O szkoleniu
CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO
- Zrozumienie, jak zaplanować i zbudować strumień wartości usług w celu tworzenia, dostarczania i wspierania usług
- Zrozumienie, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wsparcia we wszystkich strumieniach Systemu Wartości Usług (SVS) i Value
- Poznanie, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA
- Uczetnik który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektornicznej. Certyfikat ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support ważny jest bezterminowo.
- Szerokie zrozumienie, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi zgodnie z najnowszymi i najlepszymi praktykami rynkowymi.
- Zrozumienie, jak planować i budować strumień wartości usług w celu tworzenia, dostarczania i wspierania usług.
- Zrozumienie, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wsparcia usług w systemie wartości usług (SVS) ITIL i strumieniach wartość.
Praktycy zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL Managing Professional (MP)
Osoby odpowiedzialne za obsługę usług cyfrowych lub wspieranych przez IT (IT-enabled) oraz za ich kompleksowe wsparcie i dostarczanie;
Typowe role w organizacji: Manager Service Desku i jego pracownicy; Dyrektor/ Kierownik infrastruktury IT i wsparcia technicznego; Manager problemów; Manager zmian; Manager wydań; Specjalista DevOps; Manager programu lub projektu ciągłego doskonalenia; Analityk ds. usług i wsparcia; Właściciel procesu; Service Level Manager, Service Owner itp.
Program szkolenia
Szkolenie ITIL 4 CDS przedstawia najważniejsze aktywności związane z zarządzaniem usługami i wykracza poza obecny zakres biblioteki ITIL V3, aby objąć również tworzenie usług i dostarczanie wartości. Program szkolenia obejmuje praktyki ITIL 4, które są niezbędne do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w całym modelu biznesowym zdefiniowanym w nowym systemie wartości usług (SVS) ITIL:
- Service design price and orchestration
- Software development and management
- Deployment management
- Release management
- Service validation and testing
- Change enablement
- Ensuring stakeholder satisfaction
- Service Desk
- Incident management – detection and resolution
- Problem management
- Knowledge management
- Service level management
- Monitoring and event management
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
