Szkolenie: OCENA OKRESOWA PRACOWNIKÓW – WARSZTATY PRAKTYCZNE

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/ocena-okresowa-pracownikow-warsztaty-praktyczne-50430-id71

Informacje o szkoleniu

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia

Jednym z najbardziej stymulującym rozwój pracowników, a niestety często niedocenianym, jest proces wyznaczania celów okresowych oraz ich ewaluacja.
Celem warsztatu jest dostarczenie praktycznej wiedzy i umiejętności oraz narzędzi z zakresu prowadzenia okresowych spotkań oceniających. W wielu firmach takie działania są przewidziane, ale by przynosiły efekty często brakuje odpowiednich umiejętności do przeprowadzenia takich rozmów. Szczególnie istotne jest, aby menedżerowie i specjaliści potrafili efektywnie komunikować się z pracownikami i motywować ich.

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Korzyścią dla uczestników będzie niezbędne przygotowanie do prowadzenia spotkań, przekazywania informacji pracownikom o ich ocenie i potencjalnych możliwościach. Także nauczą się jak kontraktować rozwój kompetencji oraz jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w rozmowie z podwładnymi.

Szkolenie skierowane jest do:

kadry zarządzającej przedsiębiorstw, menedżerów, specjalistów z Działów Personalnych oraz wszystkich zainteresowanych tą tematyką.

Program szkolenia:

1. Założenia koncepcji zarządzania wynikami pracy

Planowanie indywidualnych celów zawodowych zgodnych z celami firmy
Monitorowanie i kontrola stopnia osiągania celów zawodowych
Weryfikacja i ocena poziomu kompetencji
Tworzenie indywidualnych planów rozwojowych
Systemy motywacyjne

2. Sposób ustalania celów

Etapy planowania
Źródła celów
Zasady przekazywania celów

3. Przygotowanie menadżera do okresowej rozmowy oceniającej

Wyzwania menadżera
Funkcje zarządzania
Zarządzanie bieżące i okresowe

4. Kompetencje

Definicja
Chce / potrafi

5. Motywująca rozmowa oceniająca

Cele rozmów
Trzy podstawowe obszary: przeszłość, przyszłość, plan rozwoju
Funkcje rozmowy
Warunki konieczne do przeprowadzenia rozmowy
Style prowadzenia rozmowy okresowej
Struktura motywującej rozmowy okresowej
Najczęstsze błędy popełniane w procesie oceny

6. Narzędzia komunikacyjne

Asertywna pochwała
Komunikaty: TY vs. JA
Asertywna krytyka

7. Określanie celów rozwojowych

8. Indywidualny plan rozwoju

Cele biznesowe
Cele rozwojowe

9. Trudne sytuacje podczas spotkań

Model reagowania na komunikat TY
Przyjmowanie krytyki: postawa i zachowania

Informacje o prelegentach:

Trener biznesu, coach, konsultant i doradca, praktyk. Dawniej bardziej manager, obecnie bardziej szkoleniowiec. Posiada 19 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach. Uzyskał tytuł Mistrz Praktyk NLP. Uczył się m.in. u Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt. Posiada certyfikacje trenerską Dale Carnegie Training. Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności menadżerskich, handlowych oraz odzyskiwaniu trudnych należności. Szkolił min. pracowników: PZU, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, PKN Orlen, Ceramika Paradyż, Vobis, Alior Bank, Rieber Foods Polska S.A. i wiele innych firm.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1880,00 - zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

Pobyt: od 21.04.2013 r. (kolacja) do 24.04.2013 r.(śniadanie) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Szkolenie, kurs: OCENA OKRESOWA PRACOWNIKÓW – WARSZTATY PRAKTYCZNE