Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/rekrutacja-i-selekcja-w-nowoczesnej-organizacji-74127-id36

Informacje o szkoleniu

  • Rekrutacja i selekcja w nowoczesnej organizacji


    ID szkolenia: 74127
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Kadry, Human Resources Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel***** Radisson Blu
    Purkyniego 10
    50-156 Wrocław
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 - 18:00 (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Skuteczna rekrutacja w dzisiejszych czasach oznacza wybór lojalnego, kompetentnego i efektywnego pracownika, który zwiąże się z firmą na kilka lat. Taka sytuacja wymusza na osobach zajmujących się rekrutacją pracowników oraz na wyspecjalizowanych firmach poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania pracowników, rozwijania umiejętności selekcji kandydatów oraz odpowiednich kompetencji prowadzenia procesów rekrutacji. Korzyści dla Uczestników szkolenia: - będą umieli tworzyć skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne - będą umieli przygotować kompetencyjny profil stanowiska pracy - będą umieli analizować aplikacje kandydatów pod kątem potrzeb organizacji - poprawią umiejętności przeprowadzania wywiadu selekcyjnego - nauczą się jak udzielać informacji zwrotnej dotyczącej zatrudnienia - poznają sposoby wdrażania pracowników do pracy

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie dedykowane jest osobom zajmującym się zatrudnieniem pracowników w organizacji, w swoich zespołach.

Program szkolenia:

MODUŁ I. WSTĘP WPROWADZENIE DO TEMATU

  1. Wprowadzenie trenera
  2.  Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  3.  Główne Zasady skutecznych negocjacji sprzedażowych na podstawie doświadczeń uczestników i trenera
  4. Wskaźniki siły w negocjacjach
  5.  Negocjacje z pozycji siły. Jak pokazać siłę i pozostać w  dobrych relacjach?
  6.  Negocjacje ze słabej pozycji. Jak przekonać drugą stronę do siły swoich „kart”

MODUŁ II. BUDOWANIE POZYCJI W NEGOCJACJACH

  1. Jak budować swoją pozycję w negocjacjach?
  2. Jak robić to podczas spotkania? Utrzymywanie kontroli nad rozmową negocjacyjną
  3. Jak prowadzić rozmowę w wybranym przez siebie kierunku? Jak zwiększyć własne poczucie wpływu na przebieg rozmów? Eliminowanie błędów
  4. Indywidualny action plan

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

  1. Zasady przygotowań.
  2. Czego chcemy? Co zaakceptujemy? Planowanie efektu negocjacji
  3. Wyznaczenie zakresu negocjowanych kwestii
  4.  Zasada tworzenia celów
  5. Zasady wyznaczania pola negocjacji
  6. Macierz ustępstw i zamienników
  7. Skład
  8. Miejsce i przestrzeń
  9. Tzw. Kwestie honorowe
  10.  Argumenty i kontrargumenty

MODUŁ IV. JA W ROLI NEGOCJATORA

  1. Poznanie własnego stylu negocjacyjnego. Jak lubię prowadzić rozmowy? Jak budować kontakt z kimś, kogo słabo znam? Jak pozyskać kogoś, kogo się obawiam?
  2. Rozpoznawanie zachowań partnera rozmowy – analiza typów negocjacyjnych. Moje mocne strony w prowadzeniu rozmowy - sesja informacji zwrotnej
  3. Cztery typy negocjatorów i cztery sposoby zachowania się. Metody dostrajania się do typu partnera negocjacji

MODUŁ V. SKUTECZNE NEGOCJACJE WŁAŚCIWE OTWARCIE ROZMÓW

  1. Dylemat zaufania
  2. Wymiana stanowisk
  3. Wpływanie na opinię oponenta w przedmiocie negocjowanej kwestii
  4. Neutralizacja stanowiska oponenta
  5. Pytania w negocjacjach źródłem inicjatywy

MODUŁ VI. NEGOCJACJE WŁAŚCIWE

  1. W poszukiwaniu właściwych rozwiązań
  2. Przyczyny powstawania zastrzeżeń i trudnych sytuacji
  3. Pat i impas oraz jak z nich wyjść
  4. Zasady skutecznej argumentacji
  5. Zasady stosowania ustępstw
  6. Obrona marży i ceny

MODUŁ VII. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI. ZAMYKANIE SPOTKANIA

  1. Emocje w negocjacjach, jako narzędzie wywierania wpływu i manipulacji. Sztuka kontroli emocji własnych i drugiej strony
  2. Taktyki stosowane podczas końca negocjacji
  3. Efekt końcowej premii
  4. Tzw. głupia chwila końca negocjacji
  5. W poszukiwaniu win win

MODUŁ VIII. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA PODSUMOWANIE. MAPA DROGOWA

  1. Podsumowanie kluczowych wniosków
  2. Pytania końcowe
  3. Mapa Drogowa, czyli sporządzenie indywidualnych planów działania wraz z podjęciem zobowiązania do ich realizacji
  4. Ankiety

Informacje o prelegentach:

Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Wieloletni menedżer, kierujący zespołami i projektami. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe. 

