Szkolenie

SKUTECZNE METODY NEGOCJACJI Termin gwarantowany!

O szkoleniu

„Umiejętność negocjacji to sztuka, która pozwala Ci na uzyskanie tego, czego chcesz od innych, bez zrażania ich do siebie.” Mc Kay, Davis, Fanning

Cele szkolenia:
Doskonalenie umiejętności negocjacji z klientem oraz poznanie praktycznych metod i technik wykorzystywanych przez najlepszych negocjatorów
Zwiększenie profesjonalnego potencjału negocjatorów w uzyskiwaniu korzystnych warunków z punktu widzenia założonych celów organizacji
Trening wybranych strategii i narzędzi negocjacyjnych, ze szczególnym akcentem na efektywne kontrolowanie procesu negocjacyjnego oraz umiejętności kreowania strategii i gier negocjacyjnych umożliwiających korzystanie z pozycji "ważnego i szanowanego klienta"
Nauczenie się technik obrony przed presją, manipulacją i "wojną
psychologiczną” ze strony partnerów negocjacyjnych oraz budowanie swojej siły negocjacyjnej
Poznanie typologii różnych negocjatorów i skuteczne komunikowanie się
Trening negocjacji „jeden na jeden” i negocjacji wielostronnych (negocjacje zespołów)
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia

Program szkolenia

WARUNKI ZAISTNIENIA NEGOCJACJI – CO JEST NEGOCJOWALNE?

WARUNKI OSOBOWOŚCIOWE DO NEGOCJACJI ORAZ NASTAWIENIE WOBEC SYTUACJI NEGOCJACYJNEJ(PRZEGRANA-PRZEGRANA,WYGRANA-PRZEGRANA,WYGRANA-WYGRANA)

MODELE NEGOCJACJI

· Negocjacje pozycyjne twarde (zastosowanie, zalety, ograniczenia)
· Negocjacje pozycyjne miękkie (zastosowanie, zalety, ograniczenia)
· Negocjacje nastawione na współpracę – żelazne zasady i dlaczego warto?
· Porównanie modeli negocjacyjnych

ETAPY PROCESU NEGOCJACJI Z PERSPEKTYWY PARTNERA W NEGOCJACJACH

Przygotowanie do negocjacji
· Cele negocjacyjne (nasze cele i koszty, cele i koszty drugiej strony, punkty sporne, warianty rozwiązań, pola negocjacyjne)
· BATNA – zasady opracowywania i dlaczego to jest tak ważne?
· Argumentacja racjonalna i emocjonalna w praktyce
· Ocena sytuacji drugiej strony (organizacja, ludzie)
· Ocena wzajemnego układu siły i słabości
· Przyjęcie taktyk i dobór technik pozwalających osiągnąć zamierzony cel
Rozpoczęcie negocjacji

Otwarcie negocjacji (interesy, różnice, punkty wyjściowe, prezentacja wstępnej oferty)

Uzgodnienie stanowisk – negocjacje właściwe

Zamknięcie procesu negocjacyjnego

· Taktyki negocjacyjne - istota, znaczenie oraz jak je stosować w praktyce?
· Manipulacje w negocjacjach(obszary najczęściej wykorzystywane w ramach taktyk negocjacyjnych, taktyki i triki

13 NAJCZĘŚCIEJ STOSOWANYCH TRIKÓW NEGOCJACYJNYCH W PRAKTYCE:
· Technika wygórowanego żądania początkowego
· Techniki opóźniające
· Technika bagatelizowania problemu
· Technika oferty końcowej – oskubywania
· Technika umniejszania własnej roli – porucznika Kolombo
· Technika własnego zawinionego błędu
· Technika opuszczania miejsca obrad
· Technika pakietu propozycji
· Technika ograniczonego pełnomocnictwa
· Technika „dobry - zły facet”
· Technika dekoncentrowania w toku negocjacji
· Technika poszerzania liczebności przedstawicieli własnej strony
· Technika rotacji negocjatorów

Metodologia szkolenia:
Intensywny warsztat oparty jest na nowoczesnej metodologii pracy z grupą, wykorzystującej wiele skutecznych technik kształtujących postawy, rozwijających kompetencje i doskonalących umiejętności negocjacyjne. Trener stosuje ćwiczenia indywidualne, w parach i zespołowe, testy i analizy, gry doskonalące umiejętności, studia przypadków, eksperymenty. Zajęcia przeplatane są krótkimi komentarzami trenera, moderowanymi dyskusjami i pracą nad indywidualnymi obszarami rozwoju. Poprzez wydzielenie etapów negocjacyjnych oraz zastosowanie bieżącej analizy zachowań wraz z uczestnikami zapewnia zaangażowanie oraz pracę na rzecz pogłębionego wglądu w czynniki sukcesu w negocjacjach.
Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są każdorazowo dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów.

Czas trwania

3 dni; około 20 godz.dyd.

Prelegenci

Cytat
Trener Biznesu ze szczególnym doświadczeniem w realizacji szkoleń i projektów doradczych dla wielu różnych branż i środowisk. Menedżer – praktyk . Z pasją i energią prowadzi szkolenia i coaching w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, telemarketingu , doskonalenia umiejętności osobistych i rozwoju kompetencji menedżerskich. Realizuje badania satysfakcji pracowników i Klientów oraz wspiera wdrażanie systemów motywacji pozafinansowej i skutecznej komunikacji wewnętrznej dla firm.

Gdzie i kiedy

Zakopane 10 - 12 czerwca 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
PLN+VAT
1850 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!