Szkolenie

Advanced Marketing Expedition

O szkoleniu

Szkolenie z marketingu – Advanced Marketing Expedition – to unikalny na rynku szkoleniowym rozwojowo-inspiracyjny program w duchu marketingu doświadczeń. Powstał na bazie doświadczeń, najnowszych teorii, przemyśleń praktyków i kadry naukowo-dydaktycznej IBD Business School. To propozycja dla tych, którzy:

szukają praktycznej wiedzy i inspiracji,
chcą poznać nowoczesne koncepcje marketingowe z elementami psychologii marketingu i sprzedaży,
domagają się konkretnych odpowiedzi z obszaru marketingu i sprzedaży w ujęciu strategicznym.
Co wyróżnia nasz program?

Nowatorskie metody nauczania, m.in. gry marketingowe, elementy ABIs oraz inne aktywne metody w duchu nauki przez doświadczenie.
Personalizacja – dajemy uczestnikom możliwość wyboru części tematów sesji w zależności od zainteresowań.
Praca nad realnymi problemami z własnej praktyki zawodowej, z pomocą trenerów-konsultantów i innych uczestników.
Podczas programu stosowany jest język polski i angielski.
Narzędzia pomocne w pracy w obszarze marketingu i sprzedaży.
Synkretyzm – inspiracje z różnych dziedzin.
Oprócz wiedzy i inspiracji bezcenną wartością programu jest możliwość nawiązania nowych kontaktów, networking uczestników.
Program potwierdzony gwarancją jakości IBD Business School i realizowany we współpracy z agencją mediową MEC.

„Bądź jak Marco Polo, który wyruszył w podróż niesamowitych doświadczeń, po to, aby powrócić bezpiecznie do domu”.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cele szkolenia

  • Wzbogacenie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży w ujęciu strategicznym z elementami psychologii biznesu oraz nowych trendów rynkowych, m.in. jak i kiedy stosować nowe media
  • Rozwój umiejętności w obszarze marketingu i sprzedaży poprzez aktywne formy nauki
  • Inspiracja
  • Integracja i networking uczestników

Korzyści dla organizacji i uczestników

  • Posiądziesz aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych koncepcji marketingu, psychologii marketingu i sprzedaży w duchu ekonomii doświadczeń.
  • Poszerzysz wiedzę w zakresie klasycznych i nowoczesnych koncepcji marketingu i sprzedaży.
  • Rozwiniesz umiejętności z obszaru marketingu i sprzedaży.
  • Doświadczysz praktycznych zadań, symulacji i gier biznesowych, w tym pracy nad własnymi problemami biznesowymi.
  • Skonsultujesz się z praktykami biznesu i kadrą naukową z odpowiednim doświadczeniem i ekspertyzą.
  • Otrzymasz narzędzia pomocne w pracy.
Kto powinien wziąć udział?

Program przeznaczony jest dla kadry menedżerskiej wyższego  i średniego szczebla (minimum 6 lat łącznego doświadczenia zawodowego), a w szczególności:

  • dyrektorów i kierowników marketingu i sprzedaży
  • dyrektorów i menedżerów ds. marketingu, komunikacji marketingowej, sprzedaży oraz PR
  • kierowników marek i produktów (Product Manager, Brand Manager), Trade marketingu  (itp.)
  • pracowników agencji reklamowych ze średniego i wyższego szczebla
  • menedżerów z obszaru sprzedaży, w tym account managerów, channel managerów pragnących rozwinąć  kompetencje marketingowe
  • przedsiębiorców (właścicieli i potencjalnych sukcesorów) oraz prezesów MSP chcących rozwijać kompetencje marketingowe
  • dyrektorów odpowiedzialnych za strategie oraz chcących zwiększyć efektywność działań marketingowych i sprzedażowych w swoich firmach oraz poznać, zrozumieć  nowe trendy rynkowe
  • osób współpracujących z marketingiem i pragnących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu

Program szkolenia

Podczas zgłoszenia do programu AME uczestnicy wypełniają ankietę, która pozwala określić  ich poziom wiedzy, oczekiwania oraz profilu. Materiały są dostępne w segregatorach podczas zajęć i na platformie internetowej.

 

SESJA I. EKWIPUNEK – MAPY – KOMPAS – START! JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ NA RYNKU XXI WIEKU? Wprowadzenie do symulacji marketingowej i gra testowa

1 dzień

Miejsce zajęć: Green Park Conference Centre, Serock

Cele sesji

  • Poznanie i przećwiczenie wybranych instrumentów i technik używanych w strategicznej analizie rynku i w formułowaniu strategii marketingowej
  • Lepsze zrozumienie zależności miedzy strategicznymi decyzjami marketingowymi a wynikami sprzedażowymi i finansowymi firmy
  • Rozwój innowacyjnego myślenia o strategii marketingowej
  • Inspiracja
  • Integracja  uczestników i networking

Tematyka

  1. Inspirujące wystąpienie o marketingu strategicznym – speaker Tomasz Fochtman, MEC
  2. Wprowadzenie do gry marketingowej i gra testowa – prof. Jan Nowak, IBD Business School

Przygotowanie do zajęć: przeczytanie materiałów z zakresu gry marketingowej Markstrat.

 

Program szczegółowy

Inspiracja w strategii marketingowej

  • Co stanowi o sukcesie strategii marketingowej: doświadczenia championów
  • Innowacja w strategii marketingowej: Red Ocean kontra Blue Ocean
  • Repozycjonowanie „zmęczonej” marki

Wybrane narzędzia analizy oraz planowania strategii marketingowej

  • Narzędzia analizy konkurencji
  • Narzędzia analizy nabywców
  • Proces STP
  • Mapy percepcji produktu/marki
  • Marketing mix a model S.A.V.E

Doświadczenie strategicznego zarządzania marketingowego w firmie prowadzącej marketing B2C – Durable Goods (symulacja Markstrat)

  • Wyzwania zespołu zarządzającego marketingiem w symulowanej firmie
  • Rynek „Markstrat” i jego otoczenie
  • Kategorie produktów „Markstrat” i ich atrybuty
  • Konkurencja na rynku „Markstrat”
  • Segmenty nabywców i ich charakterystyka
  • Dostępne kanały dystrybucji
  • Strategiczne cele zarządzania marketingiem w symulowanej firmie
  • Od danych liczbowych do strategii: jak interpretować wyniki badań
  • Podejmowanie strategicznych decyzji marketingowych: rozwój nowych produktów, planowanie produkcji, cena, wybór kanałów dystrybucji, reklama i strategia targetowania, zespoły sprzedażowe i ich alokacja w kanałach dystrybucji, zamawianie badań marketingowych

 

SESJA II. W KRAINIE CYFROWYCH TAM-TAMÓW. JAK DZIŚ TWORZYĆ EFEKTYWNĄ KOMUNIKACJĘ?

Czas trwania: 2 dni

Miejsce zajęć: Green Park Conference Centre, Serock

Cele sesji:

  • Poznanie koncepcji punktów kontaktu i rozwój umiejętności jej wykorzystania.
  • Wzbogacenie wiedzy o wybranych narzędziach komunikacji i rozwój kompetencji ich integracji z tradycyjnymi metodami
  • Poznanie istoty nowych mediów i trendów w komunikacji
  • Dogłębne zapoznanie się z cechami charakterystycznymi dla pokoleń ze szczególnym uwzględnieniem  generacji Y i Z

Tematyka

  1. Koncepcja punktów kontaktu i jej zastosowanie
  2. Pokolenia na rynku, w tym generacja Millenialsów a nowe media. Jak korzystać z nowych mediów i nowych technologii komunikacji?
  3. Social media
  4. Nowe formy i instrumenty komunikacji, m.in. audio video, grywalizacja, marketing wirusowy i buzz marketing
  5. Mobile marketing
  6. E-mail marketing
  7. Pozostałe narzędzia komunikacji i ich integracja
  8. Debriefing gry Markstrat

Przygotowanie do zajęć: przeczytanie opisu charakterystyki generacji Baby boomers i pokolenia X

 

Program szczegółowy

Koncepcja touchpoints i jej zastosowanie

  • Jakie punkty kontaktu są ważne, w którym momencie cyklu zakupowego i dlaczego?
  • Jakie punkty kontaktu są własne, a za które trzeba zapłacić, natomiast które mamy za darmo!
  • Praca grupowa w zakresie tworzenia drogi nabywcy i punktów kontaktu
  • Ćwiczenie z odniesieniem do własnej praktyki zawodowej

Multimedialna prezentacja na temat generacji i ich miejsca na rynku, w tym Millenialsów:

  • Jak skomplikowana i sfragmentaryzowana jest nowa grupa konsumentów i pozostałe?
  • Jakim językiem mówić? Do kogo?
  • Gdzie przenoszą się punkty kontaktu?

Social media – nie tylko policzalnie, tanio i przyjemnie…

  • Ciemne strony: clutter, farmy, spam i oszuści
  • Jak wykorzystać social media w promocji marketingu treści?
  • Co jest „in” a co jest „out”?
  • Najnowsze trendy: Instagram – Snapchat – Slingshot

Informacja i rekomendacja od zaufanej osoby: najlepsze co się zdarza marketerom!

  • Czym się różni viral od buzzu?
  • Jakie są konkretne działania „szeptane”?
  • Jak skutecznie i uczciwe prowadzić kampanię?
  • Dlaczego viral musi być zabawny?

Audio, video, grywalizacja. Istota i przykłady

  • 2016 – Rok Video Marketing. Ucieczki od tekstu ciąg dalszy
  • Zwiększyć lojalność do marki przez zaangażowanie i rozrywkę? To potrafi jedynie grywalizacja!
  • Audio marketing – inspirujące przykłady wykorzystania muzyki w marketingu

Mobile marketing

  • Wykorzystanie aplikacji mobilnych – odmiany i możliwości,  in-game marketing
  • kody QR
  • SMS/MMS
  • voice mailing
  • location based marketing
  • dedykowane reklamy display
  • bluetooth

E-mail marketing

  •  Jak natrętną muchę zamienić w pięknego motyla?
  • Dlaczego  newsletter jest na drugim miejscu w hierarchii po znajomości marki?

Narzędzia komunikacji i ich integracja

  • Ukoronowanie i podsumowanie dwudniowej sesji
  • Ćwiczenia na konkretnych przypadkach z elementami feedbacku

Debriefing gry z elementami coachingu grupowego

 

SESJA III. NA TROPIE NABYWCY…. PSYCHOLOGIA MARKETINGU I SPRZEDAŻY H2H

Czas trwania: 2 dni

Miejsce zajęć: Green Park Conference Centre, Serock

Cele sesji

Jako uczestnik sesji:

  • poznasz kluczowe zasady i mechanizmy psychologiczne, które wpływają na zachowania zakupowe ludzi,
  • nabędziesz wiedzę w zakresie psychologii zachowań zakupowych i customer journey, co umożliwi ci zwiększenie skuteczności organizowanych działań marketingowych i reklamowych,
  • rozwiniesz kompetencje w zakresie tworzenia efektywnych materiałów marketingowych wykorzystując zagadnienia psychologii spostrzegania, motywacji i emocji oraz neuromarketingu,
  • rozwiniesz umiejętności stosowania psychologii marketingu i sprzedaży w praktyce poprzez praktyczne ćwiczenia itp.,
  • otrzymasz dużą dawkę inspiracji z różnych dziedzin,
  • uzyskasz  narzędzia i szablony pomocne w pracy.

Tematyka

  1. Psychologia zachowań konsumenckich a nowe pokolenia
  2. Emocje i nastrój w marketingu
  3. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam i materiałów marketingowych
  4. Neuromarketing w pigułce – najważniejsze fakty, wnioski
  5. Gra Markstrat. Debriefing grupowy

 

Program szczegółowy

Psychologia i motywacja zachowań konsumenckich a nowe pokolenia

  • Psychologia customer journey. Struktura i hierarchia potrzeb a nowe pokolenia
  • Rodzaje zachowań zakupowych – najważniejsze fakty, prawa i konsekwencje
  • Wpływ zachowań konsumenta na reklamę i mechanizmy promocji
  • Motywacje i potrzeby uświadomione i nieświadome konsumenta

Emocje i nastrój w marketingu

  • Emocje pozytywne i negatywne w zachowaniach konsumenckich a skuteczność reklamy emocjonalnej
  • Dysonans i satysfakcja pozakupowa
  • Humor i nostalgia w reklamie

Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam i materiałów marketingowych

  • Próg bodźca i spostrzeganie podprogowe. Przykłady, ćwiczenia
  • Organizacja percepcji i jej zastosowanie
  • Obraz i tekst, rozmieszczenie i wpływ na skuteczność przekazu reklamowego
  • Wielkość i częstotliwość pojawiania się przekazu reklamowego
  • Język reklamy
  • Stosowanie w reklamie prawa bliskości, wspólnej drogi itp. i ich wpływ na skuteczność
  • Człowiek w reklamie i atrybuty wpływające na skuteczność przekazu marketingowego
  • Psychologia koloru

Psychologia marketingu produktów i usług

Neuromarketing w pigułce – najważniejsze fakty, wnioski

  • Stymulanty mózgu a decyzje i zachowania ludzi
  • Jak konstruować efektywne działania marketingowe w obliczu wiedzy i nauki o mózgu?

Debriefing grupowy. Gra Markstrat

 

SESJA IV. EKSPLORUJEMY NOWE TERYTORIA. JAK KORZYSTAĆ Z NAJNOWSZYCH KONCEPCJI I NARZĘDZI MARKETINGU?

Czas trwania: 3 dni (2 dni zajęć wg programu sesji IV, 1 dzień obejmujący podsumowanie gry Markstrat)

Miejsce zajęć: Green Park Conference Centre, Serock

Cele sesji:

Jako uczestnik sesji:

  • dowiesz się, jak korzystać z najnowszych koncepcji marketingowych w ujęciu strategicznym, uczestnicząc dodatkowo w fascynującej symulacji rynkowej – grywalizacja w praktyce,
  • rozwiniesz umiejętności stosowania nowoczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych dzięki praktycznym ćwiczeniom i przykładom oraz gotowym praktycznym schematom wykorzystywania kluczowych narzędzi,
  • zapoznasz  się ze studiami przypadku i strategiami sukcesu w zakresie poszczególnych narzędzi,
  • otrzymasz narzędzia i szablony pomocne w pracy.

Tematyka

  1. Virtual reality – guest speaker z narzędziami praktycznymi
  2. Personal branding – nowy stary system sprzedaży samego siebie
  3. Grywalizacja w marketingu – nowe reguły angażowania w praktyce
  4. Content marketing – PR w nowym wydaniu
  5. Crowdfunding – nowe finansowanie
  6. Real-time marketing – czas jako przewaga konkurencyjna
  7. Co-creation & co-production = crowdsourcing – nowe reguły tworzenia produktów i usług
  8. Storytelling – klasyczne narzędzie odkryte na nowo

Przygotowanie do zajęć

  • przygotowanie do zajęć: e-learning w obszarach podstaw koncepcji content marketingu i grywalizacji,
  • w trakcie sesji przed dniem drugim uczestnicy otrzymają grupowe zadanie z zakresu storytellingu pod wskazany opis sytuacji i brief
  • przemyślenia i refleksje w obszarze budowania marki osobistej (personal branding) z uwzględnieniem narzędzi content marketing i social media do wykorzystania narzędzi content marketing i social media

 

Program szczegółowy

Inspirujące wprowadzenie – virtual reality na podstawie best practices

Przykłady, w tym zaprezentowanie pierwszych opatentowanych okularów/gogli, które pozwalają wykreować wokół noszącej je osoby wirtualny świat

Personal branding – jak budować markę osobistą

  • Interakcyjny quiz – tworzenie świata wartości a marka osobista
  • Quiz/test osobisty – jaką wartość indywidualnie tworzysz? Role grupowe
  • Marka osobista – indywidualna, liderów firmy oraz wirtualna
  • Narzędzia wykorzystywane do tworzenia marki osobistej – off-line i on-line

Grywalizacja w marketingu – symulacja/ gra marketingowa „na żywo”

  • Kiedy warto sięgać po gry i jak zgamifikować swoją strategię marketingową?
  • Udział w symulacji – grywalizacji marketingowej z wdrażania działań marketingowych
  • Studia przypadków kampanii wykorzystujących grywalizację i przykłady
  • Zakończenie pierwszego dnia warsztatów z wręczeniem nagród najlepszym zespołom

Po zakończeniu pierwszego dnia – inspiracja dotycząca możliwości tworzenia indywidualnej marki osobistej (w płaszczyźnie zawodowej i pozazawodowej) oraz sprawdzenie własnych umiejętności i talentów w tworzeniu strategii marketingowych dzięki uczestnictwie w inspirującej grywalizacji.

Content marketing – klucz do zrozumienia nowoczesnego marketingu

  • Quiz z nowych narzędzi marketingowych
  • Content marketing na tle innych narzędzi marketingowych – model nowego marketingu
  • Lejek sprzedażowy w marketingu treści
  • Jak tworzyć strategię content marketingową i dobrać odpowiednie narzędzia

Crowdfunding, czyli zbiórka publiczna na przykładach

  • Crowdfunding – czy tylko dla startupów i organizacji non-profit
  • Warunki realizacji skutecznej strategii w zakresie crowdfunding
  • Przykłady skutecznych strategii crowdfundingu w Polsce i na świecie

Real-time marketing – jakie są zalecenia dla efektywnego RTM

  • Narzędzia real-time marketingu i jak zbudować synergię?
  • Jak mierzyć efekty RTM?
  • Inspirujące przykłady real-time marketingu

Crowdsourcing jako źródło dla koprodukcji i designu

  • Studia przypadków i inspiracje
  • Tworzenie modeli crowdsourcingu i ocena ich efektywności
  • Ćwiczenie w zakresie dobrych praktyk

Storytelling – sztuka opowiadania historii w praktyce

  • Kluczowe zasady storytellingu w praktyce
  • Konstrukcja inspirującej historii – na przykładach
  • Prezentacja zadania domowego z elementami mentoringu pozadaniowego i wnioskami
    – krótkie historie prezentowane przez uczestników projektu

Po zakończeniu drugiego dnia – inspiracje z obszaru wykorzystania nowych narzędzi marketingowych w codziennej pracy oraz w praktyce doradzania innym, a także wartościowy feedback z obszaru przyciągania uwagi innych pasjonującymi opowieściami.

Podsumowanie  strategicznej gry marketingowej  Markstrat

  • Wyniki
  • Obserwacje prowadzącego
  • Podejście strategiczne w sytuacji zmiany rynkowej
  • Gala i rozdanie dyplomów

 

SESJA Va. INNOWACYJNY NEW PRODUCT DEVELOPMENT. REJS DO PORTU ŻÓŁTYCH KARTECZEK

Sesja V składa się z dwóch fakultatywnych zajęć do wyboru.

  1. Innowacyjny New Product Development. Rejs do portu żółtych karteczek
  2. Experience marketing, czyli jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji?

IBD Business School zastrzega sobie organizację zajęć przy minimum 5 uczestnikach.

 

Czas trwania: 2 dni

Miejsce zajęć: Green Park Conference Centre, Serock

Cele szkolenia

  • Poszerzenie wiedzy z zakresu innowacji i zarządzania procesem NPD na poziomie firmy
  • Lepsze zrozumienie uwarunkowań organizacyjnych i rynkowych innowacji
  • Poznanie i przećwiczenie wybranych technik, które zwiększają kreatywność i innowacyjność
  • Rozwój umiejętności w obszarze tworzenia i zarządzania procesem NPD w przedsiębiorstwie poprzez aktywne formy nauki
  • Inspiracja
  • Integracja uczestników i networking

Tematyka

I. Kreatywność i innowacje

  1. Kreatywność – podstawą procesu innowacyjnego
  2. Wybrane metody i techniki wspierające procesy kreatywności
  3. Koncepcje innowacji
  4. Rodzaje i źródła innowacji
  5. Modele i narzędzia innowacji
  6. Art of innovation – inspiracja

II. Zarządzanie innowacyjnym procesem rozwoju nowych produktów w firmie

  1. Insighty, ich istota oraz proces odkrywania
  2. Badania, informacja rynkowa od nabywcy w procesie tworzenia NPD
  3. Brief marketingowy i zasady współpracy z działem rozwoju produktu
  4. Projektowanie systemu innowacji tzw. stage-gate model i wybrane wyzwania
  5. Dobre praktyki zarządzania innowacją z uwzględnieniem aspektów psychologicznych.
  6. Przykłady i studia przypadków inspirujących projektów, firm, innowacyjnych marek
  7. Zadanie grupowe: projektowanie NPD  z elementami ABIs pod zadany wcześniej opis sytuacji.

 

Program szczegółowy

I. Kreatywność i innowacje

Kreatywność – podstawą procesu innowacyjnego

Wybrane metody i techniki wspierające procesy kreatywności, m. in.

  • metoda Zing, synektyka, technika myślenia lateralnego, m.in kapelusze de Bono, strategia błękitnego oceanu, redefiniowanie wartości dla klienta, etc.,
  • zastosowanie wybranych metod i technik w praktyce

Koncepcje innowacji

  • Koncepcja Diamentu innowacji
  • Przykłady zastosowania koncepcji Diamentu przez czołowe firmy

Rodzaje i źródła innowacji

  • Radykalne i ulepszające
  • Produktowe, usługowe, technologiczne, procesowe, organizacyjne, marketingowe
  • Źródła wewnętrzne i zewnętrzne innowacji

Modele i narzędzia innowacji

  • Model podażowy – technology push
  • Model popytowy – market pull
  • Nieliniowy (interaktywny) model innowacji
  • Open innovation – nowe podejście do innowacji

Art of innovation – inspiracja

II. Zarządzanie innowacyjnym procesem rozwoju nowych produktów w firmie

Insighty, ich istota oraz proces odkrywania

  • Kto powinien być zaangażowany w proces tworzenia NPD?
  • Pomysły i tunel innowacji

Badania, informacja rynkowa od nabywcy w procesie tworzenia NPD

Brief marketingowy i zasady współpracy z działem rozwoju produktu

  • Obowiązkowe elementy briefu NPD
  • Jak efektywnie współpracować z działem R&D – zalecenia i wskazówki

Projektowanie systemu innowacji tzw. stage-gate model i wybrane wyzwania

  • Etapy systemu innowacji bramek i baz tzw. stage-gate model
  • Preselekcja i wybór inicjatyw innowacyjnych
  • Priorytetyzacja inicjatyw innowacyjnych – jak sobie radzić, jakie kryteria stosować
  • Jak z rozwagą finansować innowacje?

Dobre praktyki zarządzania innowacją z uwzględnieniem  aspektów psychologicznych

Przykłady i studia przypadków inspirujących projektów, firm, innowacyjnych marek

Zadanie grupowe: projektowanie NPD  z elementami ABIs pod zadany wcześniej opis sytuacji

 

SESJA Vb. EXPERIENCE MARKETING, CZYLI JAK SKUTECZNIE WYRÓŻNIĆ SIĘ NA TLE KONKURENCJI?

Czas trwania: 2 dni

Miejsce zajęć: Sienna Training Centre, Warszawa

Cele szkolenia

  • Wzrost wiedzy w zakresie marketingu doznań, jego istoty i poszczególnych typów doświadczeń wykorzystywanych podczas kreowania działań marketingowych
  • Nabycie wiedzy w obszarze budowania strategii marketingowej wg koncepcji marketingu doświadczeń
  • Rozwój umiejętności i kompetencji w zakresie tworzenia doświadczenia wg koncepcji experiential marketingu
  • Inspiracja

Tematyka

  1. Marketing doświadczeń – podstawy koncepcji
  2. Obszary experience marketingu. Podejście modułowe wg B. H. Schmitta
  3. Koncepcje i strategia projektowania doświadczenia

Przygotowanie do sesji: lektura wskazanego artykułu.

 

Program szczegółowy

I. Marketing doświadczeń – podstawy koncepcji

Dlaczego konsumenci pragną doświadczeń?

  • Prezentacja przekształceń ekonomicznych i społeczno-kulturowych, który doprowadziły do pojawienia się gospodarki doświadczeń
  • Profil konsumenta zainteresowanego udziałem w gospodarce doświadczeń

Czym jest marketing doświadczeń?

  • Gospodarka doświadczeń a marketing doznań
  • Rodzaje doświadczeń

II. Obszary experiential marketingu. Podejście modułowe wg B. H. Schmitta

Moduł sensoryczny

  • Istota i rodzaje marketingu sensorycznego
  • Jakie korzyści daje stosowanie marketingu zmysłowego?
  • Przykłady zastosowania

Obszar emocji

  • Kiedy ten rodzaj marketingu jest skuteczny?
  • Zarządzanie emocjami oparte na autentyczności wg Pine’a i Gilmore’a
  • Przykłady zastosowania

Moduł intelektualny

  • Kiedy stosować ten rodzaj marketingu?
  • Przepis na udaną kampanię w obszarze intelektu
  • Przykłady zastosowania

Moduł behawioralny

  • Istota i cechy działań w sferze zachowań
  • Przykłady zastosowania

Moduł relacyjny

  • Istota i psychologia działań w obszarze relacji
  • Budowanie społeczności wokół marki
  • Przykłady zastosowania

Studium przypadku

III. Zarządzanie doświadczeniem klienta

  1. Poznanie i zrozumienie potrzeb klientów
  2. Doświadczenia a wartości marek i grupa docelowa
  3. Ćwiczenie: Mapa podróży klienta
  4. Zarządzanie doświadczeniem klienta (punkty styczności)
  5. Inscenizacja idealnego doświadczenia (Pine& Gilmore)

IV. Minibadanie etnograficzne

  1. Wprowadzenie metodyczne: o co chodzi w etnografii?
  2. Omówienie narzędzia badawczego (tabela z modułami Schmitta i elementami inscenizacji doświadczenia wg Pine’a i Gilmore’a do wypełnienia przykładami z badanej placówki)
  3. Podział uczestników na pary i losowanie punktu handlowego lub usługowego do przebadania
  4. Wyprawa w teren (badanie wybranych punktów handlowych i usługowych)
  5. Omówienie wyników i podsumowanie badania. Jakie elementy marketingu doświadczeń udało się odnaleźć w analizowanych placówkach? Które moduły i etapy inscenizacji doświadczenia idealnego nie zostały uruchomione? Wyobraź sobie, że badana placówka zatrudnia Cię jako konsultanta w celu wdrożenia strategii marketingu doświadczeń. Jakie usprawnienia zarekomendowałbyś analizowanej placówce?

Czas trwania

80 godz., 10 dni

21.11.2020 Sesja I
05-06.12.2020 Sesja II
19-20.12.2020 Sesja III
09-10.01.2021 Sesja IV
23-24.01.2021 Sesja V

Prelegenci

Cytat

PROWADZĄCY MODUŁY

prof. Jan Nowak

Michał Dziekoński - MBA, ACM/ wykładowca

Robert Gruszczyński - senior konsultant/ trener

dr Katarzyna Dziewanowska - wykładowca/ trener

dr Agnieszka Kacprzak - wykładowca/ trener

Agnieszka Barańska - konsultant/ trener

Tomasz Fochtman - Managing Partner Strategy & Innovation, MEC/ speaker

Rogier Croes - Chief Digital Office, MEC/ guest speaker

Tomasz Piątkowski - Chief Digital Officer GroupM, MEC/ guest speaker

Tomasz Kolanowski - Global Head of Innovation and Scalability Analytics & Insight, MEC/ guest speaker

Maciek Kawka - Strategy Director, MEC/ guest speaker

 

FALICYTATORZY

Rogier Croes - Chief Digital Office, MEC/ guest speaker

Tomasz Piątkowski - Chief Digital Officer GroupM, MEC/ guest speaker

Tomasz Kolanowski - Global Head of Innovation and Scalability Analytics & Insight, MEC/ guest speaker

Maciek Kawka - Strategy Director, MEC/ guest speaker

Gdzie i kiedy

Online 18 listopad 2021-28 styczeń 2022

Gdzie i kiedy

Online 25 wrzesień-21 listopad 2021

Zapisz się

Cena promocyjna
za osobę
8010 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

IBD Business School Sp. z o.o.
03-704 Warszawa
ul. Panieńska 9
woj. mazowieckie
Instytut jest jedną z czołowych firm doradczo-szkoleniowych na polskim rynku. Działa od 1990 roku. We współpracy z Polską Fundacją Badań nad Zarządzaniem prowadzi także działalność badawczą w zakresie zarządzania organizacją, w szczególności zasobami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uzyskania certyfikatu przyznawanego przez IBD Business School jest obecność na minimum 80% zajęć.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

IBD Business School Sp. z o.o.
03-704 Warszawa ul. Panieńska 9
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!