Warsztat trenerski doskonaliła w Limra International Inc., uczestnicząc, jako moderator przy takich projektach jak: Management Skills Seminar i Unit Manager's Training Seminar.
Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i trenerskich.
Współtwórca portalu o tematyce szkoleniowej trenerbiznesu.pl i autor artykułów.


Specjalizacja trenerska

Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe. Specjalizuje się w szkoleniach trenerskich, prezentacji, wystąpień publicznych na różnych poziomach zaawansowania. A także w szkoleniach z zakresu zarządzania zespołem, motywowania, komunikacji i współpracy, budowania zespołu.


Doświadczenie biznesowe

Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w firmie produkcyjnej „Hanka" S.A., dla której współtworzyła, wdrożyła system controllingu.

Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń.
Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002.

Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy.


Ukończone kursy

  •     Management Skills Seminar; Limra International Inc.
  •     Unit Manager's Training Seminar; Limra International Inc.
  •     Szkolenie dla trenerów: Piotra Tymochowicza
  •     Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Metaedukacja
  •     Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Moderator
  •     Studia Pedagogiczne
  •     Szkolenia wewnętrzne – cyklicznie prowadzone w TU Allianz Polska SA w latach: 1999 – 2003


Doświadczenie w szkoleniach dla administracji publicznej

  •     PUP w Skarżysku Kamiennej
  •     Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy
  •     Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
  •     Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
  •     Urząd Marszałkowski w Warszawie
  •     Urząd Gminy Polkowice w Polkowicach
  •     Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego – Poznań
  •     Centralna Komisja Egzaminacyjna z siedzibą w Warszawie
  •     Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
  •     Urząd Celny w Poznaniu
  •     Lokalna Kraina Karpia (Stowarzyszenie) w Chocianowie
  •     Stowarzyszenie "Między Wisłą a Kampinosem" w Warszawie
  •     Stowarzyszenie Animacji Twórczej i Działań Aktywizacyjnych „SATiDA” – Sucha Górna
  •     Urząd Marszałkowski w Warszawie
  •     Ministerstwo Finansów.


Doświadczenie w szkoleniach dla firm produkcyjnych

  •     Przedsiębiorstwa HANKA SA
  •     Skoda Auto Polska SA
  •     KGHM Polska Miedź S.A. w Lubinie
  •     WARSAW TRUCK CENTER Wrocław
  •     Związek Pracodawców Polska Miedź (zrzeszone spółki produkcyjne)
  •     Zelmer SA
  •     Delphi Poland S.A.
  •     Philip Morris Polska S.A.
  •     Elda- Eltra Elektronika S.A. (Schneider Electronic)
  •     KAESER KOMPRESSOREN Sp. z o. o.,
  •     Scania Production Słupsk S.A.
  •     Duni Poland Sp. z o.o.
  •     Kabat s.j.
  •     SKODA AUTO POLSKA S.A.
  •     Hilding Polska Sp. z o.o.
  •     PHOENIX CONTACT WIELKOPOLSKA Sp. z o.o.
  •     Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.
  •     ALSTOM POWER SP. z o.o.
  •     Indesit Polska
  •     Unilever Polska Sp. z o.o.
  •     HP Global Business Center, Wrocław, HP Polska.

Szkolenia dla osób pracujących w branżach produkcyjnych obejmowały głównie tematy obejmujące: zarządzanie, przywództwo i budowania zespołu, delegowanie i monitorowanie, motywowanie, komunikacja, zarządzanie czasem, rozwiązywania konfliktów oraz szkolenia trenerskie, wystąpienia publiczne, kreatywne myślenie, obsługa klienta.

Prowadziła również szkolenia dla kadry menedżerskiej, trenerów i pracowników: TAURON, MSWiA, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, T.U. Allianz S.A., ING Bank Śląski, PZU S.A., KGHM Polska Miedź S.A., Skoda Auto Polska S.A., Zelmer S.A., Portów Lotniczych, Centrum Informatyki Grupy PZU SA sieci Intermarche i innych.


Posiadane certyfikaty:

  •     Management Skills Seminar; Limra International Inc.
  •     Unit Manager's Training Seminar; Limra International Inc.

Współautorka EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami.

Współtwórca portalu o tematyce szkoleniowej : www.trenerbiznesu.pl

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 880 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 100 zł rabat za dwie osoby
  • 200 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Rekrutacja i selekcja w nowoczesnej organizacji