O warsztatach
Pogłębienie wiedzy i umiejętności z zakresu coachingu
Przećwiczenie wskazanych przez uczestnika elementów coachingu
Rozstrzygnięcie dylematów natury moralnej, etycznej i merytorycznej w coachingu
Otrzymanie informacji zwrotnej w ramach prowadzonych sesji coachingowych
W trakcie każdego dnia szkoleniowego, uczestnicy określają indywidualny cel, związany z prowadzeniem sesji coachingowej, nad którym będą pracować. Poniżej przedstawiamy wybrane zagadnienia, które uczestnicy doskonalą w trakcie warsztatów:
- trafniejsze zadawanie pytań otwartych,
- wykorzystanie intuicji w procesie coachingu,
- umiejętności słuchania osoby coachowanej,
- praca nad strukturą coachingowych modeli i narzędzi,
- budowanie relacji coachingowej,
- ogólna sprawność prowadzenia sesji coachingowych w ograniczonym czasie,
- i wiele innych
Korzyści dla uczestnika i organizacji
- Doskonalenie praktycznych umiejętności prowadzenia coachingu wewnątrz firmy lub pracy w charakterze samodzielnego coacha
- Liczba uczestników ograniczona do maksimum 16 osób
- Warsztaty prowadzone przez doświadczonych coachów-expertów
- Na każde 4 osoby uczestniczące przypada jeden certyfikowany coach
- Bogaty zestaw materiałów szkoleniowych: podręcznik, przewodnik, publikacje książkowe
- 100% zajęć praktycznych z coachingu
- Osoby rozwijające się w ramach ścieżki coachingu indywidualnego (personal/life/executive coaching)
- Osoby rozwijające się w ramach ścieżki coachingu korporacyjnego (corporate/managerial/executive coaching)
- Doświadczeni coachowie
- Trenerzy
- Psycholodzy
- Menedżerowie
- Kierownicy zespołów
- Studenci i absolwenci podyplomowych studiów coachingowych zainteresowani międzynarodową akredytacją
Program warsztatu
Model TGROW z naciskiem na doprecyzowanie celu
- przedstawienie zasad udzielania dobrego feedbacku
- przedstawienie techniki SMART
- ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
- ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
- podsumowanie
TGROW z naciskiem na pogłębienie rzeczywistości
- przypomnienie pytań z zakresu rzeczywistości
- odkrycie własnych barier, jeżeli chodzi o obszar poszukiwań w rzeczywistości
- wypracowanie na forum sposobów na radzenie sobie z wcześniej odkrytymi barierami
- ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
- ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
- podsumowanie
Aktywne słuchanie
- na podstawie krótkiego ćwiczenia dokonanie diagnozy, który ze sposobów słuchania jest przeważający
- znalezienie wspólnych pomysłów na pogłębienie aktywnego słuchania – metoda burzy mózgów
- ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
- ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
- podsumowanie
Budowanie relacji poprzez budowanie raportu
- wstęp teoretyczny
- ćwiczenie pokazujące rolę raportu w trakcie kontaktu z drugą osobą
- ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
- ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
- podsumowanie
Rola metafory w coachingu
- wstęp teoretyczny
- w jaki sposób rozpoznać metaforę u klienta? – dyskusja moderowana
- ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
- ćwiczenie sesji na środku z nagraniem i feedbackiem od każdego z uczestników
- podsumowanie
Praca nad tematami zgłaszanymi indywidualnie w kontekście egzaminu
- przypomnienie ankiet egzaminacyjnych oraz punktacji
- aspekty etyczne w pracy coacha – dyskusja moderowana
- ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
- ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
- podsumowanie
Praca coacha z własnymi emocjami podczas sesji
- krótkie wprowadzenie teoretyczne
- ćwiczenie poszerzające świadomość własnych emocji i zachowań podczas sesji
- ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
- ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
- podsumowanie
Praca nad tematami zgłaszanymi indywidualnie w kontekście egzaminu
- przypomnienie ankiet egzaminacyjnych oraz punktacji
- ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
- ćwiczenie sesji na środku z nagraniem i feedbackiem od każdego z uczestników
- podsumowanie
Czas trwania
Prelegenci

Marta Gabalewicz - Coach, trener umiejętności biznesowych, konsultant HR
Dagmara Kanik-Kłoczko - Coach, trener kompetencji biznesowych i rozwoju osobistego
Aureliusz Leżeński - senior trener/ coach
Agnieszka Marczak-Czajka - coach/ praktyk NLP
Beata Ponichtera - coach/ mentor
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
