O szkoleniu
Szkolenie ma na celu przedstawienie Uczestnikom najlepszych praktyk dotyczących wykorzystywania internetowych rozwiązań sprzedażowych. Uczestnicy poznają techniki i narzędzia optymalizujące skuteczność działań w zakresie e-commerce, w szczególności wspierających procesy docierania do nowych Klientów oraz lokalizowania i utrzymywania obecnych, a także metody automatyzacji sieciowych działań marketingowych.
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
- menadżerowie
- liderzy
- kadra kierownicza
Program szkolenia
E-commerce w Polsce – zasięg, wartość, struktura
- Zakupy w sieci – rys historyczny
- Zachowania internetowych nabywców
- Istotne dla Twojej branży podmioty działające w e-commerce
Najnowsze trendy i prognozy dotyczące e-commerce
- Omnichannel marketing
- ROPO/reverse ROPO staje się ROTOPO
- Click & Collect
- Check-out, dostawy i zwroty – jak zapewnić komfort Twoim klientom
- Sezonowość i kluczowe okresy/daty
- Czatboty i inne rozwiązania służące obsłudze Klienta
- Rynek mobilny (m-commerce)
Strategiczne planowanie e-handlu
- Identyfikacja potrzeb i budowa oferty
- Sposoby ustalania wielkości i wartości rynku – analiza konkurencji i otoczenia rynkowego
- Ustalanie budżetu i rozważanie oustourcingu
- Metody ustalania cen
- Modele płatności
- Logistyka, magazynowanie, dostawa do konsumenta, śledzenie przesyłek, reklamacje i zwroty
- Dropshipping
- Tworzenie e-sklepu – wybór platformy shoppingowej (inhouse czy outsource?)
Tworzenie/odświeżanie sklepu internetowego z naciskiem na UX
- Prototypowanie i makiety
- Projektowanie i budowanie witryny sklepowej
- Ewaluacja
- Kluczowe zagadnienia dotyczące UX
- Heurystyki Nielsena
- Click-tracking
- Audyt e-sklepu
Porzucony koszyk
- Powody porzucania koszyka
- Sposoby ratowania porzuconego koszyka
Optymalizacja sklepu internetowego (SEO) pod kątem e-Commerce
- Dlaczego należy optymalizować witrynę?
- Kod i zawartość witryny
- Jak formatować treści?
- Linkowanie wewnętrzne
- Afiliacje, inbound marketing i link building
- Język odbiorcy - język korzyści
- Wybór lub zmiana domeny
- Crawlery (roboty analizujące stronę internetową)
- Black Hat
- Zasada E-A-T
- Ewolucja algorytmów Google
- Rola słów/fraz kluczowych
- Dobierania odpowiednich słów kluczowych - narzędzia i metody
- Długi ogon
- Nasycenie frazami kluczowymi (ogólne vs precyzyjne, lokalne, semantyczne)
- Mierzenie działań: Google Search Console, Surfer SEO, Google Analytics
Czas trwania
2 dni (2x6h)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- 15% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 20% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 4 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
