Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/sztuka-prezentacji-i-wystapien-publicznych-38750-id535

Informacje o szkoleniu

  • SZTUKA PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH


    ID szkolenia: 38750
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR
    Al. Jana Pawła II 27
    WARSZAWA
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-17.00
  • Organizator szkolenia:

    Progress Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Umiejętność profesjonalnego mówienia, komunikowania się i prezentacji przed większym jak i mniejszym audytorium są dziś niezwykle ważnymi i potrzebnymi elementami w pracy nowoczesnego menedżera biznesu. Dobry prezenter potrafiący połączyć i wykorzystać wiedzę z właściwymi zachowaniami jest kluczem do odniesienia spektakularnego sukcesu podczas prezentacji firmy, jej produktów czy usług. Autentyczność, spójność oraz niepowtarzalność mówcy gwarantują realne korzyści biznesowe.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

• świadome kreowanie pierwszego wrażenia w kontaktach zawodowych
• umiejętność określenia własnego stylu prezentacji
• łatwość w przygotowaniu profesjonalnych materiałów oraz dobraniu narzędzi prezentacji do jej celu i adresatów
• przełamanie tremy i występowanie przed odbiorcami z przyjemnością
• radzenie sobie z trudnym audytorium
• poznanie metod wzbudzenia i utrzymania zainteresowania słuchaczy
• panowanie nad własnym ciałem w trakcie prezentacji, sposoby kierowania uwagą odbiorców za pomocą gestykulacji i postawy ciała
• skuteczne posługiwanie się głosem podczas prezentacji
• osiągnięcie sukcesu w wywiadzie radiowym i telewizyjnym

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie skierowane jest do:
prezesów zarządów, członków zarządów, członków rad nadzorczych, menedżerów średniego szczebla, kierowników, specjalistów, pracowników działów PR, szefów biur obsługi zarządu, pracowników administracyjnych, wszystkich zainteresowanych tematyką prezentacji i wystąpień na forum

Program szkolenia:

I DZIEŃ

1. SZTUKA BUDOWANIA WŁASNEGO WIZERUNKU W PREZENTACJACH ORAZ WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH –PIERWSZE WRAŻENIE ROBI SIĘ TYLKO RAZ
Ćwiczenie warsztatowe z użyciem kamery video – Prezentacja indywidualna każdego uczestnika
2. SCENARIUSZ DOBREJ PREZENTACJI
3. PROWADZENIE PROFESJONALNEJ PREZENTACJI
4. TRUDNE SYTUACJE W RELACJACH Z AUDYTORIUM

II DZIEŃ

1. ZNACZENIE MOWY CIAŁA W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH
2. SKUTECZNE POSŁUGIWANIE SIĘ GŁOSEM PODCZAS PREZENTACJI
Ćwiczenie z tekstem – Zasady pisania informacji
3. PREZENTACJA, WYSTĄPIENIA DLA MEDIÓW – UMIEJĘTNOŚĆ ZACHOWANIA SIĘ PRZED KAMERĄ
Ćwiczenie warsztatowe z użyciem kamery video – Nagranie krótkiego wywiadu na zadany temat
Ćwiczenie warsztatowe – Zachowanie w sytuacjach trudnych. Wywiad z uczestnikiem szkolenia, który wciela się w rolę rzecznika prasowego instytucji w sytuacji kryzysowej

Informacje o prelegentach:

DZIENNIKARZ TELEWIZYJNY I RADIOWY

W TVP INFO prowadzi autorski program „Głos Mediów” oraz „Raport z Polski”.
Prowadzi programy w kanale informacyjnym Polskie Radio 24 (wywiady, analizy, przeglądy prasy, informacje na bieżąco).
Prowadził klika programów w TVP INFO, TVP 1, TVP Polonia, był dziennikarzem "Wiadomości" i "Panoramy”. Współpracuje z radiową Jedynką. Przez 15 lat pracował w Trójce.
W 2009 roku był wicedyrektorem Agencji Informacji TVP ds. programowych odpowiedzialnym za „Wiadomości”, „Panoramę”, „Teleexpress” i Serwisy Informacyjne TVP Info.
Współpracuje z WSZiP w Warszawie, WSAiB w Gdyni, WSB w Poznaniu i Wrocławiu oraz firmami szkoleniowymi. Prowadził szkolenia dotyczące współpracy z mediami, dykcji, autoprezentacji, kreowania wizerunku i prezentacji m.in. dla Policji, Toyoty, Fiata, Siemensa, Fiserv, Polskiego Towarzystwa Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej, Polskich Hut Stali, Emitela, BRE Banku, Bakallandu, Krajowej Rady Notarialnej oraz rzeczników prasowych. Pracuje nad medialnym wizerunkiem wyższej kadry menadżerskiej.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł + VAT przy zgłoszeniu do 30 kwietnia 2012 r.
  • 1590 zł+ VAT przy zgłoszeniu po 30 kwietnia 2012 r.

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, lunch, przerwa na kawę, herbatę, słodki poczęstunek, certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

przesłanie zgłoszenia na numer faksu 22 207 28 49 lub na adres mailowy biuro@progressgroup.pl

Wydarzenie: SZTUKA PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH