Public Relations w praktyce

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online, po którym:

  • sprawdzisz się w roli PR-owca i przygotujesz strategię PR-ową,
  • przeanalizujesz budowę anatomiczną swojej organizacji, zredagujesz notatki prasowe, wypowiedzi dla mediów,
  • zaplanujesz efektywne wyjście z sytuacji kryzysowej. 
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierujemy do:

  • PR managerów
  • Marketing managerów
  • Specjalistów ds. komunikacji

Program szkolenia

  1. Public relations - czym jest naprawdę?
    • PR a reklama i propaganda - walka ze stereotypami,
    • marketing już nie wystarczy? - rola PR,
    • kim jest dobry PR-owiec? - pożądane cechy i umiejętności,
    • członek zespołu czy człowiek z zewnątrz? - miejsce komórki PR w organizacji. 
  2. O kim, z kim i dla kogo? - identyfikacja organizacji w przestrzeni społecznej:
    • kim jesteśmy? - tożsamość organizacji,
    • blisko, dalej i najdalej - otoczenie organizacji,
    • o czym zapomnieliśmy? 
  3. Czy oni mnie lubią? - kształtowanie wizerunku organizacji:
    • kolor ma znaczenie - składniki wizerunku,
    • nie bój się nowego! - jak informować o zmianach,
    • już nie będę ....- czyli jak dbać o reputację,
    • nie tylko pióro i mikrofon - dostępne narzędzia,
    • arsenał komunikacji w internecie: serwis www, blog, audi i video blog, forum dyskusyjne, lista dystrybucyjna,
    • Internet 2.0 i tendencje społecznościowe - czy są warte zainteresowania? plusy i minusy komunikacji w modelu pełnej interakcji, 
    • co warto robić a czego trzeba unikać?
  4. Telewizja, radio, prasa - kontakty z mediami:
    • ...lub czasopisma - rodzaje mediów i ich znaczenie dla PR,
    • dziennikarz - przyjaciel czy wróg? - główne zasady współpracy z mediami,
    • wypowiedzi dla mediów: jak przygotować się do rozmowy z dziennikarzem? przydatne narzędzia i techniki w trakcie rozmowy/wywiadu,message house, sound bite, zdarta płyta, bridging, fishing,
    • uwaga: prezent! - normy etyczne w pracy piarowca,
    • tu jest strasznie duszno - przygotowywanie udanych spotkań,organizacja spotkania z mediami - zadania merytoryczne i logistyczne, ważne drobiazgi i porady praktyczne,
    • niech język giętki... - podstawowe zasady redagowania tekstów,czym się charakteryzuje dobra informacja prasowa? schemat konstruowania informacji prasowej, najczęstsze błędy,
    • to nie tak miało być - trzy słowa o prawie prasowym.
  5.  Houston, mamy problem... - PR kryzysowy.
    • czy to już kryzys? 
    • my i oni - rozpoznanie uczestników sytuacji kryzysowej,
    • kłamstwo ma krótkie nogi - żelazne reguły postępowania w sytuacji kryzysowej,
    • uczmy się na cudzych błędach - case studies - porównanie działań dwóch firm w podobnej sytuacji, analiza ich strategii i osiągniętych efektów,
    • sposób budowania planów antykryzysowych: na czym polega przygotowanie do kryzysu? co powinny zawierać plany anty-kryzysowe?
  6. Strategia PR-owa:
    • praktyczne zadanie - wspólne ustalanie strategii komunikacji dla zadanego problemu, krok po kroku prezentacja i wyjaśnienie kolejnych etapów tworzenia strategii PR,
    • grupa docelowa: jakie informacje chcemy zebrać? skąd je czerpać? jak uporządkować? pokaz narzędzia „Pan X",
    • Big Idea: mówienie koncepcji Big Idea - głównego pomysłu, jądra strategii, przykłady Big Idea komunikacji różnych marek, próba wymyślenia Big Idei dla omawianej kampanii,
    • co to są „kluczowe przekazy"? jak używać tego narzędzia? wspólna praca nad wyborem kluczowych przekazów dla tworzonej strategii,
    • narzędzia i kanały komunikacji.
  7. Twórcze zamknięcie szkolenia.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Szkolenie stacjonarne
za osobę
2 190
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!