O szkoleniu
Budowanie ścieżek rozwoju zawodowego w organizacji to jeden z kluczowych czynników decydujących o jej przyszłości. Trzeba zapewnić pracownikom możliwość rozwoju i samorealizacji. Tylko w ten sposób organizacja może w pełni wykorzystać potencjał swoich pracowników.
Głównym celem szkolenia jest usystematyzowanie i pogłębienie wiedzy z zakresu planowania rozwoju pracownika
w organizacji. Szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne aspekty budowania ścieżek rozwoju zawodowego
w organizacji.
Szkolenie jest skierowane do menedżerów wyższego i średniego szczebla zarządzania HR, menedżerów
i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem osób odpowiedzialnych za procesy rekrutacyjne oraz pozostałych pracowników, którzy chcą przyczynić się do budowania ścieżek rozwoju zawodowego w organizacji.
Program szkolenia
- Struktura organizacyjna i plany działania organizacji
- Opisy stanowisk pracy
- podstawowe wymagania
- kwalifikacje
- Dostosowywać obsadzanych stanowisk do istniejącej podaży potencjału pracy wewnątrz organizacji
- Rozwój zawodowy pracowników
- Budowanie ścieżek rozwoju zawodowego - określenie drogi i kierunku awansu pracowników
- Kryteria przy tworzeniu ścieżki rozwoju zawodowego
- określenie pożądanych kwalifikacji pracownika
- doświadczenie zawodowe
- wyniki osiągane w realizacji wcześniejszych zadań
- Pionowe i poziome ścieżki rozwoju
- Ścieżka rozwoju zawodowego jako jeden z elementów motywowania
- Tworzenie planu ścieżki kariery zawodowej
- horyzont czasowy
- stanowisko obecnie zajmowane
- spis stanowisk, które pracownik może objąć w przyszłości
- obecnie posiadane kwalifikacje
- kwalifikacje niezbędne do wykonania pracy na określonym stanowisku
- sposób zdobycia określonych kwalifikacji
- IPRZ – Indywidualne Programy Rozwoju Zawodowego – administracja publiczna
- Zarządzanie kompetencjami w organizacji
- System Oceny Okresowej Pracownika
- Programy TOP Talent
- Korzyści wynikające z funkcjonowania ścieżek zawodowych dla organizacji
- rozwój pracowników zgodny z założeniami organizacji
- zapewnienie osób o właściwych kompetencjach na poszczególne stanowiska
- wsparcie dotychczas funkcjonujących systemów zarządzania zasobami ludzkimi (rekrutacja, rozwój, ocena) i ich powiązanie w jeden spójny system
- zwiększenie wartości organizacji poprzez wzrost wartości kapitału ludzkiego
- kształtowanie wizerunku organizacji
- podstawa do podejmowania kluczowych decyzji i kształtowania strategii organizacji
- zwiększenie poziomu satysfakcji pracowników co oznacza wzrost wartości dodanej dla organizacji, efektywności pracy
- większa lojalność pracowników
- zatrzymanie pracownika w organizacji
- Podsumowanie nabytej na szkoleniu wiedzy i przygotowanie do jej wdrożenia
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
