O szkoleniu
Cel szkolenia
Jednym z najbardziej stymulującym rozwój pracowników, a niestety często niedocenianym, jest proces wyznaczania celów okresowych oraz ich ewaluacja.
Celem warsztatu jest dostarczenie praktycznej wiedzy i umiejętności oraz narzędzi z zakresu prowadzenia okresowych spotkań oceniających. W wielu firmach takie działania są przewidziane, ale by przynosiły efekty często brakuje odpowiednich umiejętności do przeprowadzenia takich rozmów. Szczególnie istotne jest, aby menedżerowie i specjaliści potrafili efektywnie komunikować się z pracownikami i motywować ich.
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Korzyścią dla uczestników będzie niezbędne przygotowanie do prowadzenia spotkań, przekazywania informacji pracownikom o ich ocenie i potencjalnych możliwościach. Także nauczą się jak kontraktować rozwój kompetencji oraz jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w rozmowie z podwładnymi.
Jednym z najbardziej stymulującym rozwój pracowników, a niestety często niedocenianym, jest proces wyznaczania celów okresowych oraz ich ewaluacja.
Celem warsztatu jest dostarczenie praktycznej wiedzy i umiejętności oraz narzędzi z zakresu prowadzenia okresowych spotkań oceniających. W wielu firmach takie działania są przewidziane, ale by przynosiły efekty często brakuje odpowiednich umiejętności do przeprowadzenia takich rozmów. Szczególnie istotne jest, aby menedżerowie i specjaliści potrafili efektywnie komunikować się z pracownikami i motywować ich.
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Korzyścią dla uczestników będzie niezbędne przygotowanie do prowadzenia spotkań, przekazywania informacji pracownikom o ich ocenie i potencjalnych możliwościach. Także nauczą się jak kontraktować rozwój kompetencji oraz jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w rozmowie z podwładnymi.
Kto powinien wziąć udział?
kadry zarządzającej przedsiębiorstw, menedżerów, specjalistów z Działów Personalnych oraz wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Program szkolenia
1. Założenia koncepcji zarządzania wynikami pracy
Planowanie indywidualnych celów zawodowych zgodnych z celami firmy
Monitorowanie i kontrola stopnia osiągania celów zawodowych
Weryfikacja i ocena poziomu kompetencji
Tworzenie indywidualnych planów rozwojowych
Systemy motywacyjne
2. Sposób ustalania celów
Etapy planowania
Źródła celów
Zasady przekazywania celów
3. Przygotowanie menadżera do okresowej rozmowy oceniającej
Wyzwania menadżera
Funkcje zarządzania
Zarządzanie bieżące i okresowe
4. Kompetencje
Definicja
Chce / potrafi
5. Motywująca rozmowa oceniająca
Cele rozmów
Trzy podstawowe obszary: przeszłość, przyszłość, plan rozwoju
Funkcje rozmowy
Warunki konieczne do przeprowadzenia rozmowy
Style prowadzenia rozmowy okresowej
Struktura motywującej rozmowy okresowej
Najczęstsze błędy popełniane w procesie oceny
6. Narzędzia komunikacyjne
Asertywna pochwała
Komunikaty: TY vs. JA
Asertywna krytyka
7. Określanie celów rozwojowych
8. Indywidualny plan rozwoju
Cele biznesowe
Cele rozwojowe
9. Trudne sytuacje podczas spotkań
Model reagowania na komunikat TY
Przyjmowanie krytyki: postawa i zachowania
Planowanie indywidualnych celów zawodowych zgodnych z celami firmy
Monitorowanie i kontrola stopnia osiągania celów zawodowych
Weryfikacja i ocena poziomu kompetencji
Tworzenie indywidualnych planów rozwojowych
Systemy motywacyjne
2. Sposób ustalania celów
Etapy planowania
Źródła celów
Zasady przekazywania celów
3. Przygotowanie menadżera do okresowej rozmowy oceniającej
Wyzwania menadżera
Funkcje zarządzania
Zarządzanie bieżące i okresowe
4. Kompetencje
Definicja
Chce / potrafi
5. Motywująca rozmowa oceniająca
Cele rozmów
Trzy podstawowe obszary: przeszłość, przyszłość, plan rozwoju
Funkcje rozmowy
Warunki konieczne do przeprowadzenia rozmowy
Style prowadzenia rozmowy okresowej
Struktura motywującej rozmowy okresowej
Najczęstsze błędy popełniane w procesie oceny
6. Narzędzia komunikacyjne
Asertywna pochwała
Komunikaty: TY vs. JA
Asertywna krytyka
7. Określanie celów rozwojowych
8. Indywidualny plan rozwoju
Cele biznesowe
Cele rozwojowe
9. Trudne sytuacje podczas spotkań
Model reagowania na komunikat TY
Przyjmowanie krytyki: postawa i zachowania
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Trener biznesu, coach, konsultant i doradca, praktyk. Dawniej bardziej manager, obecnie bardziej szkoleniowiec. Posiada 19 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach. Uzyskał tytuł Mistrz Praktyk NLP. Uczył się m.in. u Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt. Posiada certyfikacje trenerską Dale Carnegie Training. Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności menadżerskich, handlowych oraz odzyskiwaniu trudnych należności. Szkolił min. pracowników: PZU, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, PKN Orlen, Ceramika Paradyż, Vobis, Alior Bank, Rieber Foods Polska S.A. i wiele innych firm.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Gromada "Dom Chłopa" ***
00-030 Warszawa
Plac Powstańców Warszawy 2
woj. mazowieckie
hotel Czarny Potok***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 880
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 21.04.2013 r. (kolacja) do 24.04.2013 r.(śniadanie) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach