Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/public-relations-w-praktyce-74497-id44

Informacje o szkoleniu

  • Public Relations w praktyce.


    ID szkolenia: 74497
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    High5 Training Centre
    Wronia 45
    00-870 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16 godzin szkoleniowych
  • Organizator szkolenia:

    HIGH5 Training Group
    ul. Grzybowska 2 lok. 85
    00-131 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia:

- sprawdzisz się w roli PR-owca i przygotujesz strategię PR-ową,

- przeanalizujesz budowę anatomiczną swojej organizacji, zredagujesz notatki prasowe, wypowiedzi dla mediów,

- zaplanujesz efektywne wyjście z sytuacji kryzysowej. 

Szkolenie skierowane jest do:

  • PR managerów
  • Marketing managerów
  • Specjalistów ds. komunikacji

Program szkolenia:

  1. Public relations - czym jest naprawdę?
    • PR a reklama i propaganda - walka ze stereotypami,
    • marketing już nie wystarczy? - rola PR,
    • kim jest dobry PR-owiec? - pożądane cechy i umiejętności,
    • członek zespołu czy człowiek z zewnątrz? - miejsce komórki PR w organizacji. 
  2. O kim, z kim i dla kogo? - identyfikacja organizacji w przestrzeni społecznej:
    • kim jesteśmy? - tożsamość organizacji,
    • blisko, dalej i najdalej - otoczenie organizacji,
    • o czym zapomnieliśmy? 
  3. Czy oni mnie lubią? - kształtowanie wizerunku organizacji:
    • kolor ma znaczenie - składniki wizerunku,
    • nie bój się nowego! - jak informować o zmianach,
    • już nie będę ....- czyli jak dbać o reputację,
    • nie tylko pióro i mikrofon - dostępne narzędzia,
    • arsenał komunikacji w internecie: serwis www, blog, audi i video blog, forum dyskusyjne, lista dystrybucyjna,
    • Internet 2.0 i tendencje społecznościowe - czy są warte zainteresowania? plusy i minusy komunikacji w modelu pełnej interakcji, 
    • co warto robić a czego trzeba unikać?
  4. Telewizja, radio, prasa - kontakty z mediami:
    • ...lub czasopisma - rodzaje mediów i ich znaczenie dla PR,
    • dziennikarz - przyjaciel czy wróg? - główne zasady współpracy z mediami,
    • wypowiedzi dla mediów: jak przygotować się do rozmowy z dziennikarzem? przydatne narzędzia i techniki w trakcie rozmowy/wywiadu,message house, sound bite, zdarta płyta, bridging, fishing,
    • uwaga: prezent! - normy etyczne w pracy piarowca,
    • tu jest strasznie duszno - przygotowywanie udanych spotkań,organizacja spotkania z mediami - zadania merytoryczne i logistyczne, ważne drobiazgi i porady praktyczne,
    • niech język giętki... - podstawowe zasady redagowania tekstów,czym się charakteryzuje dobra informacja prasowa? schemat konstruowania informacji prasowej, najczęstsze błędy,
    • to nie tak miało być - trzy słowa o prawie prasowym.
  5.  Houston, mamy problem... - PR kryzysowy.
    • czy to już kryzys? 
    • my i oni - rozpoznanie uczestników sytuacji kryzysowej,
    • kłamstwo ma krótkie nogi - żelazne reguły postępowania w sytuacji kryzysowej,
    • uczmy się na cudzych błędach - case studies-porównanie działań dwóch firm w podobnej sytuacji, analiza ich strategii i osiągniętych efektów,
    • sposób budowania planów anty-kryzysowych: na czym polega przygotowanie do kryzysu? co powinny zawierać plany anty-kryzysowe?
  6. Strategia PR-owa:
    • praktyczne zadanie - wspólne ustalanie strategii komunikacji dla zadanego problemu, krok po kroku prezentacja i wyjaśnienie kolejnych etapów tworzenia strategii PR,
    • grupa docelowa: jakie informacje chcemy zebrać? skąd je czerpać? jak uporządkować? pokaz narzędzia „Pan X",
    • Big Idea: mówienie koncepcji Big Idea - głównego pomysłu, jądra strategii, przykłady Big Idea komunikacji różnych marek, próba wymyślenia Big Idei dla omawianej kampanii,
    • co to są „kluczowe przekazy"? jak używać tego narzędzia? wspólna praca nad wyborem kluczowych przekazów dla tworzonej strategii,
    • narzędzia i kanały komunikacji.
  7. Twórcze zamknięcie szkolenia.

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Public Relations w praktyce.