Szkolenie

Metody wyboru i oceny dostawców

O szkoleniu

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Terminy szkolenia
25 października 2019r., Wrocław - Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
22 listopada 2019r., Warszawa - Warsaw Plaza Hotel****
13 grudnia 2019r., Zakopane - Mercure Kasprowy***


Korzyści dla uczestników
Powyższy warsztat jest syntezą najbardziej skutecznych narzędzi kształtowania świadomej strategii zarządzania Dostawcami. Uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie umiejętności analitycznych i miękkich. Będą mogli przećwiczyć w praktyce stosowanie modeli i algorytmów, które w znacznym stopniu wspierają proces decyzyjny oraz całkowitą efektywność obszaru zarządzania Dostawcami. Efektem uczestnictwa w szkoleniu będzie znaczny wzrost kompetencji wymaganych na stanowiskach związanych z procesem zakupowym a co za tym idzie polepszeniem mierzalnych wyników firmy w strategicznych obszarach.
Uczestnicy szkolenia, poznają najbardziej skuteczne metody budowania strategii pracy z Dostawcami wykorzystywane przez firmy uzyskujące ponadprzeciętne wyniki w tym zakresie. Zawartość merytoryczna umożliwi weryfikację w jaki sposób należy kształtować wewnętrzną politykę zakupową oraz pozycję osób dedykowanych do takich zadań. Uczestnicy poznają pełny proces zarządzania - począwszy od metod selekcji i oceny opartych na algorytmach decyzyjnych poprzez narzędzia kształtowania efektywności jednostki oraz portfela Dostawców. Poruszone zostaną również zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacyjnym, które pojawia się w momentach zmian organizacyjnych. Aby podnieść kompetencje w pełnym zakresie tematycznym.

Uczestnicy poznają sprawdzone metody kształtowania długofalowej współpracy opartej z jednej strony na ciągłej ewaluacji i celach, z drugiej zaś na partnerskich relacjach i lojalności.
Kto powinien wziąć udział?
Osoby, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjacji umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz renegocjowania.

Program szkolenia

1. Strategiczna rola osób pełniących funkcje zakupowe w firmie":
• zarządzanie informacją SIM (Supplier Information Management) jako wsparcie strategii firmy,
• zarządzanie popytem wewnętrznym - kształtowanie efektu skali,
• tworzenie zespołów zakupowych (projektowych),
• aspekty centralizacji lub decentralizacji zakupów,
• modele struktur i działań zakupowych uwzględniające sprawdzone wzorce:
• strategic Sourcing,
• purchasing,
• procurement.

2. Zaawansowane metody wspierające podejmowanie decyzji - wybór i ocena dostawcy:
• algorytm AHP (Analytic Hierarchy Process),
• TCO (Total Cost of Ownership),
• projektowanie kryteriów wyboru dostawcy w zależności od strategii rozwoju firmy.

3. Efektywność współpracy z dostawcą indywidualnym:
• właściwe określenie statusu dostawcy / produktu / grupy produktowej,
• identyfikacja luk potencjału współpracy (logistyczne, finansowe, jakościowe, sprzedażowe),
• projektowanie cyklu rozwojowego.

4. Efekt Synergii w zarządzaniu portfelem dostawców:
• algorytm ANP (Analytic Network Process),
• metoda Wnioskowania Wstecznego.

5. Metody ograniczania ryzyka związane z wprowadzaniem zmiany:
• nowy dostawca, zmiana dostawcy,
• nowe produkty / usługi,
• redukcja współpracy, rozłożenie zamówień, jednorazowe zamówienie,
• zmiana warunków współpracy z aktualnym dostawcą.

6. Zasady budowania współpracy partnerskiej:
• CP (Collaborative Planning),
• ECR (Efficient Consumer Response),
• pułapki relacji - partner czy zakładnik.

7. Inspirujące przykłady polityki zakupowej w firmach TOP 500 - profile:
• produkcyjne,
• usługowe,
• handlowe.

Prelegenci

Cytat
-

Gdzie i kiedy

Poznań 11 października 2019
Hotel Mercure Poznań Centrum****

Poznań

ul. Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Weź udział

Cena 1
PLN + VAT
840 PLN
Cena zawiera:
  • Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!