Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//warsztat/supervised-coaching-masterclass-ma-75528-id14655

Informacje o warsztacie

IBD Business School Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Warsztaty

Opis warsztatu

Informacje podstawowe o warsztacie:

Cele

Pogłębienie wiedzy i umiejętności z zakresu coachingu

Przećwiczenie wskazanych przez uczestnika elementów coachingu

Rozstrzygnięcie dylematów natury moralnej, etycznej i merytorycznej w coachingu

Otrzymanie informacji zwrotnej w ramach prowadzonych sesji coachingowych

W trakcie każdego dnia szkoleniowego, uczestnicy określają indywidualny cel, związany z prowadzeniem sesji coachingowej, nad którym będą pracować. Poniżej przedstawiamy wybrane zagadnienia, które uczestnicy doskonalą w trakcie warsztatów:

- trafniejsze zadawanie pytań otwartych,

- wykorzystanie intuicji w procesie coachingu,

- umiejętności słuchania osoby coachowanej,

- praca nad strukturą coachingowych modeli i narzędzi,

- budowanie relacji coachingowej,

- ogólna sprawność prowadzenia sesji coachingowych w ograniczonym czasie,

- i wiele innych

Warsztat skierowane jest do:

  • Osoby rozwijające się w ramach ścieżki coachingu indywidualnego (personal/life/executive coaching)
  • Osoby rozwijające się w ramach ścieżki coachingu korporacyjnego (corporate/managerial/executive coaching)
  • Doświadczeni coachowie
  • Trenerzy
  • Psycholodzy
  • Menedżerowie
  • Kierownicy zespołów
  • Studenci i absolwenci podyplomowych studiów coachingowych zainteresowani międzynarodową akredytacją

Program warsztatu:

Model TGROW z naciskiem na doprecyzowanie celu

  • przedstawienie zasad udzielania dobrego feedbacku
  • przedstawienie techniki SMART
  • ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
  • ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
  • podsumowanie

TGROW z naciskiem na pogłębienie rzeczywistości

  • przypomnienie pytań z zakresu rzeczywistości
  • odkrycie własnych barier, jeżeli chodzi o obszar poszukiwań w rzeczywistości
  • wypracowanie na forum sposobów na radzenie sobie z wcześniej odkrytymi barierami
  • ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
  • ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
  • podsumowanie

Aktywne słuchanie

  • na podstawie krótkiego ćwiczenia dokonanie diagnozy, który ze sposobów słuchania jest przeważający
  • znalezienie wspólnych pomysłów na pogłębienie aktywnego słuchania – metoda burzy mózgów
  • ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
  • ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
  • podsumowanie

Budowanie relacji poprzez budowanie raportu

  • wstęp teoretyczny
  • ćwiczenie pokazujące rolę raportu w trakcie kontaktu z drugą osobą
  • ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
  • ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
  • podsumowanie

Rola metafory w coachingu

  • wstęp teoretyczny
  • w jaki sposób rozpoznać metaforę u klienta? – dyskusja moderowana
  • ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
  • ćwiczenie sesji na środku z nagraniem i feedbackiem od każdego z uczestników
  • podsumowanie

Praca nad tematami zgłaszanymi indywidualnie w kontekście egzaminu

  • przypomnienie ankiet egzaminacyjnych oraz punktacji
  • aspekty etyczne w pracy coacha – dyskusja moderowana
  • ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
  • ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
  • podsumowanie

Praca coacha z własnymi emocjami podczas sesji

  • krótkie wprowadzenie teoretyczne
  • ćwiczenie poszerzające świadomość własnych emocji i zachowań podczas sesji
  • ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
  • ćwiczenie sesji na środku z feedbackiem od każdego z uczestników
  • podsumowanie

Praca nad tematami zgłaszanymi indywidualnie w kontekście egzaminu

  • przypomnienie ankiet egzaminacyjnych oraz punktacji
  • ćwiczenie w trójkach: coach, klient, obserwator
  • ćwiczenie sesji na środku z nagraniem i feedbackiem od każdego z uczestników
  • podsumowanie

Informacje o prelegentach:

Marta Gabalewicz 

Coach, trener umiejętności biznesowych, konsultant HR. Absolwentka kierunku Zarządzanie i Marketing Szkoły Głównej Handlowej oraz wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendystka wydziałów biznesowych: Lund University w Szwecji oraz Copenhagen Business School w Danii. Jest akredytowanym trenerem i mentorem Noble Manhattan Coaching na wszystkich kursach NMC. Dodatkowo ukończyła w NMC szkolenie Coaching Master Class with Supervision i posiada uprawnienia do prowadzenia superwizji coachingowych w ramach NMC. Marta jest absolwentką kilku renomowanych szkół coachingu: akredytowanych przez Międzynarodową Federację Coachów (ICF): Corporate Coach U z USA oraz Ericsson College z Vancouver. Ukończyła również trzyletnie szkolenie z psychologii poznawczo-behawioralnej organizowane pod patronatem Oxford Cognitive Therapy Centre.

