Szkolenie: Zarządzanie sprzedażą w nowych czasach wg Roberta Kroola i Lecha Dworaczyńskiego

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zarzadzanie-sprzedaza-w-nowych-czasach-wg-roberta-kroola-i-lecha-dworaczynskiego-68947

Informacje o szkoleniu

  • Zarządzanie sprzedażą w nowych czasach wg Roberta Kroola i Lecha Dworaczyńskiego


    ID szkolenia: 68947
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    Hotel Haffner****
    Jana Jerzego Haffnera 59
    Sopot
    woj. pomorskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 24-25.08.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    12
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

W ponad 80% średnich i dużych firm w Stanach Zjednoczonych, systemy i sposób funkcjonowania sprzedaży, podejście do klienta od lat pozostają takie same, a zmiany wprowadzane są w ramach tej samej filozofii. Trend ten jest także widoczny w Europie, przy czym produkt i sam rynek w ostatnich latach przeszedł wielkie przerażenia"

Szkolenie skierowane jest do:

--

Program szkolenia:

Dzień 1

Ekspert: Robert Krool i Lech Dworaczyński

I. Standardy nowego podejścia do sprzedaży i wsparcie strategii

NOWE SPOJRZENIE NA EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁÓW SPRZEDAŻY
Kluczowe szanse i bariery rozwoju sprzedaży w „nowych czasach”

Jak wydarzenia ostatnich lat i rozwój rynku wpłynęły na oczekiwania klientów?
W jakich warunkach i dlaczego stare modele sprzedaży już nie zadziałają?
Jakie umiejętności menedżerów sprzedaży przekładają się na zyski?
Perspektywy rozwojowe, trendy gospodarcze i biznesowe w zarządzania sprzedażą

II. Co się zmieniło, a co wciąż pozostaje takie samo?

EWOLUCJA RYNKU I PODEJŚCIA DO SPRZEDAŻY - NOWA ROLA MENEDŻERA SPRZEDAŻY
Jak zmieniły się standardy efektywności sprzedażowej i poziom efektywności liderów sprzedaży na przełomie kilku ostatnich lat?

Schyłek sprzedaży opartej na startych modelach
Dojrzałość organizacji, a podejście do klienta?
Z kim chcą dziś klienci pracować?
Do jakich szefów sprzedaży "ciągną" najefektywniejsi?
Jakie standardy pracy skutkują zwiększaniem ilości najskuteczniejszych sprzedawców/handlowców?
Jakie postawy i standardy zachowań niewidoczne w kompetencjach i doświadczeniu wspierać, aby budować kulturę efektywnej pracy?

III. Krok po kroku - opracowanie i wdrażanie skutecznego systemu zarządzania procesem rozwoju sił sprzedaży

EFEKTYNE METODY WSPARCIA SPRZEDAŻY, OBSŁUGI KLIENTA, W NOWYCH REALIACH - STANDARD I METODA PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI PRACY
Jak jakość udzielania wsparcia wpływa na zwiększenie efektywność organizacji

Jak w prosty sposób zdiagnozować własne siły sprzedażowe?
Wsparcie handlowców jako standard i metoda podnoszenia efektywności pracy
Kluczowe wnioski, jak zrewidować wymagania i parametry w sprzedaży
Wprowadzanie efektywnych standardów wsparcia ludźmi w zespole - procedury aktywnej kontroli i wsparcia
Jak wprowadzić efektywny system rozmów z ludźmi?
Dla których ludzi wprowadzać plany rozwojowe?
Krok po kroku - wprowadzanie prostego i najskuteczniejszego systemu rozwojowego dla ludzi z potencjałem
Których ludzi zostawić w spokoju?

IV. Budowanie potencjału intelektualnego i kultury doskonalenia w działach sprzedaży i obsługi klienta

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W CZASACH „BRAKU AUTORYTETÓW” – PRACA Z LUDŹMI O NIEKWESTIONOWANEJ WIEDZY EKSPERCKIEJ

Dzień 2

Ekspert: Robert Krool i Lech Dworaczyński

V. Wdrażanie planów naprawczych dla wybranych pracowników

NARZĘDZIE SELEKCJI WTÓRNEJ KADRY SPRZEDAŻOWEJ, SEGMENTACJA I NARZĘDZIA PRACY
Jak zabezpieczyć ciągłość w sprzedaży i obsłudze klienta na niezmiennym wysokim poziomie?

Plan naprawczy krok po kroku - dla kogo, ile czasu
Kogo warto, a kogo nie poddawać "planom naprawczym" i dlaczego
Jak komunikować "plan naprawczy"
Procedury postępowania i komunikacja podczas "planu naprawczego"
Dlaczego niektórzy sprzedawcy nie chcą więcej zarabiać i sprzedawać jeszcze lepiej?

