O szkoleniu
CELE SZKOLENIA
· Dostarczenie uczestnikom wiedzy z zakresu negocjacji
· Pogłębienie umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji
· Uświadomienie uczestnikom czynników mających wpływ na skuteczność procesu negocjowania
· Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat różnych sposobów prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju Klienta oraz negocjowanych obszarów.
ROZWIJANE UMIEJĘTNOŚCI
· Umiejętność poprawnej diagnozy sytuacji konfliktu, w tym w szczególności konfliktu interesów oraz wszystkich zaangażowanych w konflikt stron.
· Umiejętność zbierania i selekcjonowania wiedzy o kliencie niezbędnej w celu przygotowania się do negocjacji oraz przeprowadzenia ich.
· Umiejętność prowadzenia rozmów.
· Umiejętność wyboru odpowiedniej strategii negocjacyjnej i wykorzystania jej.
· Umiejętność negocjowania w klimacie wspólnego sukcesu i przyszłej współpracy.
WYKORZYSTYWANE METODY
· scenki (z kamerą wideo oraz typu „akwarium”)
· analiza case study
· testy autodiagnostyczne
· odgrywanie ról
· prace grupowe i indywidualne
· miniwykłady
· Dostarczenie uczestnikom wiedzy z zakresu negocjacji
· Pogłębienie umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji
· Uświadomienie uczestnikom czynników mających wpływ na skuteczność procesu negocjowania
· Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat różnych sposobów prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju Klienta oraz negocjowanych obszarów.
ROZWIJANE UMIEJĘTNOŚCI
· Umiejętność poprawnej diagnozy sytuacji konfliktu, w tym w szczególności konfliktu interesów oraz wszystkich zaangażowanych w konflikt stron.
· Umiejętność zbierania i selekcjonowania wiedzy o kliencie niezbędnej w celu przygotowania się do negocjacji oraz przeprowadzenia ich.
· Umiejętność prowadzenia rozmów.
· Umiejętność wyboru odpowiedniej strategii negocjacyjnej i wykorzystania jej.
· Umiejętność negocjowania w klimacie wspólnego sukcesu i przyszłej współpracy.
WYKORZYSTYWANE METODY
· scenki (z kamerą wideo oraz typu „akwarium”)
· analiza case study
· testy autodiagnostyczne
· odgrywanie ról
· prace grupowe i indywidualne
· miniwykłady
Kto powinien wziąć udział?
Dla każdego.
Program szkolenia
Miniwykład, praca grupowa, test autodiagnostyczny, gra symulacyjna, case study
KONFLIKT JAKO PIERWSZY ETAP NEGOCJACJI
· Co to jest konflikt i dlaczego warto o nim wiedzieć zanim pójdziemy negocjować?
· Czy konflikt rządzi się swoimi prawami czy można go „ujarzmić”?
· Czy w każdych negocjacjach jest konflikt?
Scenki z kamerą, praca grupowa, ćwiczenia indywidualne
PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI
· Jak rozpoznać drugą stronę czyli z kim negocjujemy a z kim powinniśmy negocjować?
· W jaki sposób zbierać informacje o drugiej stronie ?
· Od czego zależy nasza siła negocjacyjna i jak rozpoznać siłę negocjacyjną drugiej strony?
· Gdzie należy negocjować i jak przygotować miejsce negocjacji?
Praca grupowa, scenki, gra symulacyjna, miniwykład
NEGOCJACJE POZYCYJNE
· Jak powinien przebiegać proces negocjacji pozycyjnych i jakie są jego podstawowe etapy?
· Z jakimi klientami warto negocjować pozycyjnie i dlaczego?
· W jaki sposób należy negocjować pozycyjnie?
· W jaki sposób efektywnie ustępować ?
· Jak budować wiarygodność negocjatora?
· Jakie są błędy i jak ich nie popełniać w negocjacjach pozycyjnych?
Symulacja, scenki typu „akwarium”, ćwiczenia indywidualne, praca grupowa
PRZEŁAMYWANIE BARIER WSPÓŁPRACY CZYLI NEGOCJACJE PROBLEMOWE
· Czym różnią się negocjacje pozycyjne od problemowych?
· Co to znaczy „wspólna definicja problemu”?
· W jaki sposób poszerzać obszar negocjowania?
· W jaki sposób budować klimat współpracy?
Praca grupowa, symulacja typu „akwarium”, miniwykład
SIŁA W NEGOCJACJACH – OD CZEGO ZALEŻY?
