E-commerce marketing

O szkoleniu

Szkolenie ma na celu przedstawienie Uczestnikom najlepszych praktyk dotyczących wykorzystywania internetowych rozwiązań sprzedażowych. Uczestnicy poznają techniki i narzędzia optymalizujące skuteczność działań w zakresie e-commerce, w szczególności wspierających procesy docierania do nowych Klientów oraz lokalizowania i utrzymywania obecnych, a także metody automatyzacji sieciowych działań marketingowych.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
  • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
  • Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • Zadania poszkoleniowe
  • E-mentoring z trenerem do 60 dni
    po zakończeniu szkolenia
  • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
Kto powinien wziąć udział?

- menadżerowie

- liderzy

- kadra kierownicza

Program szkolenia

E-commerce w Polsce – zasięg, wartość, struktura

 

  • Zakupy w sieci – rys historyczny
  • Zachowania internetowych nabywców
  • Istotne dla Twojej branży podmioty działające w e-commerce

 

Najnowsze trendy i prognozy dotyczące e-commerce

 

  • Omnichannel marketing
  • ROPO/reverse ROPO staje się ROTOPO
  • Click & Collect
  • Check-out, dostawy i zwroty – jak zapewnić komfort Twoim klientom
  • Sezonowość i kluczowe okresy/daty
  • Czatboty i inne rozwiązania służące obsłudze Klienta
  • Rynek mobilny (m-commerce)

 

Strategiczne planowanie e-handlu

 

  • Identyfikacja potrzeb i budowa oferty
  • Sposoby ustalania wielkości i wartości rynku – analiza konkurencji i otoczenia rynkowego
  • Ustalanie budżetu i rozważanie oustourcingu
  • Metody ustalania cen
  • Modele płatności
  • Logistyka, magazynowanie, dostawa do konsumenta, śledzenie przesyłek, reklamacje i zwroty
  • Dropshipping
  • Tworzenie e-sklepu – wybór platformy shoppingowej (inhouse czy outsource?)

 

Tworzenie/odświeżanie sklepu internetowego z naciskiem na UX

 

  • Prototypowanie i makiety
  • Projektowanie i budowanie witryny sklepowej
  • Ewaluacja
  • Kluczowe zagadnienia dotyczące UX
  • Heurystyki Nielsena
  • Click-tracking
  • Audyt e-sklepu

 

Porzucony koszyk

 

  • Powody porzucania koszyka
  • Sposoby ratowania porzuconego koszyka

 

Optymalizacja sklepu internetowego (SEO) pod kątem e-Commerce

 

  • Dlaczego należy optymalizować witrynę?
  • Kod i zawartość witryny
  • Jak formatować treści?
  • Linkowanie wewnętrzne
  • Afiliacje, inbound marketing i link building
  • Język odbiorcy - język korzyści
  • Wybór lub zmiana domeny
  • Crawlery (roboty analizujące stronę internetową)
  • Black Hat
  • Zasada E-A-T
  • Ewolucja algorytmów Google
  • Rola słów/fraz kluczowych
  • Dobierania odpowiednich słów kluczowych - narzędzia i metody
  • Długi ogon
  • Nasycenie frazami kluczowymi (ogólne vs precyzyjne, lokalne, semantyczne)
  • Mierzenie działań: Google Search Console, Surfer SEO, Google Analytics

Czas trwania

2 dni (2x6h)

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 15% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 20% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Certes Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Pszenickiego 5
  • Kod pocztowy: 00-707
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5213445303

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Certes Sp. z o.o.
00-707 Warszawa, Polska Pszenickiego 5

Organizator

Certes Sp. z o.o.
00-707 Warszawa, Polska
Pszenickiego 5
woj. mazowieckie
Certes sp. Z o.o. jest firmą szkoleniowo-doradczą świadczącą usługi z zakresu szkoleń, również dofinansowywanych przez unię europejską, coachingu oraz organizacji imprez integracyjnych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Słowo "Certes" ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!