Doświadczenie zawodowe, z którego czerpie w pracy coachingowej to kilka lat pracy w międzynarodowej firmie doradczo-audytorskiej Ernst & Young, doświadczenie w pracy psychologicznej oraz w prowadzeniu własnej firmy. Współpracując ściśle z dyrektorami i menedżerami firmy Ernst & Young realizowała projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w tym liczne projekty szkoleniowe i projekty z zakresu rozwoju karier menedżerskich. Współpracowała z firmą coachingowo-doradczą Corporate Coach U Poland w zakresie tworzenia i wdrażania strategii marketingowej, budowania relacji z klientami i tworzeniu rozwiązań HR–owych odpowiadającym potrzebom rozwojowym i strategiom biznesowym Klienta.

Prowadzi coaching rozwoju osobistego oraz coachingi menedżerskie w takich obszarach jak: rozwijanie umiejętności menedżerskich, komunikacja i budowanie dobrych relacji, świadomego rozwijania ścieżki zawodowej i budowania równowagi życiowej. Posiada doświadczenie pracy z klientami z różnych branż: doradczej, finansowej, ubezpieczeniowej, medialnej, telekomunikacyjnej. Klienci cenią ją za determinację w uczeniu szacunku do siebie i wiary w swój potencjał oraz brania odpowiedzialności za własny rozwój i budowanie wewnętrznej spójności.

W pracy trenerskiej specjalizuje się szkoleniach z zakresu zarządzania ludźmi, efektywnej komunikacji i budowaniu relacji. Jest certyfikowanym trenerem Coaching Clinic®, międzynarodowego szkolenia dla przywódców i liderów w zakresie wykorzystania umiejętności coachingowych w biznesie. Prowadzi wykłady w ramach studiów podyplomowych w SWPS i Politechnice Warszawskiej.

Pracuje w języku polskim, angielskim i rosyjskim.

Dagmara Kanik-Kłoczko

Coach, trener kompetencji biznesowych i rozwoju osobistego. Absolwentka psychologii zarządzania i innowacji  na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od 2002 roku projektuje i realizuje programy rozwojowe dla indywidualnych klientów, zespołów i całych organizacji. Prowadzi też projekty diagnostyczne i interwencyjne oraz superwizje i konsultacje dla trenerów i coachów, indywidualny coaching biznesowy i life coaching. Realizuje projekty o charakterze coachingu grupowego i team coachingu.

Jako trener specjalizuje się w pracy z kadrą zarządzającą i najczęściej wspiera swoich klientów w zakresie rozwoju umiejętności przywódczych, menedżerskich, zarządzania zmianą, zarządzania konfliktem, komunikacji, wykorzystania narzędzi coachingowych w zarządzaniu zespołem, współpracy w zespole i rozwoju osobistego.

Realizowała projekty rozwojowe m. in. dla: Amica SA, Żywiec Zdrój S A, Ericpol Telecom, Scanmed SA, Saint Gobain Glass Polska, Accenture, Black Red White, Statoil, Wojas Trade, Moto Profil, Zbyszko Company, Polska Grupa Materiałów Budowlanych, Laboratoires Expanscience, Gothaer, Mercer, Budimex, Sandvik Mining and Constructions, Urząd Miasta w Katowicach, Stowarzyszenie Wiosna.

Prowadziła wykłady i projekty szkoleniowe m.in.: z zakresu psychologii zarządzania, psychologii zmiany i  pracy z grupami dla studentów uczelni wyższych (m.in Uniwersytet Jagielloński, Wyższa Szkoła Europejska im Tischnera w Krakowie, Uniwersytet Śląski, Collegium Civitas, SWPS w Warszawie, Akademia Leona Koźmińskiego).

Specjalizuje się w systemowym podejściu do wprowadzania zmian zarówno w zakresie rozwoju osobistego, jak i organizacyjnego. Klienci cenią ją przede wszystkim za zaangażowanie, bardzo otwarte konfrontowanie z ich obszarami rozwojowymi i inspirowanie do zmian.

Aureliusz Leżeński - senior trener/ coach

Agnieszka Marczak-Czajka - coach/ praktyk NLP

Beata Ponichtera - coach/ mentor

 

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 920 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

obejmuje udział w zajęciach, materiały szkoleniowe i serwis kawowy

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.


Wydarzenie: Supervised Coaching Masterclass (MA)