Szkolenie: Prawne aspekty ochrony marki i nowych produktów

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/prawne-aspekty-ochrony-marki-i-nowych-produktow-70871

Informacje o szkoleniu

  • Prawne aspekty ochrony marki i nowych produktów


    ID szkolenia: 70871
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 28.03.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-16.30
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

ma identyfikowana jest najczęściej przez klientów poprzez logo lub nazwę. Budowana przez wiele lat marka wraz z produktami stanowią fundamentalną wartość przedsiębiorstwa, którą należy w odpowiedni sposób chronić. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego dowiedzą się Państwo jak skutecznie chronić produkt i markę, jaką strategię ochrony przyjąć oraz jakie kroki prawne należy podjąć, aby nie narazić firmy na straty.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie adresowane jest dla osób:

Członków zarządów
Menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami
Kierowników działów prawnych i organizacyjnych
Menedżerów działów umów i kontraktów
Dyrektorów handlowych
Specjalistów ds. marketingu i promocji
Przedstawicieli przedsiębiorstw zajmujących się komercjalizacją i wprowadzeniem nowych technologii na rynek
Wszystkich zainteresowanych ochroną marki i nowych produktów

Program szkolenia:

9.00 – 09.30 Rejestracja i powitalna kawa i herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA W BIZNESIE – NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

Prawo własności intelektualnej – informacje wstępne
Prawo własności przemysłowej a prawo autorskie, czyli o ochronie kumulatywnej
BUDOWA I OCHRONA SILNEJ MARKI Z PRAWNEGO PUNKTU WIDZENIA

Znaczenie i funkcje marek – przykłady z rynku polskiego i zagranicznego
Znak towarowy – co powinien wiedzieć o nim każdy przedsiębiorca?
Zasady i środki ochrony znaków towarowych
Rejestracja znaku towarowego krok po kroku, czyli jak wygląda procedura rejestracji znaku towarowego?
Informacyjne użycie znaku towarowego, czyli kiedy można używać cudzego znaku towarowego?
Czy tylko znak towarowy? Inne sposoby prawnej ochrony marki
Case study: Dlaczego warto zainwestować w ochronę marki? Przykłady znaków towarowych, które odniosły sukces rynkowy
OCHRONA PRODUKTU – ASPEKTY PRAWNE

Jak chronić kształt produktu? Prawo autorskie vs. prawo własności przemysłowej
Czym jest wzór przemysłowy? Co może być chronione jako wzór przemysłowy?
Rejestracja wzoru przemysłowego krok po kroku
Patent a ochrona produktu - Co to jest patent? Co może być chronione patentem?
Jakie warunki musi spełniać wynalazek, aby mógł zostać opatentowany?
Patent – czy to się opłaca? Ile kosztuje patent? I jak zarabiać na patencie?
Patent krok po kroku, czyli jak wygląda procedura uzyskania patentu w Polsce i na świecie?
Wzór użytkowy a ochrona produktu – co warto wiedzieć o „młodszym bracie patentu”?
Kiedy wybrać patent, a kiedy wzór użytkowy?
Wzór użytkowy krok po kroku, czyli jak wygląda procedura rejestracji wzoru użytkowego?
OCHRONA RECEPTUR PRODUKTÓW I KNOW-HOW

Know-how – niedoceniana kategoria prawa własności intelektualnej. Czym jest know-how firmy i jak można go chronić?
Tajemnica przedsiębiorstwa – czym jest? Kiedy warto o niej pamiętać?
OCHRONA REGIONALNYCH SPECJALNOŚCI I NAZW POCHODZENIA

Chronione nazwy pochodzenia
Chronione Oznaczenia Geograficzne
Gwarantowane Tradycyjne Specjalności
JAK BRONIĆ SIĘ PRZED NIEUCZCIWYM NAŚLADOWNICTWEM?

Biznes a konkurencja – jak daleko można się inspirować działaniami konkurencji?
Nieuczciwe naśladownictwo – jak się przed nim bronić?
Case study: Przykłady firm, które umiejętnie korzystają ze swojej własności intelektualnej
16.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Magdalena Miernik Prawnik specjalizujący się w sprawach z zakresu prawa własności intelektualnej, prawa mediów i prawa reklamy. Absolwentka studiów podyplomowych przy Centrum Praw Własności Intelektualnej im. Hugona Grocjusza w Krakowie. Trener i szkoleniowiec. Promotorka wiedzy na temat prawa własności intelektualnej i autorka publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej. Założyciel i redaktor naczelny pierwszego serwisu o prawie własności intelektualnej dla ludzi kreatywnych Lookreatywni.pl, który w grudniu 2014 r otrzymał wyróżnienie Fundacji Youth Business Poland. Członkini YPIN – Young Polish International Network.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 970 - 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 07.03.2019 - 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 08.03.2019 - 1 270 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Prawne aspekty ochrony marki i nowych produktów