· Czy są trudni negocjatorzy?
· Jaki wpływ na negocjacje ma zakres kompetencji negocjatora?
· Jakimi narzędziami dysponuje skuteczny negocjator?
· - komunikacja w negocjacjach
· - wiedza w negocjacjach
Praca grupowa, miniwykład, odgrywanie ról,
NARZĘDZIA WPŁYWU SPOŁECZNEGO. JAKIE I KIEDY STOSOWAĆ
· Jakie są podstawy i obszary wpływu społecznego?
· Jakie techniki wpływu ma do dyspozycji negocjator?
ü wzajemność
ü zaangażowanie
ü autorytet
ü sympatia
ü uzasadnienie społeczne
ü niedostępność
· Kiedy i dlaczego warto stosować techniki wpływu?
· „Brudne chwyty” – co to jest i czy warto je wykorzystać?
Praca grupowa, miniwykład
POROZUMIENIE W NEGOCJACJACH
· Jak powinna zostać sformułowana umowa finalizująca negocjacje?
· Jak zabezpieczyć się przed odstąpieniem od umowy i nadal współpracować?
KONFLIKT JAKO PIERWSZY ETAP NEGOCJACJI
· Co to jest konflikt i dlaczego warto o nim wiedzieć zanim pójdziemy negocjować?
· Czy konflikt rządzi się swoimi prawami czy można go „ujarzmić”?
· Czy w każdych negocjacjach jest konflikt?
Scenki z kamerą, praca grupowa, ćwiczenia indywidualne
PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI
· Jak rozpoznać drugą stronę czyli z kim negocjujemy a z kim powinniśmy negocjować?
· W jaki sposób zbierać informacje o drugiej stronie ?
· Od czego zależy nasza siła negocjacyjna i jak rozpoznać siłę negocjacyjną drugiej strony?
· Gdzie należy negocjować i jak przygotować miejsce negocjacji?
Praca grupowa, scenki, gra symulacyjna, miniwykład
NEGOCJACJE POZYCYJNE
· Jak powinien przebiegać proces negocjacji pozycyjnych i jakie są jego podstawowe etapy?
· Z jakimi klientami warto negocjować pozycyjnie i dlaczego?
· W jaki sposób należy negocjować pozycyjnie?
· W jaki sposób efektywnie ustępować ?
· Jak budować wiarygodność negocjatora?
· Jakie są błędy i jak ich nie popełniać w negocjacjach pozycyjnych?
Symulacja, scenki typu „akwarium”, ćwiczenia indywidualne, praca grupowa
PRZEŁAMYWANIE BARIER WSPÓŁPRACY CZYLI NEGOCJACJE PROBLEMOWE
· Czym różnią się negocjacje pozycyjne od problemowych?
· Co to znaczy „wspólna definicja problemu”?
· W jaki sposób poszerzać obszar negocjowania?
· W jaki sposób budować klimat współpracy?
Praca grupowa, symulacja typu „akwarium”, miniwykład
SIŁA W NEGOCJACJACH – OD CZEGO ZALEŻY?
· Czy są trudni negocjatorzy?
· Jaki wpływ na negocjacje ma zakres kompetencji negocjatora?
· Jakimi narzędziami dysponuje skuteczny negocjator?
· - komunikacja w negocjacjach
· - wiedza w negocjacjach
Praca grupowa, miniwykład, odgrywanie ról,
NARZĘDZIA WPŁYWU SPOŁECZNEGO. JAKIE I KIEDY STOSOWAĆ
· Jakie są podstawy i obszary wpływu społecznego?
· Jakie techniki wpływu ma do dyspozycji negocjator?
ü wzajemność
ü zaangażowanie
ü autorytet
ü sympatia
ü uzasadnienie społeczne
ü niedostępność
· Kiedy i dlaczego warto stosować techniki wpływu?
· „Brudne chwyty” – co to jest i czy warto je wykorzystać?
Praca grupowa, miniwykład
POROZUMIENIE W NEGOCJACJACH
· Jak powinna zostać sformułowana umowa finalizująca negocjacje?
· Jak zabezpieczyć się przed odstąpieniem od umowy i nadal współpracować?
Czas trwania
10-17
9-16
9-16
Prelegenci

trener Effect Group
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel
Warszawa
do ustalenia
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł + 23 % vat
1 290
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu
faktura po szkoleniu
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
Powiadomienia o nowych terminach