Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/promocja-i-marketing-w-dobie-social-media-74066-id1217

Informacje o szkoleniu

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy o najnowszych trendach we współczesnym marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych. Pokazanie, w jaki sposób optymalnie z korzystać z możliwości, które te media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją
  • Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie
  • Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz
  • Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać social media w swoich firmach

Program szkolenia:

  • SOCIAL MEDIA – CZYM SĄ DLA WSPÓŁCZESNYCH LUDZI I JAKIE MAJĄ ZNACZENIE DLA MARKETINGU
  • HISTORIA I TYPOLOGIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH.
  • PSYCHOLOGICZNE UWARUNKOWANIA MARKETINGU W NOWYCH MEDIACH, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
  • MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY W PRAKTYCE
  • UKRYTE PRZEKAZY MARKETINGOWE NA FACEBOOKU, TWITTERZE, INSTAGRAMIE, BLOGACH, PORTALACH I SERWISACH INFORMACYJNYCH
  • MARKETING I PR W SERWISACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
  • PLANOWANIE I PRZYGOTOWANIE KAMPANII MARKETINGOWEJ W SIECI
  • PO CO CHCĘ SIĘ PROMOWAĆ W SIECI – OKREŚLENIE CELÓW I DOBRANIE DO NICH ŚRODKÓW
  • GRUPA DOCELOWA, CZYLI DO KOGO CHCĘ DOTRZEĆ
  • JAKI WIZERUNEK CHCĘ ZBUDOWAĆ – OKREŚLENIE OCZEKIWAŃ
  • JAKIMI SPOSOBAMI CHCĘ OSIĄGNĄĆ ZAKŁADANY CEL WIZERUNKOWY? WYBÓR NARZĘDZI MARKETINGOWYCH
  • REALIZACJA ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ
  • MIERZENIE EFEKTÓW DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W SOCIAL MEDIA
  • INFORMACJE ZWROTNE, CZYLI CO ROBIĆ Z WYNIKAMI POMIARÓW

Informacje o prelegentach:

Trener SGP

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł + 23% VAT za osobę
  • 1190 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu powyżej 2 osób

Cena zawiera:

proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Promocja i marketing w dobie Social media