O szkoleniu
Szkolenie umożliwia rozwój funkcji Zakupów jako istotnego czynnika przewagi konkurencyjnej w nowoczesnej organizacji handlowej, zwiększenie efektywności kosztowej w obszarze zakupów, poprawę jakości planowania i skrócenie cyklu realizacji zamówień oraz poprawę poziomu obsługi Klienta.
CELE SZKOLENIA
- zapoznanie Uczestników z nowoczesnym rozumieniem funkcji Zakupów i ról jakie ma do wypełnienia w organizacjach handlowych w kontekście "supply chain management",
- trening umiejętności negocjacyjnych na użytek procesu Zakupów,
- wprowadzenie do 9-etapowego modelu procesu Zakupów oraz modelu Pełnego Kosztu Własności TCO (Total Cost of Ownership) jako podstaw procesu decyzyjnego w obszarze zakupów,
- stworzenie przez uczestników podstaw zarządzania efektywnością w obszarze Zakupów (wybór wskaźników, tworzenie scorecards i dashboards dla Działu Zakupów we własnej organizacji),
- wdrożenie Uczestników do wykorzystania metod i technik umożliwiających optymalizację zarządzania zapasami.
CELE SZKOLENIA
- zapoznanie Uczestników z nowoczesnym rozumieniem funkcji Zakupów i ról jakie ma do wypełnienia w organizacjach handlowych w kontekście "supply chain management",
- trening umiejętności negocjacyjnych na użytek procesu Zakupów,
- wprowadzenie do 9-etapowego modelu procesu Zakupów oraz modelu Pełnego Kosztu Własności TCO (Total Cost of Ownership) jako podstaw procesu decyzyjnego w obszarze zakupów,
- stworzenie przez uczestników podstaw zarządzania efektywnością w obszarze Zakupów (wybór wskaźników, tworzenie scorecards i dashboards dla Działu Zakupów we własnej organizacji),
- wdrożenie Uczestników do wykorzystania metod i technik umożliwiających optymalizację zarządzania zapasami.
Dlaczego warto wziąć udział?
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
- Budowanie dobrych i trwałych relacji z Dostawcami,
- Rozwój kompetencji negocjacyjnych
- Poprawa jakości planowania w obszarze Zakupów,
- Poprawa efektywności kosztowej (w obszarze Zakupów i Zapasów),
- Skrócenie cyklów realizacji zleceń i dostaw,
- Wzrost poziomu satysfakcji i lojalności Klientów,
- Wypracowanie rozwiązań umożliwiających ciągły wzrost efektywności organizacji poprzez doskonalenie głównych procesów biznesowych.
Kto powinien wziąć udział?
Do udziału w warsztacie zapraszamy osoby na średnio zaawansowanym poziomie wiedzy i praktyki negocjacyjnej.
Zapraszamy przede wszystkim managerów średniego szczebla oraz handlowców i kupców, którzy na codzień prowadzą negocjacje biznesowe.
Program szkolenia
Moduł I - "Nowoczesne Zakupy":
- Miejsce Zakupów w nowoczesnej organizacji,
- Zintegrowany łańcuch dostaw Supply Chain - najlepsze praktyki współpracy z Dostawcami,
- Wykorzystywanie narzędzi e-procurement w procesie Zakupowym,
- Piramida Skutecznego Partnerstwa we współpracy z Dostawcami – budowa zaufania, zarządzanie oczekiwaniami i honorowanie uzgodnień,
- Pojęcie Pełnego Kosztu Własności TCO i jego rola w strategii Zakupów,
- Analiza Pareto w identyfikowaniu obszarów optymalizacji,
Moduł II - "Kształtowanie współpracy z Dostawcami":
- Rozumienie rynku Dostawców i ich strategii tworzenia cen (suppliers "pricing"),
- W jaki sposób wypracować długotrwałą politykę zakupową?
- Tworzenie mechanizmów oporu dla podnoszenia cen przez Dostawców,
- Pomiar i ocena efektywności dla Dostawców - dobór technik i narzędzi,
- Wykorzystanie macierzy Kraljic’ a - portfelowa metoda oceny sytuacji zakupowej,
- Formalizacja współpracy zakupowej – zakupy kontraktowe, zarządzanie kontraktami, Work Breakdown Structure dla kontraktu.
Moduł III - "Techniki ewaluacji ceny":
- Metody analizy cen,
- Wytwarzanie mechanizmów konkurencji jako narzędzie obniżki ceny - podział wolumenu Zakupów,
- Metody analizy kosztów - wyodrębnianie Składników Kosztowych,
- Analiza typu "powinno kosztować".
Moduł IV - "Negocjacje w procesie Zakupów":
- Kompetencje negocjacyjne w Dziale Zakupów,
- Kluczowe czynniki sukcesu w negocjowaniu,
- Definiowanie celów negocjacyjnych – własnych i Dostawcy,
- Diagram celów negocjacyjnych i przestrzeń porozumienia ZOPA ("zone of possible agreement"),
- Najlepsza alternatywa - BATNA ("best alternative to negotiated agreement"),
- Negocjowanie kontraktu – obszary ryzyka,
- Przygotowanie negocjacji - główne etapy procesu (10 etapów),
- Ważność ceny/ ważność innych warunków współpracy
- Proces negocjowania kontraktu – 10 etapów,
- Taktyki i kontr taktyki negocjacyjne,
- Techniki perswazji i wywieranie wpływu,
- Negocjowanie w zespole,
- Wybór typu kontraktu, najlepsze praktyki dla ustalenia warunków cenowych,
- Działania post negocjacyjne – 10 etapów.
Czas trwania
2 dni
Prelegenci

Trener SGP
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena standardowa
za osobę
1 290
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem
- Rozwiń
Dostępne zniżki:
- 7.75% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa
Legionów 90/100
woj. śląskie
Nasze szkolenia dają możliwość wdrożenia w praktyce omawianych rozwiązań.Szkolenia prowadzą Trenerzy z ogromnym doświadczeniem, dzięki którym Państwa pracownicy staną się kluczowym czynnikiem w osiąganiu celów organizacji. Jakość i zadowolenie uczest...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa
Legionów 90/100