingu-70387

Informacje o szkoleniu

  • Projektowanie skutecznych Newsletterów i strategie Email Marketingu


    ID szkolenia: 70387
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Centrum Konferencyjne at The Tides - Ms. Mermaid
    ul. Wioślarska 8
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 11-12.07.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    7
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szanowni Państwo

Strategie newsletterowe i email marketing poddawany zostaje cały czas próbom wytrzymałościowym. Radę dają tylko te firmy, które cały czas szukają nowych rozwiązań, kreatywnych pomysłów i korzystają z trendów rynkowych, które dopiero nadchodzą. Newsletter to najbardziej rozwojowe narzędzie sprzedażowe, powiększające bazę klientów czy budujące markę. Zapraszamy Państwa na intensywne warsztaty, których celem jest projektowanie newsletterów, które zrealizują Twój cel marketingowy. Szkolenie poprowadzą eksperci, którzy na co dzień zajmują się budowaniem strategii newsletterowych, kampanii e-mail marketingowych. Stoją za sukcesem wielu firm i ich marek.

Szkolenie skierowane jest do:

specjalistów ds. komunikacji marketingowej z klientami
specjalistów ds. email marketingu, copywriterów, seo-copywriterów,
osób zarządzających kontentem firmowych newsletterów i biuletynów
menedżerów i specjalistów ds. PR
menadżerów i specjalistów odpowiedzialnych za budowanie relacji z klientami

Program szkolenia:

Dzień I - 11 lipca 2018 r.

9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa
10.00 Przywitanie i rozpoczęcie warsztatu

Jak rozpocząć projekt: skuteczny newsletter dla Twojej firmy?

Jakie są statystyki związane z newsletterami firmowymi?
Newsletter i e-mail marketing w Polsce – jak wyglądamy na tle świata jeśli chodzi o postęp i trendy?
Wiadomości transakcyjne, mailing, e-mail, newsletter, SPAM – Co je różni?
Kilka słów o RODO nadchodzącej zmianie przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych.
Jak przygotować strategię działań e-mail marketingowych?

Jakie korzyści da mi strategia działań?
Typy newsletterów, które pomogą Ci zwiększyć konwersję
Jak przygotować strategię e-mail marketingową? - ćwiczenie praktyczne
Jakie narzędzia mogą ci pomóc przy planowaniu i realizacji strategii?
Jak wykorzystać programy do zarządzania projektami by zoptymalizować czas Twojej pracy?
Jak zbudować zaangażowaną bazę subskrypcyjną?

Sposoby na budowanie listy mailingowej?
Jak nie łamać prawa?
Jak zaangażować odbiorcę od samego początku?
Jak dbać o higienę listy subskrypcyjnej?
Jak zaprojektować strukturę wiadomości email która pomoże nam zrealizować kluczowy cel

Strategiczne elementy wiadomości e-mail / newslettera
Dobry tytuł wiadomości - przykłady
Preheader - co to jest i po co?
Jak zaprojektować elementy graficzne, by konwertowały?
Menu, kategorie, główny komunikat, odpowiednie C2A, graficzne tips&tricks
Jak zwrócić uwagę klienta na wybrane przez marketing elementy?
Przegląd najciekawszych kampanii
Blok praktyczny

Podstawowe omówienie narzędzia - draw.io
Makietujemy newsletter - ćwiczenia praktyczne
Omówienie wybranych przygotowanych makiet
Jak tworzyć treści do newslettera?

Jak pisać by zainteresować odbiorcę?
Lepiej newsletter kolorowy czy sama treść?
Jak przygotować grafiki bez pomocy grafika? - ćwiczenie praktyczne
Czego unikać w newsletterach?
16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Dzień II - 12 lipca 2018 r

Newslettery B2B

Różnice w mailingu B2B i B2C
Czym jest cold mailing?
O czym pamiętać projektując newsletter B2B?
Jak zwiększyć dostarczalność, a jak zwiększyć klikalność?

Aspekty techniczne newslettera - podstawy kodowania
Dostarczalność wiadomości e-mail
Jak liczony jest open rate?
Znaczenie nadawcy i adresu wysyłkowego
Serwer wysyłkowy, podstawowa charakterystyka, z jakich narzędzi korzystać?
Stosunek ilości grafik do treści, wielkość grafik i prawidłowe nazywanie
Ograniczenia html i programów pocztowych
Ograniczenia w newsletterach mobilnych
Statystyki z urządzeń mobilnych
Jak sprawdzać i czytać statystyki, by pomagały zwiększać sprzedaż

Kilka słów o Google Analytics, przegląd możliwości
Jak mierzyć rezultaty newsletterów przy użyciu narzędzia GA
Podstawowe wskaźniki - OR, UOR, CTR, UCTR, CTOR, itp.
Interpretacja wskaźników
Ćwiczenia praktyczne - utmy, przeliczanie, przygotowanie raportu
Testy

Testowanie poprawności i efektywności newslettera
Testowanie poprawności wiadomości - jak sprawdzić wiadomość na ponad 65 różnych konfiguracjach sprzętowo-pocztowych?
Kiedy inwestować czas w testowanie
Testowanie tematu / nadawcy
Testowanie kreacji
Segmentowanie bazy odbiorców / behawioralne, jak i deklaratywne
Testowanie Anty-Spamowe
Jakimi narzędziami tworzyć kuloodporne newslettery
Ćwiczenie praktyczne - zakładamy SPAMTest skrzynki ;-)
Kwestie, o których nie możesz zapomnieć

Jak wpływać na zaangażowanie prowadząc zróżnicowane wysyłki?
Jak reaktywować byłych klientów?
Jak wykorzystać potencjał marketing automation?
Jak uniknąć folderu spam?
Ćwiczenie praktyczne
Podsumowanie

Podsumowanie - wypunktowane i jeszcze raz pokazane najważniejsze rzeczy do zapamiętania
Quiz - pytania i odpowiedzi - mini egzamin ;-)
16.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Tomasz Kryk
Agata Chmielewska

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1370 - 1870

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw * cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 15.06.2018 - 1370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 16.06.2018 - 1870 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Projektowanie skutecznych Newsletterów i strategie Email Marketingu