VI. Wsparcie handlowców - najskuteczniejsza metoda podnoszenia efektywności pracy

PROCES PROWADZENIA PRZEZ LIDERA EFEKTYWNEGO WSPARCIA W TERENIE
Jak wspierać handlowców i pomagać podnosić ich własną efektywność?

Sprzedaż stacjonarna i mobilna - podjecie menedżera do utrzymania standardów wysokiej efektywności
Jak prowadzić klienta wewnętrznego aby rozwijał swój potencjał i podnosił standard własnej efektywności
Metody planowania i organizowania aktywności z zespołem
Procedury w obszarze obsługi kluczowych klientów
Ustalanie zasad i realizacja planu
Co ustalać z podwładnym na papierze?

VII. Trendy rozwoju na XXI wiek

NOWE STANDARDY PRACY W DZIAŁACH HANDLOWYCH - CO WYRÓŻNIA NAJLEPSZE ZESPOŁY SPRZEDAWCÓW?
Wsparcie w zakresie zarządzania siatką klientów, a efektywność działania przedsiębiorstwa

Jaki jest poziom świadomości w dziale w obszarze oczekiwań i budowania biznesu klienta?
Identyfikacja wąskiego gardła w procesie sprzedaży i wsparcia sprzedaży
Rozwiązania kreatywne - nowy standard pracy w procesie sprzedaży
Standardy optymalizacji - kluczowy wskaźnik rozwijania działu sprzedaży
Innowacje - wprowadzanie zmian o usługii/produktu - otwartość na "nowe"
Niestandardowe podejście do klienta
Opłacalność inwestycji w klienta strategicznego?
Wzrost liczby stałych klientów- co nam grozi od strony zysków i kosztów
Identyfikacja z potrzebami klienta strategicznego i jego biznesem
Budowa lojalnego portfela klientów strategicznych – najskuteczniejsze metody

Informacje o prelegentach:

Robert Krool
Mentor, reżyser strategii w 50 projektach wdrożenia użytecznych zmian organizacyjnych, przeprowadził ponad 10 tys. godzin sesji mentoringowych, uczestniczył w decyzjach biznesowych wartych łącznie ponad 5 mld PLN. Przez czytelników nazywany Alchemikiem, przez klientów „mistrzem intelektualnej prowokacji”. fundator i prezes zarządu Fundacji LifeSkills, współzałożyciel Liceum LifeSkills w Warszawie.
Autor 8 książek, w jego seminariach wzięło udział ponad 600 tys. decydentów. Robert Krool jest jednym z najbardziej doświadczonych, ale i dyskretnych mentorów w Polsce i Europie. Jego klienci to przede wszystkim: Polacy, Niemcy, Holendrzy, Szwajcarzy, Duńczycy, Izraelczycy, Austriacy, a także kilka rodzin królewskich. Niektórych klientów obsługuje od 20 lat, a kilkoro z nich operuje firmami z listy „Fortune Global 500".

Lech Dworaczyński

Wg nas najlepszy ekspert w Polsce z dziedziny sprzedaży, zarządzania procesami sprzedaży, układania i wdrażania strategii sprzedażowej, podnoszenia efektywności działów sprzedaży
Współzarządzał z sukcesem grupą ponad 3000 sprzedawców, 100-osobową grupa menedżerów, 25 oddziałami, poznał ciężką pracę związaną ze sprzedażą, zdobywaniem i utrzymaniem klientów, budowaniem rynku, relacji z klientami. Poznał na własnej skórze walkę konkurencyjną oraz wnikanie w tajniki przywództwa od podstaw. Przeszedł wszystkie szczeble kariery od sprzedawcy do Prezesa Zarządu
W 1993 roku założył firmę pośrednictwa ubezpieczeniowego Agencję LIFE s.c., która w ciągu 5 lat sprzedała ponad 350.000 polis na życie z funduszem kapitałowym, co stanowiło ponad 33% udziału sprzedaży Commercial Union Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A., uzyskując tym samym 7% udziału w całym polskim rynku sprzedaży ubezpieczeń na życie
Po sprzedaży firmy na rzecz Commercial Union rozpoczął pracę w tym holdingu, począwszy od dyrektora regionalnego, po doradcę prezesa zarządu. Obecnie, oprócz pracy doradczej, udziałowiec i członek zarządów firm z różnych branż, między innymi firmy Ubezpieczeniaonline sp. z o.o., E-financial S.A., Wynajem.pl sp.z o.o., Tiger sp. z o.o., Pronovus sp. z o.o., Delta Property s.j.
Szkolenia dla sprzedawców, szefów sprzedaży i prace doradczą związaną z podnoszeniem efektywności działów sprzedaży traktuje jako hobby i życiową pasję

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2970 - 3570

Cena zawiera:

uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 02.08.2017 - 2 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 03.08.2017 - 3 570 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Zarządzanie sprzedażą w nowych czasach wg Roberta Kroola i Lecha Dworaczyńskiego