O szkoleniu
Wiele osób twierdzi, że żyjemy od jednej do drugiej sytuacji trudnej. Jest w tym trochę racji. Nasze życie obfituje w konflikty, kryzysy i błędy, z którymi wypadałoby jakoś sobie poradzić. Ale jak to zrobić? Po kolei. A najlepiej zacząć… od siebie. Podczas szkolenia porozmawiamy o sytuacjach trudnych (definicję swojej sytuacji trudnej stworzysz sam dla siebie i na swoje potrzeby!). Zastanowimy się dlaczego czasem górę biorą emocje i jakich narzędzi możesz użyć, by sprytniej nimi zarządzić. Przejdziemy przez dwa, bardzo konkretne moduły komunikacyjne, które „wypchane” są metodami komunikacyjnego poradzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, błędnych i kryzysowych. Wreszcie, rozpoczniemy proces budowania Twojej odporności psychicznej, a jako jednym z pierwszych czynników, wzmocnimy Twoją efektywność. Zainteresowany? Zapraszamy! Będzie pracowicie, ale ta praca mocno się opłaci!
PO SZKOLENIU UCZESTNICY BĘDĄ POSIADAĆ WIEDZĘ W ZAKRESIE:
- Mechanizmów psychologicznych związanych z trudnościami w relacji.
- Wpływu emocji na komunikację i przebieg rozmów.
- Regulacji swoich emocji i napięcia w sytuacjach trudnych.
- Reagowania na emocje współpracowników.
- Pożądanych interwencji w sytuacjach trudnych rozmów.
- Opłacalnych sposób komunikowania się wtedy, kiedy doświadczamy trudności.
PO ZAKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚĆ:
- Prowadzenia trudnych rozmów w duchu „wygrany-wygrany”
- Regulowania swoich emocji i zarządzania poziomem stresu i napięcia.
- Reagowania na emocje współpracowników w sposób konstruktywny.
- Podejmowania odpowiednich interwencji komunikacyjnych w sytuacjach trudnych z uwzględnieniem dbania o swoje potrzeby.
Osoby, które mają styczność z sytuacjami wywołującymi stres.
Program szkolenia
Program szkolenia:
Moduł I – Sytuacje trudne, czyli co?
- Rodzaje sytuacji trudnych
- Kryzys, konflikt, błąd
- Twoja sytuacja trudna – opracowanie indywidualne, do pracy przez całe szkolenie
Moduł II – Emocje i stres w sytuacjach trudnych
- Dwie drogi emocjonalne i „pręt w głowie”
- Opanuj emocje i stres (metody krótko i długoterminowe)
Moduł III – Komunikacja w sytuacjach trudnych vol. 1
- 4 typy osobowości, a sytuacje trudne
- Model von Thuna
- Analiza transakcyjna
Moduł IV – Komunikacja w sytuacjach trudnych vol. 2
- Komunikacja asertywna
- Język szakala i żyrafy – porozumienie bez przemocy w praktyce
- Konflikt – metody i narzędzia, by sprawnie sobie poradzić
Moduł V – Budowanie odporności psychicznej
- Filary odporności psychicznej
- Metody i ćwiczenia wzmacniające odporność psychiczną
- Rola wartości w stresie
Moduł VI – Sytuacje trudne a efektywność działania
- Wyrzuć to ze swojej głowy
- Metoda GTD, czyli bezstresowa efektywność i świadoma produktywność
- Zarządzanie kryzysowe
Czas trwania
Prelegenci
Kamil Zieliński - psycholog, trener biznesu, konsultant i przedsiębiorca. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej i kierownik programowy i menedżer kierunku Psychologia w biznesie. Stale współpracuje z sektorem biznesowym, administracją oraz organizacjami pozarządowymi. Vice-Prezes Fundacji Future Hero. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Ekspert do spraw psychologii społecznej i komunikacji w Centrum Analiz Miejskich IRRP oraz recenzent naukowy portalu Mała Psychologia. Posiada doświadczenie handlowe i menedżerskie. Interesuje się wykorzystaniem psychologii w biznesie, metodami budowania odporności psychicznej, sprzedażą, technikami wywierania wpływu i perswazji, autoprezentacją oraz psychologią komunikacji i języka. Jako popularyzator wiedzy psychologicznej udzielał komentarzy m.in. dla Newsweek Polska, TVN, ZOOM TV, Radio ESKA oraz Radio RAM. Współpracował między innymi z: KIA Motors Polska, ArcelorMittal, DHL, Podkarpackimi Zakładami Mechanicznymi, FUJIFilm, Totalizatorem Sportowym, IDEA Bank S.A., IDEA Leasing, Tax Care S.A., UBER Polska, Royal Brand Public Relations, Source Motivation & Success, GAMMA, Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Świętokrzyskim Urzędem Wojewódzkim, GIANT Polska, ZOOM TV, Urzędem Miasta Jaworzno, Starostwem Powiatowym w Częstochowie, Muzeum Pana Tadeusza we Wrocławiu oraz Centrum Sztuki Filmowej.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- 4.17% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 8.33% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 8.33% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa:
- Zgłoszenie swojego udziału minimum na tydzień przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
- Potwierdzenie zgłoszenia otrzymają Państwo do 48h od zgłoszenia udziału.
- Bezpłatne odwołanie udziału możliwe jest jedynie na 8 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
- Nazwa firmy: Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Półkole 46
- Kod pocztowy: 30-199
- Miejscowość: Rząska
- Numer NIP: 6772385865