Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//seminarium/jak-promowac-uslugi-i-produkty-z-ograniczonym-budzetem-marketingowym-74545-id72

Informacje o seminarium

  • Jak promować usługi i produkty z ograniczonym budżetem marketingowym


    ID seminarium: 74545
    Typ: Seminaria
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Termin seminarium:

    Informacje o platformie szkoleniowej oraz wymaganiach technicznych:

    - komputer lub urządzenie mobilne ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
    - przeglądarka internetowa (preferowany Firefox),
    - używasz przeglądarki EDGE, wspierana jest tylko najnowsza oparta na silniku Chromium,
    - głośnik, mikrofon i/lub słuchawki,
    - NIE łącz się przez VPN i/lub sieć firmową - mogą ograniczać dostęp,
    - Internet Explorer (IE) oraz Yandex NIE są wspierane,
    - na otrzymany link do pokoju webinarowego może zalogować się tylko jedna osoba/urządzenie,
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 – 16:00
  • Organizator seminarium:

    Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
    Międzyborska 50
    04-041 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Seminaria

Opis seminarium

Informacje podstawowe o seminarium:

Jeśli nie masz ropy naftowej, musisz mieć dobre pomysły. Tak samo jest z marketingiem. Kiedy nie masz zasobów finansowych Elona Muska, Richarda Bransona czy Dietricha Mateschitza (tego od Red Bulla), musisz być sprytniejszy i bardziej kreatywny niż inni. Jak prowadzić komunikację marketingową z mini-budżetem? Co można zrobić samemu? Jak wykorzystać social media? Tego nauczysz się na tym inspirującym szkoleniu, które doda Ci skrzydeł!

Seminarium skierowane jest do:

  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji marketingu
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji

Program seminarium:

Jak zmienili się Twoi klienci:

  • Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi.
  • Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie.
  • Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy.
  • Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne.
  • Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców?
  • Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi.
  • Jakich wartości dodanych szukają klienci.

Jak zmienił się marketing i media społecznościowe:

  • Twoi klienci już tu są: Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Slideshare, Whatsapp, Snapchat… Plusy, minusy, pułapki.
  • Instagram jest bardziej interaktywny i skuteczny niż myślisz.
  • Media społecznościowe jako element strategii komunikacji marki.
  • Content marketing i social wmedia marketing B2C i B2B w pigułce.
  • 10 najlepszych narzędzi content marketingu dla low cost marketingu.
  • Social selling: jak szukać klientów i sprzedawać w mediach społecznościowych.
  • 12 trendów w marketingu na 2020 rok: co się zmieniło, na co ciągle czekamy, a co już się skończyło.

Jak komunikować z niskim budżetem marketingowym:

  • Mierzyć siły na zamiary: budżet komunikacji marketingowej.
  • Przegląd darmowych narzędzi online wspomagających komunikację.
  • Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami.
  • Które media społecznościowe będą najlepsze dla Twojej firmy.
  • 40 inspirujących pomysłów, technik i tricków na komunikację low cost.

Ćwiczenia

Informacje o prelegentach:

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 890 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 28 sierpnia
  • 990 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 29 sierpnia

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, imienny certyfikat, przerwy kawowe (szkolenie stacjonarne)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Jak promować usługi i produkty z ograniczonym budżetem marketingowym