Radzenie sobie ze stresem w sytuacjach kryzysowych

O szkoleniu

Szkolenie „Radzenie sobie ze stresem w sytuacjach kryzysowych” przygotowuje do rozpoznawania pierwszych i kolejnych sygnałów stresu, zrozumienia przebiegu reakcji stresowej, aby świadomie na nią reagować lub jej zapobiegać, identyfikowania czynników stresujących w otoczeniu prywatnym i zawodowym, minimalizowania negatywnych konsekwencji stresu oraz identyfikowania gdzie i kiedy szukać pomocy.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie „Radzenie sobie ze stresem w sytuacjach kryzysowych” adresowane jest do osób mogących doświadczyć wzmożonego stresu w pracy, w domu i w innym otoczeniu oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tematyką szkolenia.

Program szkolenia

  1. Sytuacja kryzysowa – definicje, rodzaje.
  2. Ryzyko obarczenia kryzysem.
  3. Fazy rozwoju kryzysu. Dynamika kryzysu.
  4. Czym jest stres i jak działa – neuropsychologia i biochemia stresu.
  5. Stres i jego objawy.
  6. Typowe źródła stresu, czyli : i co z tego, że to wiem? Wewnętrzne źródła związane z typem osobowości. Sposoby radzenia sobie z krytyką i konfliktem.
  7. Zewnętrzne źródła stresu.
  8. Czy rządzę moim wewnętrznym krytykiem?
  9. Stres wywołany niewłaściwą komunikacją interpersonalną.
  10. Dlaczego inni nas stresują? Rozpoznawanie różnych typów osobowości, indywidualne wzorce myślenia.
  11. Konsekwencje sytuacji stresowych.
  12. Jakie zmiany wywołuje stres w zachowaniach i fizjologii?
  13. Antystresowy styl życia – czy to w ogóle możliwe? Jak kontrolować emocje i zapobiegać zbyt wysokiemu poziomowi stresu.
  14. Emocje w sytuacjach trudnych. Rola emocji.
  15. Lęk, złość, bezsilność.
  16. Praca w niesprzyjających okolicznościach.
  17. Konsekwencje sytuacji trudnych i kryzysowych w zespołach pracowniczych.
  18. Budowanie relacji w sytuacjach obciążonych stresem i silnymi emocjami.
  19. Rozpoznawanie kryzysu – profil osoby przeżywającej kryzys.
  20. Sposoby reagowania i radzenia sobie w sytuacji stresu i kryzysu.
  21. Jak odnaleźć się w aktualnej trudnej sytuacji – zarządzanie sobą, sferą osobistą i zawodową w wyjątkowych okolicznościach bieżącej sytuacji.
  22. Gdzie i kiedy szukać pomocy.
  23. Odzyskiwanie równowagi życiowej.
  24. Wzajemna pomoc i współpraca.

Czas trwania

3 dni: 15h

Prelegenci

MAŁGORZATA BEDNARZ - jest socjologiem i trenerem umiejętności społecznych, co daje pokaźny zasób w pracy z grupami. Jako psychoterapeuta w trakcie szkolenia widzi procesy, które ujawniają się w grupach, ale także w pracy z liderami. Szkoli liderów, współpracuje z zespołami, które okresowo prezentują różną dynamikę pracy.

Podczas warsztatów wykorzystuje ogromną wiedzę i doświadczenie z różnych obszarów, zdobywaną na stanowiskach kierowniczych.

Zaprasza do współpracy liderów, którzy są zarówno na początku swojej drogi zawodowej jak i starszych stażem managerów do efektywnej pracy nad poszerzaniem zasobów. Szkoli w obszarze umiejętności miękkich, umiejętności społecznych, zarządzania zasobami ludzkimi, delegowania obowiązków.

Chętnie pracuje z zespołami w zakresie udrażniania kanałów komunikacyjnych, co w znaczny sposób oczyszcza atmosferę i jednocześnie powoduje automatyczny wzrost efektywności i motywacji w zespole.

Jako moderator procesów Design Thinking tworzy skuteczne rozwiązania w zakresie innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowych produktów i usług.

Współpracuje z Akademią Inspiracji Makro, gdzie prowadzi warsztaty dla managerów i właścicieli firm, podczas których skupiamy się na aspektach dotyczących motywowania, komunikowania i delegowania. Prowadziła warsztaty stacjonarne między innymi dla Oberża PRL, Hotel Silesian, Plac Nowy 1, Restauracja Sioux, Manufaktura Smakowitości, Holiday Inn, Hotel Conrad, Dynia Resto Bar, Termy Chochołowskie, Skansen Smaków, ZR Hotele i wiele innych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
2 250
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków
Kalwaryjska 69
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków Kalwaryjska 69
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!