Seminarium

Jak promować usługi i produkty z ograniczonym budżetem marketingowym

O seminarium

Jeśli nie masz ropy naftowej, musisz mieć dobre pomysły. Tak samo jest z marketingiem. Kiedy nie masz zasobów finansowych Elona Muska, Richarda Bransona czy Dietricha Mateschitza (tego od Red Bulla), musisz być sprytniejszy i bardziej kreatywny niż inni. Jak prowadzić komunikację marketingową z mini-budżetem? Co można zrobić samemu? Jak wykorzystać social media? Tego nauczysz się na tym inspirującym szkoleniu, które doda Ci skrzydeł!
Kto powinien wziąć udział?
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji marketingu
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji

Program seminarium

Jak zmienili się Twoi klienci:

  • Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi.
  • Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie.
  • Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy.
  • Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne.
  • Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców?
  • Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi.
  • Jakich wartości dodanych szukają klienci.

Jak zmienił się marketing i media społecznościowe:

  • Twoi klienci już tu są: Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Slideshare, Whatsapp, Snapchat… Plusy, minusy, pułapki.
  • Instagram jest bardziej interaktywny i skuteczny niż myślisz.
  • Media społecznościowe jako element strategii komunikacji marki.
  • Content marketing i social wmedia marketing B2C i B2B w pigułce.
  • 10 najlepszych narzędzi content marketingu dla low cost marketingu.
  • Social selling: jak szukać klientów i sprzedawać w mediach społecznościowych.
  • 12 trendów w marketingu na 2020 rok: co się zmieniło, na co ciągle czekamy, a co już się skończyło.

Jak komunikować z niskim budżetem marketingowym:

  • Mierzyć siły na zamiary: budżet komunikacji marketingowej.
  • Przegląd darmowych narzędzi online wspomagających komunikację.
  • Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami.
  • Które media społecznościowe będą najlepsze dla Twojej firmy.
  • 40 inspirujących pomysłów, technik i tricków na komunikację low cost.

Ćwiczenia

Czas trwania

10:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Gdzie i kiedy

Online 9 września 2020

Gdzie i kiedy

Warszawa 9 września 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 28 sierpnia
890 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, imienny certyfikat, przerwy kawowe (szkolenie stacjonarne)
Zapisz się
Cena 2
zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 29 sierpnia
990 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, imienny certyfikat, przerwy kawowe (szkolenie stacjonarne)
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa
Międzyborska 50
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

- komputer lub urządzenie mobilne ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- przeglądarka internetowa (preferowany Firefox),
- używasz przeglądarki EDGE, wspierana jest tylko najnowsza oparta na silniku Chromium,
- głośnik, mikrofon i/lub słuchawki,
- NIE łącz się przez VPN i/lub sieć firmową - mogą ograniczać dostęp,
- Internet Explorer (IE) oraz Yandex NIE są wspierane,
- na otrzymany link do pokoju webinarowego może zalogować się tylko jedna osoba/urządzenie,

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa Międzyborska 50
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!