Szkolenie

Public Relations w praktyce.

O szkoleniu

Korzyści ze szkolenia:

- sprawdzisz się w roli PR-owca i przygotujesz strategię PR-ową,

- przeanalizujesz budowę anatomiczną swojej organizacji, zredagujesz notatki prasowe, wypowiedzi dla mediów,

- zaplanujesz efektywne wyjście z sytuacji kryzysowej. 
Kto powinien wziąć udział?
  • PR managerów
  • Marketing managerów
  • Specjalistów ds. komunikacji

Program szkolenia

  1. Public relations - czym jest naprawdę?
    • PR a reklama i propaganda - walka ze stereotypami,
    • marketing już nie wystarczy? - rola PR,
    • kim jest dobry PR-owiec? - pożądane cechy i umiejętności,
    • członek zespołu czy człowiek z zewnątrz? - miejsce komórki PR w organizacji. 
  2. O kim, z kim i dla kogo? - identyfikacja organizacji w przestrzeni społecznej:
    • kim jesteśmy? - tożsamość organizacji,
    • blisko, dalej i najdalej - otoczenie organizacji,
    • o czym zapomnieliśmy? 
  3. Czy oni mnie lubią? - kształtowanie wizerunku organizacji:
    • kolor ma znaczenie - składniki wizerunku,
    • nie bój się nowego! - jak informować o zmianach,
    • już nie będę ....- czyli jak dbać o reputację,
    • nie tylko pióro i mikrofon - dostępne narzędzia,
    • arsenał komunikacji w internecie: serwis www, blog, audi i video blog, forum dyskusyjne, lista dystrybucyjna,
    • Internet 2.0 i tendencje społecznościowe - czy są warte zainteresowania? plusy i minusy komunikacji w modelu pełnej interakcji, 
    • co warto robić a czego trzeba unikać?
  4. Telewizja, radio, prasa - kontakty z mediami:
    • ...lub czasopisma - rodzaje mediów i ich znaczenie dla PR,
    • dziennikarz - przyjaciel czy wróg? - główne zasady współpracy z mediami,
    • wypowiedzi dla mediów: jak przygotować się do rozmowy z dziennikarzem? przydatne narzędzia i techniki w trakcie rozmowy/wywiadu,message house, sound bite, zdarta płyta, bridging, fishing,
    • uwaga: prezent! - normy etyczne w pracy piarowca,
    • tu jest strasznie duszno - przygotowywanie udanych spotkań,organizacja spotkania z mediami - zadania merytoryczne i logistyczne, ważne drobiazgi i porady praktyczne,
    • niech język giętki... - podstawowe zasady redagowania tekstów,czym się charakteryzuje dobra informacja prasowa? schemat konstruowania informacji prasowej, najczęstsze błędy,
    • to nie tak miało być - trzy słowa o prawie prasowym.
  5.  Houston, mamy problem... - PR kryzysowy.
    • czy to już kryzys? 
    • my i oni - rozpoznanie uczestników sytuacji kryzysowej,
    • kłamstwo ma krótkie nogi - żelazne reguły postępowania w sytuacji kryzysowej,
    • uczmy się na cudzych błędach - case studies-porównanie działań dwóch firm w podobnej sytuacji, analiza ich strategii i osiągniętych efektów,
    • sposób budowania planów anty-kryzysowych: na czym polega przygotowanie do kryzysu? co powinny zawierać plany anty-kryzysowe?
  6. Strategia PR-owa:
    • praktyczne zadanie - wspólne ustalanie strategii komunikacji dla zadanego problemu, krok po kroku prezentacja i wyjaśnienie kolejnych etapów tworzenia strategii PR,
    • grupa docelowa: jakie informacje chcemy zebrać? skąd je czerpać? jak uporządkować? pokaz narzędzia „Pan X",
    • Big Idea: mówienie koncepcji Big Idea - głównego pomysłu, jądra strategii, przykłady Big Idea komunikacji różnych marek, próba wymyślenia Big Idei dla omawianej kampanii,
    • co to są „kluczowe przekazy"? jak używać tego narzędzia? wspólna praca nad wyborem kluczowych przekazów dla tworzonej strategii,
    • narzędzia i kanały komunikacji.
  7. Twórcze zamknięcie szkolenia.

Czas trwania

2 dni - 16 godzin szkoleniowych

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 - 20 listopada 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 22 - 23 września 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1590 PLN
Cena zawiera:
  • 2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!