ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

O szkoleniu

3-dniowe szkolenie ITIL® Specialist: Create, Deliver & Support (CDS) jest jednym z 4 zaawansowanych szkoleń na ścieżce do uzyskania tytułu ITIL® 4 Managing Professional (MP). Szkolenie ITIL 4 CDS jest czymś więcej niż tylko opisem praktyk lub procesów - to "klej", który scala cały cykl życia usługi, aby zapewnić rzeczywistą i trwałą wartość poprzez usługi. To praktyczny przewodnik dla tych, którzy pracują z szerokim zakresem usług wspieranych przez IT (IT-enabled). Zawiera jasne wskazówki, jak współpracować i koordynować wysiłki na rzecz projektowania, budowania i wspierania zintegrowanych i skutecznych produktów i usług. Celem jest praca z technologią informatyczną zamieniająca popyt w wartość, ale nie za pomocą odseparowanych silosów z technicznymi funkcjami, ale z jakością, synergią i spójnością.

CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO
- Zrozumienie, jak zaplanować i zbudować strumień wartości usług w celu tworzenia, dostarczania i wspierania usług
- Zrozumienie, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wsparcia we wszystkich strumieniach Systemu Wartości Usług (SVS) i Value
- Poznanie, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi
Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA

  • Uczetnik który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektornicznej. Certyfikat ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support ważny jest bezterminowo.
  • Szerokie zrozumienie, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi zgodnie z najnowszymi i najlepszymi praktykami rynkowymi.
  • Zrozumienie, jak planować i budować strumień wartości usług w celu tworzenia, dostarczania i wspierania usług.
  • Zrozumienie, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wsparcia usług w systemie wartości usług (SVS) ITIL i strumieniach wartość.
Kto powinien wziąć udział?

Praktycy  zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL Managing Professional (MP)

Osoby odpowiedzialne za obsługę usług cyfrowych lub wspieranych przez IT (IT-enabled) oraz za ich kompleksowe wsparcie i dostarczanie;

Typowe role w organizacji: Manager Service Desku i jego pracownicy; Dyrektor/ Kierownik infrastruktury IT i wsparcia technicznego; Manager problemów; Manager zmian; Manager wydań; Specjalista DevOps; Manager programu lub projektu ciągłego doskonalenia; Analityk ds. usług i wsparcia; Właściciel procesu; Service Level Manager, Service Owner itp.

Program szkolenia

Szkolenie ITIL 4 CDS przedstawia najważniejsze aktywności związane z zarządzaniem usługami i wykracza poza obecny zakres biblioteki ITIL V3, aby objąć również tworzenie usług i dostarczanie wartości. Program szkolenia obejmuje praktyki ITIL 4, które są niezbędne do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w całym modelu biznesowym zdefiniowanym w nowym systemie wartości usług (SVS) ITIL:

  1. Service design price and orchestration
  2. Software development and management
  3. Deployment management
  4. Release management
  5. Service validation and testing
  6. Change enablement
  7. Ensuring stakeholder satisfaction
  8. Service Desk
  9. Incident management – detection and resolution
  10. Problem management
  11. Knowledge management
  12. Service level management
  13. Monitoring and event management

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Trener Altkom Akademia

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
4 100
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
  • Ulica i nr: ul. Chłodna 51
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1880008391

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!