Szkolenie: INFORMACJA PRASOWA – ZASADY REDAGOWANIA I BUDOWANIA RELACJI Z MEDIAMI

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/informacja-prasowa-zasady-redagowania-i-budowania-relacji-z-mediami-52141-id1128

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia:
• znajomość użytecznych zasad redagowania informacji prasowych
• poznanie reguł dostosowywania treści i formy informacji prasowej do typu medium
• wiedza, jak zaprojektować system komunikacji z mediami
• nabycie umiejętności budowania długotrwałych relacji z mediami za pośrednictwem informacji prasowej.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie adresowane jest do: rzeczników prasowych, asystentów i doradców, specjalistów ds. informacji i promocji, autorów materiałów prasowych oraz redaktorów stron www

Program szkolenia:

Moduł 1 Informacja prasowa – sztuka nawiązywania pierwszego kontaktu
• Informacja prasowa - zastosowanie
• System komunikacji z mediami
• Funkcje informacji prasowej a potrzeby dziennikarzy
Moduł 2 Informacja prasowa – przeczytać od A do Z
• Zasady redagowania informacji prasowej techniką „odwróconej piramidy”
• Kompozycja treści i grafiki
• Język informacji prasowej dostosowany do potrzeb komunikacyjnych opinii publicznej
Moduł 3 Informacja prasowa vs. multimedialność komunikacji
• e-informacja prasowa na przykładzie Social Media Press Release
• metody budowania przekazu multimedialnego
• techniki dostosowania przekazu do nośników typu: strona internetowa instytucji/projektu, Facebook/MySpace/Twitter/Blip, narzędzia komunikacji mobilnej oraz newslettery i akcje mailingowe

Informacje o prelegentach:

trenerka i konsultantka; doradza instytucjom publicznym, jak budować relacje z mediami oraz społecznością lokalną. Realizuje autorskie szkolenia na temat zarządzania wizerunkiem, public relations, konsultacji społecznych oraz redagowania materiałów prasowych, jak również informacyjno-promocyjnych. Jako trenerka i redaktorka specjalizuje się w przedsięwzięciach dedykowanych administracji publicznej.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2 - c

Cena zawiera:

W cenie materiały szkoleniowe, zaświadczenie, lunch oraz przerwy kawowe.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 15 lipca 2013 r. fax: (22) 351 93 10, e-mail: szkolenia@frdl.org.pl lub wybrać opcje zapisu przez stronę www.frdl.mazowsze.pl

Wydarzenie: INFORMACJA PRASOWA – ZASADY REDAGOWANIA I BUDOWANIA RELACJI Z MEDIAMI