Szkolenie

PUBLIC RELATIONS Z ELEMENTAMI LOBBINGU A MARKETING – sposoby budowania dobrego wizerunku osoby i firmy

O szkoleniu

Cele szkolenia:
Zajęcia są weryfikacją obowiązkowych elementów wiedzy z zakresu public relations (także marketingu i promocji) oraz lobbingu przekształconej na niezbędne elementy strategii wyróżniającej firmę/organizację na rynku.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresujemy do:
Szkolenie dedykowane jest kadrze kierowniczej (zarządy, managerowie), rzecznikom prasowym, pracownikom działów marketingu i promocji oraz wszystkim osobom, które w swojej pracy kontaktują się z otoczeniem, mają kontakty z klientami – bezpośrednio wpływają na budowanie marki i reputacji firmy na rynku biznesowym.

Program szkolenia

Metody pracy:
Szkolenie będzie miało formę warsztatu, podczas którego przekazywana wiedza będzie wykorzystywana w ćwiczeniach grupowych i indywidualnych. Uczestnicy będą mieli możliwość doskonalenia umiejętności komunikacji z otoczeniem, klientami i mediami, radzenia sobie w kryzysie oraz „przetrenowania” różnych sytuacją przed kamerą. Zapoznają się również z podstawowymi zapisami prawa prasowego i sposobami efektywnego kontaktowania się z dziennikarzami.
Podczas warsztatu szkoleniowego każdy uczestnik zostanie zainspirowany do przemyślenia własnego wizerunku na rynku.


Program szkolenia:
* Rola i znaczenie public relations
- krótka historia public relations
- czym jest public relations dla firmy/organizacji - definicje
- public relations a komunikacja z jednostka i otoczeniem

* Wizerunek organizacji/firmy i jego znaczenie
- co składa się na wizerunek firmy/organizacji?
- pozycja i „dorobek", czyli czym się wyróżniamy
- dlaczego wizerunek jest ważny?
- public relations i jego wartość dodana (swoisty goodwill)

* Public relations a marketing
- funkcje i cele public relations i marketingu
- różnice w podejściu marketingowym i PR-owskim
- miejsce i rola PR i marketingu w firmie/organizacji

* Strategie public relations
- gdzie jesteśmy, czyli określ swoje miejsce w biznesie
- czym jest tożsamość i jej znaczenie dla firmy/organizacji
- identyfikacja otoczenia
- zaplanuj działania (zabezpiecz się)

* Komunikowanie w public relations
- komunikacja organizacji z otoczeniem
- budowanie wiarygodności organizacji
- budowanie wiarygodności przedstawicieli organizacji

* Rzecznik prasowy
- rola rzecznika prasowego w firmie/organizacji
- kim jest/powinien być rzecznik prasowy organizacji
- znaczenie budowania przyjaznych relacji z mediami i otoczeniem
- rola informacji w pracy rzecznika

* Efektywne (skuteczne) kontakty z mediami
- rodzaje mediów
- zasady i formy współpracy z mediami
- dziennikarz też człowiek
- materiały prasowe i ich znaczenie w budowaniu relacji z dziennikarzami
- konferencja prasowa - kiedy i jaka?
- wywiad - rola eksperta wbudowaniu dobrego wizerunku firmy/organizacji
- advertoriale i ich znaczenie
- prawo prasowe i jego praktyczne wykorzystanie w public relations

* Kontakty interpersonalne w public relations
- nawiązywanie kontaktów - pierwsze wrażenie
- rozmowa, czyli jak się komunikujemy (bariery komunikacyjne)
- spotkania oficjalne i nie tylko
- budowanie długotrwałych relacji/więzi
- emocje w kontaktach - jak nad nimi zapanować

* Budowanie wiarygodności przedstawicieli organizacji
- prezentacja i autoprezentacja kluczowych osób w firmie/organizacji
- znaczenie pierwszego wrażenia
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- co mówi o nas nasz wygląd

* Organizacja imprez specjalnych
- konferencje i seminaria
- targi i wystawy
- integracja pracownicza - pracownik rzecznikiem firmy/organizacji

* CRS - społeczna odpowiedzialność biznesu
- mecenat
- sponsoring
- działalność charytatywna
- wolontariat pracowniczy

* Lobbing
- czym jest lobbing
- formy lobbingu
- strategia i kampanie lobbingowe
- współpraca a VIP-ami i celebrytami

* Internet - znaczenie dla wizerunku i reputacji osoby/firmy/organizacji
- strona www
- portale społecznościowe (np. goldenline, FB, Twitter, itp.)
- zalety i wady sieci

* Sytuacje trudne, czyli jak działać w kryzysie
- rodzaje kryzysów
- co robić gdy dojdzie do kryzysu
- przewidywanie następstw - sztab kryzysowy
- zasady komunikacji w kryzysie z mediami i otoczeniem
- jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść
- kryzys szansą na sukces

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.

Czas trwania

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Prelegenci

Cytat
Trenerzy:
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.

Gdzie i kiedy

Wrocław 18 - 19 listopada 2013
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

Wrocław

Krupnicza 6/8

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 - 19 kwietnia 2013
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ

Warszawa

Trębacka 3

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 4 kwietnia wynosi: 850,00 zł brutto
850 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się
Cena 2
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 4 kwietnia wynosi: 990,00 zł brutto
990 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!