Szkolenie
Warsztaty efektywnej sprzedaży (18 czerwca 2012 r.) PROMOCJA WAKACYJNA!
O szkoleniu
Celem głównym szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności właściwego rozpoznania potrzeb klientów, praktycznego zastosowania technik rozmowy handlowej w oparciu o język korzyści przy zachowaniu zasady ,,każdy wygrywa” oraz budowania atmosfery zaufania jako jedynych skutecznych metod pozyskiwania stałych klientów.
Zaopatrzymy również Państwa w niezbędne narzędzia radzenia sobie w sytuacjach z bardziej wymagającym klientem.
Celem szkolenia jest poprawa umiejętności sprzedażowych w zakresie:
- Przekazywanie czytelnych i precyzyjnych komunikatów
- Świadomego używania komunikatów perswazyjnych
- Posługiwania się wybranymi technikami sprzedaży
- Umiejętność zamykania (finalizowania) rozmów sprzedażowych
- Rozpoznawania manipulacji i przeciwdziałania jej
- Reagowania na obiekcje na poziomie operacyjnym
- Kształtowanie dobrych, długotrwałych relacji z klientem w układzie win- win
PROMOCJA WAKACYJNA!
1.06.-15.09.2012 r.
Jako jedyni w regionie nie odwołujemy naszych szkoleń!
Nawet jeśli będzie to tylko jedna osoba!
Gwarantujemy profesjonalne zajęcia z najlepszą kadrą trenerską!
Przyjdź do nas i zdobądź nowe kwalifikacje!
Zaopatrzymy również Państwa w niezbędne narzędzia radzenia sobie w sytuacjach z bardziej wymagającym klientem.
Celem szkolenia jest poprawa umiejętności sprzedażowych w zakresie:
- Przekazywanie czytelnych i precyzyjnych komunikatów
- Świadomego używania komunikatów perswazyjnych
- Posługiwania się wybranymi technikami sprzedaży
- Umiejętność zamykania (finalizowania) rozmów sprzedażowych
- Rozpoznawania manipulacji i przeciwdziałania jej
- Reagowania na obiekcje na poziomie operacyjnym
- Kształtowanie dobrych, długotrwałych relacji z klientem w układzie win- win
PROMOCJA WAKACYJNA!
1.06.-15.09.2012 r.
Jako jedyni w regionie nie odwołujemy naszych szkoleń!
Nawet jeśli będzie to tylko jedna osoba!
Gwarantujemy profesjonalne zajęcia z najlepszą kadrą trenerską!
Przyjdź do nas i zdobądź nowe kwalifikacje!
Kto powinien wziąć udział?
Wydarzenie skierowane jest do osób, które chcą dowiedzieć się, jak skutecznie sprzedawać.
Program szkolenia
Program szkolenia:
1. Różnice pomiędzy umysłem świadomym i nieświadomym, czyli co wpływa na decyzję klienta.
2. Wpływ pierwszego wrażenia na wynik sprzedaży- jak wywołać dobre wrażenia?
3. Elementy dobrego kontaktu z klientem
4. Pytania- klucz do skutecznej perswazji.
5. Świadome używanie wybranych słów w celu wywierania wpływu.
6. Prawa perswazji i ich praktyczne zastosowanie.
7. Hipnotyczne wzorce językowe i zastosowanie ich w rozmowie- umiejętność wykorzystywanie sugestii.
8. Strategie przekonywania stosowane przez najskuteczniejszych adwokatów.
9. Metafora- wykorzystanie w perswazji.
10. Czym są ,,kotwice”?- zastosowanie praktyczne.
11. Praca z głosem i umiejętność stosowania ekspresji wypowiedzi.
12. Jak ludzie podejmują decyzje?
13. Metaprogramy- jak skutecznie wykorzystać wiedzę o rozmówcy/ kliencie.
14. Co to jest dysonans pozakupowy i jak sobie z tym radzić?
15. Sposoby zamykania transakcji w układzie ,,każdy wygrywa”.
16. Budowanie długofalowych relacji z klientem.
1. Różnice pomiędzy umysłem świadomym i nieświadomym, czyli co wpływa na decyzję klienta.
2. Wpływ pierwszego wrażenia na wynik sprzedaży- jak wywołać dobre wrażenia?
3. Elementy dobrego kontaktu z klientem
4. Pytania- klucz do skutecznej perswazji.
5. Świadome używanie wybranych słów w celu wywierania wpływu.
6. Prawa perswazji i ich praktyczne zastosowanie.
7. Hipnotyczne wzorce językowe i zastosowanie ich w rozmowie- umiejętność wykorzystywanie sugestii.
8. Strategie przekonywania stosowane przez najskuteczniejszych adwokatów.
9. Metafora- wykorzystanie w perswazji.
10. Czym są ,,kotwice”?- zastosowanie praktyczne.
11. Praca z głosem i umiejętność stosowania ekspresji wypowiedzi.
12. Jak ludzie podejmują decyzje?
13. Metaprogramy- jak skutecznie wykorzystać wiedzę o rozmówcy/ kliencie.
14. Co to jest dysonans pozakupowy i jak sobie z tym radzić?
15. Sposoby zamykania transakcji w układzie ,,każdy wygrywa”.
16. Budowanie długofalowych relacji z klientem.
Prelegenci


Trener: Dariusz Król- z wykształcenia politolog, trener i coach. Konsultant ds. sprzedaży w firmach handlowych (w tym sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej), wykładowca w Lubelskiej Szkole Biznesu oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Specjalista w zakresie skutecznej sprzedaży, perswazji, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji, autoprezentacji i rozwoju osobistego. W swej pracy wykorzystuje metody prowokatywne, swoje treningi prowadzi za pomocą metod edukacji interaktywnej wraz z pełnym zaangażowaniem wszystkich uczestników.
Weź udział
Cena 1
+ VAT
1100
PLN
Cena zawiera:
- Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu, lunch, przerwy kawowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Training Business Group Sp. z o.o.
20-530 Lublin
Sympatyczna 1/21
woj. lubelskie
Training Business Group Sp. z o.o. jest młodą, prężnie rozwijającą się organizacją zajmującą się wdrażaniem nowoczesnych standardów zarządzania. W obecnej formie prawnej spółka działa od 2009 roku. Powstała w wyniku doświadczeń udziałowców w projekto...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
- Formularze zgłoszeniowe na szkolenie znajdują się w biurze w Lublinie, przy ul Jana Sawy 2 oraz na stronie www.tbg.biz.pl
- Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
- Informacja o dokładnym miejscu szkolenia będzie podana zgłoszonym uczestnikom na 5 dni przed terminem szkolenia
- Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji (skan dokumentów).
- W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu – zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej informacji do 10 dni przed szkoleniem.
Uwaga: W przypadku braku odpowiedniej ilości zgłoszeń Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia.
- Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
- Informacja o dokładnym miejscu szkolenia będzie podana zgłoszonym uczestnikom na 5 dni przed terminem szkolenia
- Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji (skan dokumentów).
- W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu – zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej informacji do 10 dni przed szkoleniem.
Uwaga: W przypadku braku odpowiedniej ilości zgłoszeń Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Training Business Group Sp. z o.o.
20-530 Lublin
Sympatyczna 1/21