O szkoleniu
CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO
- Zrozumienie zakresu tego, co i czym należy kierować i / lub planować, jak korzystać z kluczowych zasad i metod kierowania i planowania w tym kontekście.
- Zrozumienie rolę GRC (Ład korporacyjny, zarządzanie ryzykiem przedsiębiorstwa oraz zgodność korporacyjną z obowiązującymi przepisami i regulacjami.) oraz jak zintegrować zasady i metody z systemem wartości usług.
- Zrozumienie, jak stosować kluczowe zasady i metody zarządzania zmianami organizacyjnymi do kierowania, planowania i doskonalenia.
- Zrozumienie obszarów Ciągłego doskonalenia; pomiarów i raportowania; oraz kierowania, planowania i doskonalenie strumieni wartości oraz praktyk.
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA
- Uczestnik, który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektornicznej. Certyfikat ITIL 4 Strategist Direct Plan and Improve ważny jest bezterminowo.
- Zrozumienie roli GRC (Governance, Risk and Compliance) oraz zdobycie wiedzy, jak zintegrować te zasady i metody z systemem wartości usług (SVS) ITIL;
- Zrozumienie oraz zdobycie wiedzy, jak stosować kluczowe zasady i metody ciągłego doskonalenia dla wszystkich rodzajów ulepszeń;
- Zrozumienie oraz zdobycie wiedzy, jak stosować kluczowe zasady i metody zarządzania zmianami organizacyjnymi do kierowania, planowania i doskonalenia;
- Zrozumienie oraz zdobycie wiedzy jak korzystać z kluczowych zasad i metod mierzenia i raportowania w kierowaniu, planowaniu i doskonaleniu;
- Zrozumienie oraz zdobycie wiedzy, jak kierować, planować i doskonalić strumienie wartości i praktyki.
- Zapoznanie się z kluczowymi pojęciami związanymi z kierowaniem, planowaniem i doskonaleniem (Direct, Plan & Improve).
- Zrozumienie zakres tego, czym trzeba kierować i co trzeba planować, i umożliwienie korzystania z kluczowych zasad i metod kierowania i planowania w tym kontekście.
Liderzy IT i menadżerowie wszystkich szczebli organizacji, którzy chcą uzyskać tytuł ITIL Managing Professional (MP) lub ITIL Strategic Leader (SL).
Program szkolenia
Szkolenie ITIL®4 DPI dostarcza specjalistom IT praktyczne umiejętności niezbędne do stworzenia organizacji, która stale się uczy i doskonali, utrzymując silny i skuteczny kierunek strategiczny. Program kursu koncentruje się na następujących praktykach ITIL®4
- Continual improvement
- Measurement and reporting
- Portfolio management
- Organizational change management
- Risk management
Istotnym elementem programu szkolenia jest poznanie wpływu takich metod pracy jak DevOps, Agile i Lean oraz tego, w jaki sposób można je wykorzystać z korzyścią dla całej organizacji. Szkolenie obejmuje praktyczne i strategiczne elementy planowania i dostarczania ciągłych usprawnień z niezbędną zwinnością (agility).
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
