Szkolenie: Jak zatrzymać wartościowych pracowników w firmie? Strategie ograniczania i kontrolowania rotacji najlepszych pracowników dla działów HR i menedżerów

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/jak-zatrzymac-wartosciowych-pracownikow-w-firmiestrategie-ograniczania-i-kontrolowania-rotacji-najlepszych-pracownikow-dla-dzialow-hr-i-menedzerow-68693

Informacje o szkoleniu

  • Jak zatrzymać wartościowych pracowników w firmie? Strategie ograniczania i kontrolowania rotacji najlepszych pracowników dla działów HR i menedżerów


    ID szkolenia: 68693
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    -
    -
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 5.06.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9:30-16:30
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szanowni Państwo

Czy wiesz, że w Polsce ponad 30% pracowników odchodzi z pracy ze względu na brak możliwości rozwojowych, a ponad 70% z tych osób osiąga wybitne wyniki w pracy?

Ile kosztuje odejście takiego kluczowego pracownika? Koszty niematerialne, doświadczenie, kontakty z klientami, dostawcami, zamieszanie w zespole, koszty pozyskania i wyszkolenia nowego pracownika na to miejsce, to tylko część strat.

Dzisiejszy rynek pracy to rynek pracownika. Profesjonalny, wykwalifikowany a przede wszystkim zaangażowany pracownik jest wręcz obecnie na wagę złota. Jego znalezienie i zwerbowanie do organizacji to jednak dopiero połowa sukcesu. Warto zastanowić się nad tym jak go zatrzymać w firmie na dłużej i nie dopuścić do tego, by przejęła go konkurencja.

Kluczowe zagadnienia warsztatu:

Diagnoza poziomu zmotywowania pracownika/ zespołu
Ocena postaw, wyników, możliwości – kiedy potencjał jest wykorzystany, a kiedy nie?
Jak komunikować się z podwładnymi aby wspomagać proces motywacji w organizacji?
Teorie motywacji używane do tworzenia systemów utrzymania kluczowych pracowników w firmie

Szkolenie skierowane jest do:

Kadry zarządzającej
Menedżerów
Kierowników zespołów
Kierowników projektów
HR managerów

Program szkolenia:

09.00-09.30 Rejestracja i powitalna kawa
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

Podstawowe teorie a podstawy rotacji pracowników
Sposoby utrzymania kluczowych pracowników w firmie

Teoria Herzberga – satysfakcja i motywacja
Maslow i jego wpływ na systemy motywacji w organizacjach
Efektywna interpretacja badań Maslowa a tradycyjna
Teoria D. McClellanda
Teorie wzmocnienia i potrzeba osiągnięć

BY SIĘ CHCIAŁO CHCIEĆ
Motywacja w organizacji/zespole – diagnoza poziomu zmotywowania pracownika/zespołu

Ocena postaw, wyników, możliwości – kiedy potencjał jest wykorzystany, a kiedy nie?
Typy pracowników/postaw, a potrzeby motywacyjne
„Mocne osobowości” z wyznaczonymi celami na granicy komfortu - jak prowadzić benchmark pożądanych postaw?
Motywacja jako element zarządzania zespołem
Motywacja jako proces ciągłego doskonalenia
Cykl motywacji – ile trwa i na jakim etapie znajduje się pracownik?
Co motywuje, a co przynosi satysfakcję - z czym nie mylić motywacji?
Motywowanie dostosowane do poziomu pracownika - motywowanie ludzi w zespołach wielopokoleniowych

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA JAKO NARZĘDZIE MOTYWACJI
Jak komunikować się z podwładnymi, aby wspomagać proces motywacji w organizacji?

Jakie błędy w komunikacji popełniają menedżerowie?
Egzekwowanie rezultatów
Podsumowanie i wyciąganie wniosków
Budowanie kultury zdrowego współzawodnictwa w zespole
Zaangażowanie i współpraca w zespole
Zasady udzielania informacji zwrotnej

EMPLOYERBRANDING
Systemy motywacyjne jako element budowania wizerunku pracodawcy

Pracownik ambasadorem firmy, czyli siła marketingu szeptanego
Jak zbudować zaangażowanie wśród pracowników będące fundamentem budowania wizerunku pracodawcy?
Efektywna komunikacja wewnętrzna w procesie budowania wizerunku: po co, jak, dla kogo i z kim?
Jak powinien wyglądać handbook dla nowych pracowników?
Jak funkcjonują programy referencyjne?
Wolontariat pracowniczy - najciekawsze rozwiązania
Po co i jak analizować wizerunek wewnętrzny?

16.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Małgorzata Głębocka - Szurko




Przedsiębiorca, Ekspert w zakresie transferu filozofii LEAN i KAIZEN i zarządzania zasobami ludzkimi.
Zarządzała międzynarodowymi projektami i zespołami w Chinach, Dani, Holandii, Norwegii, Wietnamie i USA. Posiada doświadczenie w zakresie wdrażania zmian (restrukturyzacje, połączenia). Uczestniczyła i była odpowiedzialna za zasoby ludzkie w procesach transferu linii produkcyjnych do/z Polski, Holandii, Danii, Chin i Wietnamu.
Wdrażała systemy motywacyjne Kaizen dla pracowników produkcyjnych w Polsce i zagranicą. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami typu “Green-field”. Posiada wiedzę oraz doświadczenie w zakresie międzynarodowego Prawa Pracy, filozofii Lean Management, projektów międzykulturowych.
Podczas jej pracy w Sonion Polska, firma była wielokrotnie wyróżniana, m.in. godłem „Inwestor w kapitał ludzki" (2002), dwukrotnie bursztynową statuetką „Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi": za partnerstwo w zarządzaniu (2004) i innowacyjność (2005) oraz złotą statuetką za całokształt osiągnięć w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi (2006).
Międzynarodowy Trener NLP, coach, doradca HR. Zaraża pasją inspiruje do zmian, rozwoju i podnoszenia efektywności organizacji.

Koszt i warunki udziału

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Jak zatrzymać wartościowych pracowników w firmie? Strategie ograniczania i kontrolowania rotacji najlepszych pracowników dla działów HR i menedżerów