Szkolenie: SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/sprzedaz-i-obsluga-klienta-68458

Informacje o szkoleniu

  • SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA


    ID szkolenia: 68458
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    CENTRUM KONFERENCYJNE HETMAN
    UL. LANGIEWICZA 29A
    35-085 Rzeszów
    woj. podkarpackie
  • Termin szkolenia:

    Data: 18-19.05.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    PLAN SZKOLENIA:

    1 dzień szkolenia:
    godz. 10.00 - 11.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
    godz. 11.30 - 11.45 /przerwa na kawę/
    godz. 11.45 - 13.15 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.15 - 14.00 /lunch/
    godz. 14.00 - 15.30 /c.d. zajęć 2 godz./

    2 dzień szkolenia:
    godz. 9.00 - 11.15 /c.d zajęć 3 godz./
    godz. 11.15 - 11.30 /przerwa na kawę/
    godz. 11.30 - 13.00 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.00 - 13.45 /lunch/
    godz. 13.45 - 15.15 /c.d. zajęć 2 godz./
  • Organizator szkolenia:

    Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
    Aleja Warszawska 102
    20-824 Lublin
    woj. lubelskie
    O firmie Inne oferty firmy
Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności wspierających handlowca w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przygotowane dla osób, które chcą utrwalić i usystematyzować umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klienta

Program szkolenia:

PROGRAM SZKOLENIA
1.Klient, psychologia zachowań konsumenckich

Ten moduł szkolenia obejmie najważniejsze zagadnienia z zakresu zachowań klienta:
- Kluczowe potrzeby klienta: merytoryczne, psychologiczne oraz inne; jak o te potrzeby dbać i jak można dbać (case study)
- Gry i techniki wpływu stosowane przez klienta
- Typologia klienta – co to są metaprogramy i po co osobom obsługującym klienta ich znajomość
- Najważniejsze potrzeby i oczekiwania klienta – dlaczego efektywna i profesjonalna obsługa tego klienta jest tak ważna w procesie sprzedaży
- budowanie argumentacji handlowej
- skuteczna prezentacja handlowa
- główne techniki negocjacji i finalizacji transakcji

2. Profesjonalna obsługa klienta; zachowania i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.

- Komunikacja telefoniczna z klientem – od złych nawyków i przyzwyczajeń do dobrych praktyk
- Telefon dla zaawansowanych – sprzedaż, dosprzedaż, obsługa klienta; kluczowe techniki i reguły postępowania
- Korespondencja mailowa z klientem – czyli o tym; że pisanie dobrych maili w obsłudze klienta jest sztuką; cechy i wyznaczniki tzw. „dobrego maila” w obsłudze klienta
- Efekt Wow! w obsłudze klienta – jak zespół pracuje na sukces i jak dążyć do synergii;
- Zarządzanie czasem w obsłudze klienta – najważniejsze „pułapki” i techniki radzenia sobie z czasem

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Informacje o prelegentach:

Katarzyna Jędruszczak
trenerka jest psychologiem praktykiem (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) 10-letnim doświadczeniem biznesowym. Specjalizuje się̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, w tym w doradztwie w zakresie zarządzania sprzedażą i obsługą klienta; realizuje treningi motywacyjne i automotywacyjne.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1200 - +VAT

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, możliwość rezerwacji zakwaterowania za dopłatą, ankieta oceniająca szkolenie,test sprawdzający wiedzę (pre i post test)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu. Faktury zostaną przekazane uczestnikom osobiście na szkoleniu lub wysłane pocztą. Istnieje możliwość płatności gotówką w dniu szkolenia po uzgodnieniu z organizatorem.

szczegółowe informacje dostępne na stronie: www.orylion.pl

Szkolenie, kurs: SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA