Szkolenie
Dobra rekrutacja - efektywność i bezpieczeństwo działania organizacji
O szkoleniu
Nabycie oraz kształtowanie umiejętności prowadzenia procesu rekrutacyjnego z uwzględnieniem głównych jego etapów realizacyjnych; przygotowanie do rekrutacji, efektywne prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, przegląd metod rekrutacyjnych, dokonywanie oceny porekrutacyjnej na podstawie uzyskiwanych informacji oraz modelu kompetencyjnego. Zastosowanie rekrutacji w działaniach employer brandingowych oraz kształtowaniu wizerunku firmy na zewnątrz organizacji.
Kto powinien wziąć udział?
- Osoby w firmach zajmujące się rekrutacją
- Pracownicy działów HR ( specjaliści HR, HR Managerowie )
- Managerowie działów
- Osoby prowadzące działalność biznesową i zatrudniające personel
- Pracownicy działów HR ( specjaliści HR, HR Managerowie )
- Managerowie działów
- Osoby prowadzące działalność biznesową i zatrudniające personel
Program szkolenia
1. Rekrutacja w firmie - podstawy procesu
- Definiowanie potrzeb rekrutacyjnych
- Rekrutacja jako proces – etapy i działania
- Rekrutacja wewnętrzna./zewnętrzna – dobór i zastosowanie. Wady i zalety metodologii.
- Opis stanowiska jako narzędzie wspierające rekrutację
- Kompetencje kandydata – mierzenie, wskaźniki, modele kompetencji
- Pomyłka rekrutacyjna – koszty, skutki, konsekwencje
2. Ogłoszenie rekrutacyjne
- Skuteczne ogłoszenie prasowe – czynniki kluczowe
- Kanały informacyjne – wybór strategii rekrutacyjnej
- Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych
3. Selekcja aplikacji
- Metody selekcji cv - screening
- Tworzenie pytań behawioralnych w oparciu o aplikacje kandydatów
- Strategiczne obszary dokumentacji – co nam mówi papier?
- Rozmowa telefoniczna z kandydatem – pierwsza selekcja
4. Praktyczne narzędzia rekrutacyjne
- Przegląd rodzajów narzędzi rekrutacyjnych
- Wywiady rekrutacyjne
- Metody grupowe – Assessment Center
- Testy psychologiczne i inne metody
- Atuty i ograniczenia metod rekrutacyjnych
5. Komunikacja interpersonalna w procesie rekrutacyjnym
- Komunikacja interpersonalna – mowa werbalna i niewerbalna w procesie oceny
- Techniki komunikacyjne wspierające kontakt interpersonalny
6. Wywiad rekrutacyjny
- Przygotowanie rekrutera do rozmowy rekrutacyjnej
- Wywiad rekrutacyjny - rodzaje i struktura rozmowy
- Rola i struktura pytań
- Prowadzenie wywiadu rekrutacyjnego – kluczowe zasady
- Błędy popełniane podczas rozmów kwalifikacyjnych
- Notowanie w trakcie wywiadu z kandydatem
7. Wywiad telefoniczny
- Wywiad telefoniczny – główne cele
- Standard rozmowy z kandydatem
8. Ocena kompetencji kandydata
- Ocena kandydata – obiektywizowanie procesu
- Błędy interpretacyjne popełniane podczas oceny
- Formularze oceny
- Badanie referencji – zasady wspierające autentyczność referencji
9. Udzielanie informacji zwrotnej w procesie rekrutacyjnym
- Informacja zwrotna dla kandydata
- Prezentacja oferty – standardy rozmowy
- Komunikacja z kandydatem w dalszych etapach procesu rekrutacyjnego
10. Employer Branding w rekrutacji
- Employer branding w rekrutacji - jak wykorzystywać proces rekrutacyjny na użytek firmy
11. Podsumowanie
- Najważniejsze akcenty szkolenia - synteza
- Indywidualne plany wdrożeń na przyszłość
- Definiowanie potrzeb rekrutacyjnych
- Rekrutacja jako proces – etapy i działania
- Rekrutacja wewnętrzna./zewnętrzna – dobór i zastosowanie. Wady i zalety metodologii.
- Opis stanowiska jako narzędzie wspierające rekrutację
- Kompetencje kandydata – mierzenie, wskaźniki, modele kompetencji
- Pomyłka rekrutacyjna – koszty, skutki, konsekwencje
2. Ogłoszenie rekrutacyjne
- Skuteczne ogłoszenie prasowe – czynniki kluczowe
- Kanały informacyjne – wybór strategii rekrutacyjnej
- Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych
3. Selekcja aplikacji
- Metody selekcji cv - screening
- Tworzenie pytań behawioralnych w oparciu o aplikacje kandydatów
- Strategiczne obszary dokumentacji – co nam mówi papier?
- Rozmowa telefoniczna z kandydatem – pierwsza selekcja
4. Praktyczne narzędzia rekrutacyjne
- Przegląd rodzajów narzędzi rekrutacyjnych
- Wywiady rekrutacyjne
- Metody grupowe – Assessment Center
- Testy psychologiczne i inne metody
- Atuty i ograniczenia metod rekrutacyjnych
5. Komunikacja interpersonalna w procesie rekrutacyjnym
- Komunikacja interpersonalna – mowa werbalna i niewerbalna w procesie oceny
- Techniki komunikacyjne wspierające kontakt interpersonalny
6. Wywiad rekrutacyjny
- Przygotowanie rekrutera do rozmowy rekrutacyjnej
- Wywiad rekrutacyjny - rodzaje i struktura rozmowy
- Rola i struktura pytań
- Prowadzenie wywiadu rekrutacyjnego – kluczowe zasady
- Błędy popełniane podczas rozmów kwalifikacyjnych
- Notowanie w trakcie wywiadu z kandydatem
7. Wywiad telefoniczny
- Wywiad telefoniczny – główne cele
- Standard rozmowy z kandydatem
8. Ocena kompetencji kandydata
- Ocena kandydata – obiektywizowanie procesu
- Błędy interpretacyjne popełniane podczas oceny
- Formularze oceny
- Badanie referencji – zasady wspierające autentyczność referencji
9. Udzielanie informacji zwrotnej w procesie rekrutacyjnym
- Informacja zwrotna dla kandydata
- Prezentacja oferty – standardy rozmowy
- Komunikacja z kandydatem w dalszych etapach procesu rekrutacyjnego
10. Employer Branding w rekrutacji
- Employer branding w rekrutacji - jak wykorzystywać proces rekrutacyjny na użytek firmy
11. Podsumowanie
- Najważniejsze akcenty szkolenia - synteza
- Indywidualne plany wdrożeń na przyszłość
Prelegenci


trener TQMsoft
Weź udział
Cena 1
PLN netto /os
1850
PLN
Cena zawiera:
- szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności.
Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenie uczestnictwa w postaci Karty zgłoszenia -W przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury otrzymanej po szkoleniu w terminie 14 dni.
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury otrzymanej po szkoleniu w terminie 14 dni.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a